Vakantiehuis Atelier dell' Arte

8,4

14 reviews over Vakantiehuis Atelier dell' Arte in het Nederlands

Heerlijke creatieve vakantie!

Ineke, 19-8-2017

Lisette en Rob verzorgen een warme, inspirerende context voor een hele fijne beeldhouw/schildervakantie. Ik kom er al twintig jaar af en aan ... Omdat ik ook wel van wat luxe hou, ben ik heel blij dat ze geinvesteerd hebben in een upgrade van de kamers: dit jaar had ik de beschikking over een geheel nieuwe, royale slaapkamer met eigen douche/toilet.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Geweldig!! Zeker aan te raden!!

Mechtel Wigman, 20-7-2017

Een prachtige plek in Wapserveen waar je volop kunt genieten van je eigen creativiteit onder het deskundige toeziend oog van Lisette. Niets moet en alles mag en dat vond ik vooral in de eerste week erg prettig als je nog aan het bijkomen bent van je eigen dagelijkse beslommeringen. Tweede week ben je dan goed bijgekomen om je volop op je kunstwerk te richten. Heerlijk genieten van de stilte, het prachtige groen en de bloemen op het eigen terrein, je hoeft het terrein niet af als je niet wilt, ruimte genoeg om een plekje voor jezelf te vinden en je even rustig terug te trekken.

Ontbijt en lunch werden super geweldig door Rob verzorgt, aan dieeten werd gedacht, vegetarisch, of noem maar op.... er werden overheerlijke maaltijden op tafel gezet, voor ieder wat wils en niets op aan te merken. Rob verzorgde ook djembelessen voor wie geinteresseerd was, ook leuk om te doen!

Lisette en Rob zijn een stel warme, vriendelijke mensen waarbij je je meteen op je gemak voelt, deze plek is zeker aan te raden!

Tip: als je zelf geen vervoer hebt is een fiets huren erg fijn, prachtige omgeving waar de mensen nog echt mensen zijn, de natuur nog echt natuur, leuke dorpjes in de omtrek.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Geweldig genieten!!!!

M. Schurink, 12-7-2015

Wat heb ik genoten afgelopen 2 weken bij Atelier dell Arte, echt zalig! Een perfecte gastvrouw en gastheer die ervoor zorgden dat het aan niets ontbrak. En wat een ruimte! Zoek je schaduw, zon, een knus plekje, weids, met anderen of ongestoord alleen: het is er. Ook binnen het atelier is het goed toeven. En zoals al vaker vermeld: Liseth heeft een heel goed oog op álle technieken, ze weet waar ze het over heeft. Vertelt dit ook nog eens op een leuke en heldere manier waar je echt iets mee kunt. Ook het concept is heerlijk: s'ochtends staat ontbijt klaar, voor koffie en thee wordt gezorgd en iedere dag weer een heerlijke en verrassende lunch. En je bent vrij om wel/niet deel te nemen, alles lekker vrij! Dus uitslapen of een dorpje bezoeken is altijd mogelijk.

Huis en kamers zijn schoon (ook sfeervol!), bed heerlijk met goed matras, een lekker zwembadje om af te koelen, prachtige natuur met veel vogelgeluiden en creatief bezig zijn wanneer je maar wilt...

Ik raad het iedereen aan!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Een heerlijke plek !

Liselotte Tonneyck, 8-7-2015

Vorige week heb ik weer een heerlijke beeldhouwweek gehad in Wapserveen . De professionaliteit van Lisette als kunstenaar is echt om blij van te worden. Ook het omgaan met mensen is haar en haar partner Rob op het lijf geschreven. Zij willen het hun klanten graag naar de zin maken en doen dat ook volop. Rob verzorgt ook nog lekkere en originele lunches. Oké, de stacaravans zijn niet erg luxe, maar wel kunstzinnig gedecoreerd, knus en schoon. De bedden slapen prima . En het uitzicht is elke dag weer om je aan te vergapen. Bovendien zijn er, als het regent of de zon te enthousiast schijnt, ook nog genoeg plekken op het grote erf om overdekt te werken/zitten.
Gereisd anders in juni 2015

Mooie groene en rustige accomodatie

Eric en Anny, 8-6-2015

Prachtige ligging, midden in het groen, weids uitzicht. Veel beschutte plekjes in de grote tuin om te zitten, zowel in de zon als in de schaduw. Sympathieke gastvrouw en gastheer. Landelijke omgeving, getjilp van de vogels, gehinnik van de paarden en gekwaak van de kikkers.Perfecte omgeving voor workshops ... !
Gereisd met vrienden in juni 2015

tegenvaller

edr, 23-8-2013

De juichtonen van de eerste beoordelaars wil ik wat in perspectief zetten.

De locatie ligt prachtig en ook de buitenruimte is verzorgd. Ik heb me bij aankomst niet welkom gevoeld.

Mijn slaapruimte was zeer minimaal. Het toilet zit in de keuken en is heel klein. Ook de douchecabine lijkt meer op een kast met een douchebak. Voor mensen met enige lichamelijke beperkingen is dit geen goede plek.

De oplossingsgerichtheid van de leiding laat alles te wensen over.

Voor mij eens maar nooit weer.

Gereisd alleenreizend in augustus 2013

idillyisch, heerlijke ruimte

mary janse, 20-7-2013

een prachtige grote en besloten tuin met een wijds uitzicht. de tuin sluit de wereld even buiten. pure ontspanning. ik heb een beeld gemaakt en mede dankzij de dekundige begeleiding veel geleerd en supertrots op het resultaat. niets is de gastheer / vrouw teveel.de gastheer zorgt naast heerlijk eten ook voor de spirutele mens, het lig concert met hang muziek bracht totale stilte en ontspanning. een plek en mensen om naar terug te keren.
Gereisd alleenreizend in juli 2013

Niet naar verwachting

GJD, 16-1-2013

Aangemoedigd door de veels te positieve reacties hieronder, probeer ik een objectief oordeel te geven. Tijdens oud en nieuw, met groep van 10pers, in het Koetshuis verbleven. Aangetrokken door mooie foto's en omschrijving op de website leek dit een ideale locatie. Echter, de website is niet volledig. 2 slaapkamers hebben een stapelbed, 1 een twijfelaar en 2 2-éénpers bedden tegen elkaar aan. De kwaliteit van de bedden/matrassen is matig. De ‘stijlvolle’ kamers vonden wij niet zo stijlvol. 2 zijn wel mooi ingericht (zie foto’s website) de 3 kamers die je niet ziet, zijn klein en fantasieloos beschilderd (smaak verschilt natuurlijk). Er zijn 2 ‘badkamers’, 1 groot met een ligbad (geen douche) en 1 douche in een hok. De keuken is groot en van alle gemakken voorzien. De woonkamer is sfeervol maar te klein voor 10 volwassenen. Wij vonden de prijs/kwaliteit niet in verhouding en luxe is het zeker niet. De verwachtingen n.a.v. de omschrijving op de website worden niet waargemaakt.
Gereisd met vrienden in december 2012

Wat een super plek!

Quinten, 15-1-2013

We zijn daar geweest met een groep van 30 mensen. Er was ruimte genoeg, een mooi gelegen plek, lekker rustig. Een zeer warm welkom hebben we gehad. Het is zeer kindvriendelijk, en ik zou het zeker aanraden om daar eens naar toe te gaan. Echt top!!
Gereisd met vrienden in januari 2013

Wat een waanzinnig mooie plek!

R. van Tatenhove, 15-1-2013

Vakantiehuis Atelier dell' Arte in Wapserveen is denk ik het mooiste plekje dat ik Nederland ben tegengekomen. Buiten onze eigen feestgeluiden om was er geen geluid, geen auto's, geen stad. Heerlijk rustig.

Vanuit de achtertuin kun je bijna eindeloos ver kijken naar weiland, en een hopeloos mooie lucht, zeker met het winterse weer dat we dat weekeind hadden.

Het atelier, dat naar verluid door de eigenaar zelf gebouwd is liet niets te wensen over, er was muziek er was warmte, licht en gezelligheid.

We waren dat weekeind met ongeveer 30 man, waarvan ook een hoop kinderen, iedereen heeft zich op zijn eigen manier uitstekend vermaakt met het uitzicht en de ruimte.

Als je op zoek bent naar een mooie ruimte voor rust of feest, raad ik dit met volle overtuiging aan :).

Gereisd met vrienden in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Atelier dell' Arte in Wapserveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Atelier dell' Arte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Atelier dell' Arte scoort een 8.39 uit 10 op basis van 14 reviews.