Camping Het Noordenveld

9,5

53 reviews over Camping Het Noordenveld in het Nederlands

prachtig

Sjan en Jan, 20-8-2017

Wat een voortreffelijke camping ruime plaatsen zeer net sanitair en een goede ontvangst, en elke dag verse broodjes.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

prachtige camping

Geert en Jenny, 20-8-2017

Op deze camping word je gastvrij ontvangen en alles is zo netjes en schoon dankzij Leida...in onze ogen een powervrouw! Iedere dag wordt alles zo goed bijgehouden! En de rust die er heerst maar ook gezelligheid!
Gereisd met partner in augustus 2017

Een camping om terug te komen!

Ewald en Anita Herik, 14-8-2017

Een mooie rustige camping met ruime staanplaatsen. We werden heel gastvrij ontvangen en kregen een mooie map mee met belangrijke informatie en mooie fietsroutes. Het toiletgebouw was zeer schoon en ruim. Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt fietsen. Al met al een dikke 10 voor deze schitterende camping! We komen hier zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in augustus 2017

Een schitterende camping met grote plaatsen

Durk en Grietje Dam - Riemersma, 12-8-2017

Mooie camping met uniek toiletgebouw en gratis douchen en gratis prima WiFi

Mooie rustige camping

Fam Helmhout, 1-8-2017

Zeer verzorgde camping.

Met zeer gastvrije ontvangst.

Gereisd met partner in juli 2017

Verrassend mooie camping en gastvrij ontvangen!

Jos en Henriette Warrink, 28-7-2017

Prachtig gelegen camping met mooie plekken met betegeld gedeelte voor de caravan. Een prachtig en heel schoon sanitairgebouw. Broodjes die we bestelden werden bij de caravan gebracht. De map die je bij inchecken ontvangst staat vol met mooie fietsroutes, daar hebben we ook gebruik van gemaakt. Ook wat vrienden ontvangen op de camping en ook zij waren verrast over deze camping. Komen zekers nog een keer terug. Voor ons geen minpunten!
Gereisd met partner in juli 2017

Overtrof onze verwachting, werkelijk fantastisch

Harm Gerssen, 23-7-2017

Een boerencamping zonder vliegen met een prachtige grasmat en voortreffelijk sanitair

Prima camping

Arda, 13-7-2017

Het Noordenveld is prima. Alles perfect verzorgd en schoon, vers brood wordt bezorgd, vriendelijke ontvangst!
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Geweldige camping super schoon rustig.

klaas & janna, 4-7-2017

Rustige camping ontzettende mooie fietsroutes heel verzorgde camping kan niet beter
Gereisd met partner in juni 2017

In 1 woord een fantastische camping!

Anny en Johan N., 1-7-2017

Mooie ruime plaatsen, prima uitzicht en sanitair, gezellige mensen, geweldig mooie fietsomgeving. Ook hebben we genoten van het dagelijkse jeu de boules met soms een erg gezellig apres de jeu de boules waarbij we diverse andere vakantiegangers hebben leren kennen en niet te vergeten, de fijne gemoedelijke sfeer. Minpunten hebben we niet kunnen ontdekken!
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Noordenveld in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Noordenveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Noordenveld scoort een 9.52 uit 10 op basis van 54 reviews.