Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve
Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve
8,5

4 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve in het Nederlands

Geweldig genoten met kinderen en kleinkinderen

Familie de Boer, 28-2-2017

De ontvangst stonden bloemen in de kamer voelde ons welkom bedlinnen lag klaar uit leg hoe alles werkt lectuur en spelletjes aanwezig ruim het enige wat de jongeren misten waren longdrinkglazen voor de rest is alles ruimschoots aanwezig van groot naar klein heeft iedereen zich ondanks het weer enorm vermaakt
Gereisd met vrienden in februari 2017

Fantastischeplek.

C.M. de Nier, 2-5-2014

Wij komen al enkele jaren met familie/vrienden een week fietsen in Wapse- bij de Jonckershoeve van de familie Wilco en Marjon Kiekebosch.

De accommodatie heeft een gezellige ruime woonkamer met een open haard, een bar, een geheel vernieuwde moderne keuken en een tuin met een groot terras waar het na het fietsen heerlijk toeven is.

Er is voldoende ruimte voor 28-30 personen.

De omgeving is heel afwisselend , bossen, meertjes, heide.... Ieder jaar ontdekken we weer nieuwe prachtige plekjes. Er zijn goede fiets- en wandelpaden.

Ook dit jaar kijken we weer uit naar onze week in de Jonckershoeve.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Geweldige lokatie in het Drentse Wapse

R te Winkel, 8-4-2014

Hebben met 30 personen een onvergetelijk weekend gehad waarbij de gastvrijheid van de Jonckers Hoeve enorm heeft bijgedragen.

In de hoeve is alles aanwezig wat nodig is voor een ongedwongen verblijf.

Ook voor kinderen is er genoeg te doen.

Wij hadden heerlijk weer waardoor het verblijf op de hoeve een groot feest was

Gereisd met vrienden in maart 2014

Gezellig onderkomen

fambergmann_1, 3-11-2011

Voor de tweede keer een familiereünie gehouden. Dit keer met dertig personen, het was even passen en meten maar het kon. Bedden zijn wat aan de korte kant (1.90m). Keuken is erg uitgebreid en ruim. Verschillende spellen aanwezig, tafelvoetbal, sjoelbak, tafelbiljart, tafeltennis (buiten) en verschillende gezelschap spellen. Er is tv met dvd speler. Genoeg ruimte achter en rond het huis voor de kids om te spelen.

Gezellige zithoek en ook buiten zijn er tafels met stoelen.

Er is een lift en een apart huisje met twee slaapkamers (2x 2 pers.)

In de buurt schitterend wandelen. De slaapkamers zijn netjes, (2x 2pers, 1 x 3pers., 3 keer 4 pers., 1 x 8 pers. en mogelijkheid voor campingbedjes.)

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve scoort een 8.53 uit 10 op basis van 4 reviews.