Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed *****

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed
Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed
9,4

86 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed in het Nederlands

Een geweldige gastvrije luxe accomodatie

Fam. L. van Eijndthoven, 2-10-2017

In Hoeve 't Wed is werkelijk alles goed. Er wordt niets aan het toeval overgelaten.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Prima accommodatie voor grote groep

Familie Verheij, 5-9-2017

Wij hebben een zeer gevarieerde groep qua leeftijd (tussen 2 en 74 jaar) van 29 personen, maar wij konden voor iedereen een prima slaapplaats vinden. Bij aankomst stonden de bedden opgemaakt klaar, top! De inrichting is gezellig met heerlijk meubilair. De kinderen konden lekker skelteren en spelen buiten en de ouderen konden gezellig buiten in de lounge zithoek zitten. De tuin is mooi met ruim voldoende speelruimte voor de kinderen. Er is dankbaar gebruik gemaakt van de tafeltennistafel buiten en het tafelvoetbal en airhockey in de speelkamer. 's Avonds was er binnen ook ruimte genoeg voor iedereen. Het enige wat wij gemist hebben in de keuken zijn extra afvalbakken voor plastic/blikken en groenafval voor het scheiden van het afval. Buiten is het prima geregeld met verschillende afvalcontainers. Onze hele groep was enthousiast over deze accommodatie en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in september 2017

Super!!

Erna, 29-8-2017

We verbleven bij Hoeve 't Wed voor een bedrijfsuitje met 26 personen. Prachtig huis, gezellig ingericht, nette slaapkamers en badkamers. Zeer handige professionele keuken.

Ligging mooi vrij en groen.

Ron en Anita zijn een goede en gezellige gastheer en gastvrouw. Denken met je mee, niets was teveel.

Tip: neem een partytent mee als je wilt barbecueën en de weersvoorspellingen zijn niet zo goed.

Gereisd zakelijk in juli 2017

Super locatie super eigenaars super schoon

Jolande Heblij, 10-6-2017

Wij zijn een lang weekend met pinksteren geweest het was weer geweldig heerlijk midden in de bossen lieve eigenaars alles heerlijk schoon anita eigenaaresse doet veel moeite om alles op te zoeken voor wat er in de buurt te doen is wij zijn bv met een legertruk de hei op geweest superleuk ga zeker terug
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtige accommodatie

Monique Peeters, 18-5-2017

Het is een hele mooie accommodatie waar van alles te doe is voor jong en oud! De eigenaren denken overal goed in mee! We hebben super verblijf gehad met de hele familie!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Een top locatie met volledige inrichting!

Oldenhof, 25-1-2017

Het interieur geeft een huiselijk gevoel. Volledig ingericht! Bijzonder vriendelijke gastheer en gastvrouw Echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Geweldige sportieve locatie!

Michel, 12-7-2016

Samen met wat vrienden hier geweest voor ons vriendenweekend. Veel sportieve activiteiten kunnen doen, waaronder gemountbiked naar Het Blauwe Meer onder leiding van de gastvrouw Anita. Niet alleen in de Hoeve zijn ze heel gastvrij, maar ook in de omgeving. Dat bleek wel toen we tijdens een hoosbui mochten schuilen bij een boerderij. Al met al een zeer luxe en vooral schone accomodatie. Wij komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Super leuk

Janette Kuijsten, 4-7-2016

Heel leuk, maar misschien wat minder als je niets met paarden heb
Gereisd met vrienden in mei 2015

prachtig vakantiehuis en fantastische omgeving

Esther Stuut, 22-3-2016

Met de hele familie een weekend in Hoeve 't wed gelogeerd. prachtige accommodatie met veel ruimte en veel buitenspeelmogelijkheid voor de kinderen. Achter het huis bevindt zich de paardenstal met 3 hele lieve paarden. Een les gehad van Anita op Spirit. ontzettend leuk en daarna mochten alle kinderen ook nog even op het paard. Een super geslaagde vakantie!
Gereisd met vrienden in maart 2016

fantastisch. Mooie ligging. gezellige mensen

Bram Boer en vele vriendinnen., 5-3-2016

Lekker rustig. Geweldige locatie. Top. Schoon.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed scoort een 9.44 uit 10 op basis van 87 reviews.