Pension Fallen House(Bijzondere overnachting) (Camping De Blauwe Haan)

Pension Fallen House(Bijzondere overnachting) (Camping De Blauwe Haan)
Fallen House(Bijzondere overnachting) (Camping De Blauwe Haan)
8,5

2 reviews over Pension Fallen House(Bijzondere overnachting) (Camping De Blauwe Haan) in het Nederlands

Iets bijzonders met mijn kleinkinderen.

Wies Nicolai, 10-8-2017

Alleen maar goed! Heel apart, kunstzinnig, kleurig, apart, mooi en met een jacuzzi en sauna. Wat wil je nog meer. En het originele (kunst) huis is mooi en goed ingericht en staat op een hele leuke camping. Wat een sfeer. Heerlijk. We genieten enorm hier en zijn er een midweek. De eigenaren zijn erg vriendelijk en de service is supergoed.

Dus werkelijk een aanrader. Heb ik al gedaan naar vrienden en familie. Familie van den Engel: BEDANKT.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Erg leuk!

Heidi, 7-1-2017

We hebben overnacht in het verborgen huis. Het was een leuke ervaring. De inrichting was vrij luxe. Het is een erg orgineel huis. Het ontbijt was eveneens goed. We kregen de avond ervoor al verse eitjes. En 's morgens stond er een goed gevulde mand klaar. Het was ruim voldoende. Tevens gebruik gemaakt van de fietsen die erbij horen.

Het enige minpunt was dat het er een beetje muf rook. Het was gelukkig aardig weer, zodat we het luik wat open hebben kunnen zetten. De geurstokjes die er stonden werkten niet afdoende om te muffe lucht te maskeren.

Verder een prima accomodatie.

Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Fallen House(Bijzondere overnachting) (Camping De Blauwe Haan) in Uffelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Fallen House(Bijzondere overnachting) (Camping De Blauwe Haan) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Fallen House(Bijzondere overnachting) (Camping De Blauwe Haan) scoort een 8.54 uit 10 op basis van 2 reviews.