Camping De Blauwe Haan ***

Camping De Blauwe Haan
De Blauwe Haan
8,9

190 reviews over Camping De Blauwe Haan in het Nederlands

We hebben ons er goed vermaakt.

Andre, 3-9-2017

Mooi natuurlijk, goede fiets omgeving en kindvriendelijk.

Het sanitair is luxe en wordt goed onderhouden.(het lijkt een oude schuur, maar binnen heel modern).

En elk veldje heeft een speel voorziening.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig voor ouders en kinderen

Hakim Achhoud, 29-8-2017

Super leuk voor de kinderen en zeer rustgevend voor de ouders.

Beste vakantie huisje ooit...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer leuke, zeer kindvriendelijke camping.

Jeroen, 25-8-2017

Camping de Blauwe haan is een erg leuke plek om met je kinderen te kamperen. Leuke animatie, mooie speeltuin met waterpartij. Kleinschalig, zeer gastvrij. Sanitair keurig, mooie ruime familiedouches en schoon. Ook voor de inwendige mens voldoende keuze.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meest chille camping ever

Freek Dicke, 31-7-2017

Rust en ruimte. De "huiskamer" is een geweldig concept. Potje biljarten, tv kijken en lekker zitten.

Sanitair gloednieuw en brandschoon....

Een camping om leeg te lopen en nieuwe energie op te doen.

Gereisd met partner in juli 2017

Fijn gekampeerd op prachtige plek aan bosrand

John, 23-7-2017

Plaatsen met eigen sanitair zijn zeer ruim en mooi en rustig gelegen.

Zeer vriendelijke ontvangst.

Gelet op de voorzieningen prima geschikt om ook met de kleinkinderen te kamperen.

Gereisd met partner in juli 2017

de enige camping waar wij voor de 3e x heen gaan!

familie van K., 8-7-2017

wij gaan dit jaar voor de derde keer naar de blauwe haan met onze kinderen en vinden het een heerlijke plek, bij een fijne familie en een camping waar wij met vertrouwen onze kinderen ' los' kunnen laten spelen. De ingerichte safaritenten zijn luxe en staan op een prachtige plek naast de speeltuin, lekker vrij. Het sanitair met de familie badkamers zijn luxe en altijd schoon. Alleen jammer dat deze ook gebruikt worden door mensen zonder kinderen. De animatie is prima en onze kinderen 3 en 6 vinden de ' eendenclub' nog steeds leuk. Wij hebben nu al zin om in augustus weer te komen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke en gemoedelijke plek midden in de natuur

Loes, 1-7-2017

Prachtig gelegen aan natuurgebied het holtingerveld. Vanaf de camping loop of fiets je zo het bos in/ de hei op.(Fietsen te huur op de camping) camping ziet er netjes uit met geweldige speelplekken voor de kids, zoals de waterplas, speelkasteel, trampoline en het pierebad. Gezellig wat drinken of snack (patatje, pizza of pannenkoek, ijsjes) haal je in de knusse huiskamer. Daar kun je ook terecht als het wat minder weer is. Lekker bij de haard of een potje biljarten, ook WiFi beschikbaar. Verder super schoon sanitair en ontzettend vriendelijke campingeigenaren. S'ochtends verse broodjes te koop en Vlakbij is het mooie openlucht zwembad (kaartjes met korting op de camping te koop). Boodschappen haal je in havelte (10 min rijden ) of in Meppel (20 minuten rijden). Er zijn diverse mogelijkheden om te overnachten: tent, trekkershut, safaritent of stacaravan. Echt een aanrader, deze rustige maar wel gezellige camping midden in de natuur, overzichtelijk en gemoedelijk!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Geweldig, klantvriendelijk, gastvrij.

Foeke Bruinja, 7-1-2017

Aan een goed verharde bosweg, die niet met hoge snelheden bereden kan worden. Aan het fietsknooppunten netwerk. Fijn fiets en wandelgebied. Zeer geschikt voor (groot-)ouders met (klein-)kinderen met vriendjes. Voor zowel luxe- als minimalistiche kampeerders en trekkers geschikt. Gezellige kampeerterreinen en "hofjes". Kantine voldoet ruimschoots aan onze behoefte. Millieu bewust beheer.

Minder geschikt voor grotere jeugd.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Reuze Super

R.j.Feith, 6-1-2017

Fijne camping met vriendelijke leiding en heel super schoon en super net sanitair helemaal van deze tijd
Gereisd met partner in januari 2017

we hebben een fantastische plek en vakantie gehad

Ank van Baal, 3-9-2016

eigenlijk was alles goed.de gastvrijheid t sanitair.

en jammer dat er in t ACSI maar staat dat er maar 3 camperplekken zijn, t zijn er nl 6 voorzien van electra en waterpunt op t veld.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blauwe Haan in Uffelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blauwe Haan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Blauwe Haan scoort een 8.92 uit 10 op basis van 190 reviews.