Camping Minicamping De Bulte

9,5

4 reviews over Camping Minicamping De Bulte in het Nederlands

Prachtige camping!

Fam. Prins, 22-8-2016

Prachtige camping! Het achterste veld is heel mooi parkachtig aangelegd. In het midden staan fruitbomen, bramen en frambozenstruiken. Wat hebben wij genoten van dit uitzicht. De plaatsen zijn heel ruim. De campingeigenaren zijn zeer vriendelijk en hebben hart voor hun gasten! Wij hebben een heerlijke week gehad!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische camping waar je gelijk thuis bent.

Ron Verbeet, 19-7-2014

Heerlijke camping, met mooie grote velden met genoeg schaduwplekken. Het sanitair is heel mooi en schoon. De eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij,ook voor onze 4voeter.Gewoon een top camping.
Gereisd met partner in juli 2014

heerlijke minicamping

annieenwim, 4-6-2014

Wat een zalige rustige camping. Mooie grasmat. Hartelijk ontvangst en fijne sfeer op de camping. Ruime plekken en veel privacy. Goede uitvalsplek voor fiets-en wandeltochten. Ook Hoogeveen op de fiets bereikbaar.

Alles goed georganiseerd. Al met al helemaal top.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Geweldige camping

j.klok, 1-5-2012

Mooie grote plekken, zeer vriendelijk en gastvrij en niet te vergeten de mooiste omgeving.

Zeer aan te bevelen voor liefhebbers van rust en ruimte. Wij gaan daar vaker kamperen.

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Bulte in Tiendeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Bulte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Bulte scoort een 9.47 uit 10 op basis van 4 reviews.