Camping De Beukenhof

8,9

11 reviews over Camping De Beukenhof in het Nederlands

Zeer goed

Fam hobbel, 18-8-2017

Een prima camping voor jong en oud ook erg leuk is de zwemplas kunnen de kinderen lekker spelen in het water of in het zand of een balletje trappen op het grote grasveld er is ook sanitair aanwezig in de zomer vakantie ook een recreatie team aanwezig kortom een gezellige familie camping wij komen zeker terug
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische familiecamping

Wim van den Bosch, 4-8-2017

Wij komen al jaren met onze kinderen op deze camping. Zowel voor jonge kinderen, als voor de oudere jeugd is er van alles te doen op de camping en in de omgeving. Veelzeggend is het dat er vele gasten zijn die jaarlijks terugkomen.

Het toiletgebouw is schoon en netjes. Het terrein ligt er altijd goed verzorgd bij. De kampeerplaatsen zijn ruim en de beukenhagen tussen de plaatsen zorgen voor voldoende privacy.

De zwemplas bij de camping is een grote meerwaarde, waar jong en oud zich kan vermaken. De kleintjes spelen op het strand en aan de waterkant. De oudere jeugd heeft voldoende ruimte om te voetballen en te zwemmen.

In het hoogseizoen worden allerlei activiteiten georganiseerd. De dropping, griezeltocht, levend stratego, enz. voor de oudere jeugd en knutselen, vossenjacht, zeskamp, enz. voor de kleinere kinderen. Ook ouders krijgen op deze camping een heerlijk rustige vakantie.

Onderlinge verbondenheid is op deze christelijke camping een kernwoord. Zondag 's avonds wordt er een Sing-in gehouden in de ruime kantine.

Verder is er een goede snackbar die vaak open is. Onze kinderen vinden de patat op de camping de beste patat van Nederland... Een verbeterpuntje is het ontbreken van de mogelijkheid om te pinnen.

Als u op zoek bent naar een rustige vakantie, met of zonder kinderen, is deze camping een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gezelligheid!

Joanneke, 3-8-2017

Leuke camping voor jong en oud!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Te stil

Johan, 7-4-2016

Wij waren hier de tweede week van augustus, toch was de camping best leeg. Wel zijn de plekken heel royaal en keurig omheind.We huurden hier een stacaravan, deze was erg slecht onderhouden. We hebben bijna geen nacht geslapen door alle muggen, die ondanks dat we alles dicht hielden binnen zaten. De omgeving is wel heel mooi, ook is er heel veel te doen in de omtrek.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Aanrader voor jongeren

Jurian van der Hart, 28-4-2015

Camping de Beukenhof staat onder de ieder jaar terugkerende bezoekers beter bekend als 'Paas',

Ik kom al van kinds af aan bij Paas en heb me nog nooit een dag verveeld. De schitterende omgeving, de leuke dorpjes, de vele activiteiten in de omgeving en uiteraard de enorm gezellige camping zorgen ieder jaar weer voor een geweldige vakantie.

De camping is ingericht voor kinderen en tieners. Een ruim speelveld met speeltoestellen voor de kleinere kinderen, een blokhut waar iedere avond wordt voorgelezen, in het hoogseizoen worden er activiteiten georganiseerd door een recreatieteam. Daarnaast beschikt de camping over een mooie zwemplas. Bij deze zwemplas staat een toilet gebouw. Ook is er bij de zwemplas voldoende plaats om te voetballen, volleyballen of andere spellen.

Het sanitair (zowel op de camping als bij de zwemplas worden dagelijks schoongemaakt. In de kantine bevindt zich een snackbar die dagelijks geopend is.

Gereisd met vrienden in juli 2014

den Hartog, 23-1-2008

Leuke en klantvriendelijke camping voor alle leeftijden!

Je kunt hier jezelf zijn...

Gereisd familie in juli 2007

mirjam boele-paas, 16-9-2007

lekker rustig en midden in de natuur.
Gereisd anders in september 2007

Adrie-Jan en Tineke de Korte, 21-8-2007

Erg gezellige camping met veel gasten die er (veel) vaker hebben gestaan en dat zegt toch wat. Wij hebben er 3 weken gekampeerd en ons geen moment verveeld. Voor de kinderen is het er ook erg leuk, leuke recrea-teams en dito activiteiten. De kids willen zo terug! En wij ook!
Gereisd familie in augustus 2007

Gerard en Eefje Rijnsburger, 17-8-2006

gezellige gezindscamping voor alle leeftijden, maar vooral voor de jeugd

ga zo door!!!!!!

Gereisd familie in augustus 2006

Adriaan, 14-8-2006

Zeer gezellige maar ook rustige camping in Drenthe! Ideaal voor de jeugd!!!
Gereisd familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Beukenhof in Tiendeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Beukenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Beukenhof scoort een 8.94 uit 10 op basis van 11 reviews.