9,7

Uitstekend

115 reviews over BedAndBreakfast Aquamarijn in het Nederlands

Rob & Marion, 23-7-2017

We zijn heel gastvrij ontvangen

Lieve mensen Jeanette en Reinder

We zijn heel erg verwend

Mooie kamers.

Heerlijk ontbijt/lunchpakket/avondeten en een verrukkelijke high tea

We gaan snel weer terug

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie locatie en super gastvrije eigenaars

Pia, 20-7-2017

Pas terug van een paar heerlijke dagen bij B&B Aquamarijn. Afgelopen weekend zijn onze dochter en schoonzoon getrouwd daar op locatie. Het was prachtig en zeer relaxed dankzij de goede zorgen van Reinder en Jeannette.

Wat een gastvrij ontvangst en mooie locatie. Reinder en Jeannette hebben al de gasten in de watten gelegd. Zijn er met 40 mensen blijven slapen en kregen de volgende ochtend allemaal een zeer uitgebreid ontbijt. Wat zijn we verwend allemaal. Echt iets om op terug te kijken. SUPER BEDANKT

Gereisd met vrienden in juli 2017

Ssst...geweldige B&B..niet verder vertellen

Yanthe, 15-6-2017

Soms heb je dat, van die geweldige locaties die je stiekem eigenlijk een beetje voor jezelf wilt houden. Aquamarijn is zo'n plek, alles klopt. De sfeer, het oog voor detail, de verzorging, de kamers, de klantvriendelijkheid.

En een ontbijt als een diner in de ochtend is. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn? Ga maar kijken, en ervaar het zelf. Maar....niet verder vertellen hoor...

Gereisd zakelijk in maart 2017

Super

Akker, 13-5-2017

Hebben een geweldige week op de camping gestaan. Dochter en kleinzoon hebben een nacht in de prachtige familie kamer doorgebracht. Schitterend!! Met elkaar genoten van een heerlijk en uitgebreid ontbijt. Dankzij de gastvrijheid van Jeannette en Reinder hebben we een super break gehad.
Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk er " uit "

Fam. Bremer, 4-5-2017

een zeer gastvrij en zorgzaam hotel / BB. We hebben twee dagen genoten van de omgeving en de rustieke ligging, van het uitgebreide heerlijke ontbijt en diner, en het verblijven in de 4 persoons gezinskamer met super bedden.

Zeker voor herhaling vatbaar. Reinder en Jeanette , bedankt !

Gereisd familie in mei 2017

Genoten!

Fam. de Wit, 18-4-2017

Wat een gastvrij ontvangst!

Verblijf in de familiekamer, ruim, schoon, geweldige badkamer en heerlijke bedden.

Het ontbijt zeer uitgebreid en ontbrak aan niets. Voor de kindjes werden zelfs pannenkoeken gebakken en stond er een mooie paashaas klaar. Zo lief!

Jeanette en Reinder zijn zeer gastvrij en alles tot in de puntjes verzorgd.

Dikke aanrader!

Gereisd familie in april 2017

Wat een topper!

M., 26-3-2017

We hebben één nacht verbleven in deze B&B met 4 volwassenen en 2 kinderen in de kamers Amethist en Smaragd. Wat een fantastische beleving!

De gastheer en gastvrouw zijn echt geweldig. Ze zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt. Zeer vriendelijke mensen.

We hebben het diner hier gebruikt. Dit was, net als het grandioze ontbijt, superlekker en groots.

Eén van de kinderen heeft allergieën, hier werd supergoed rekening mee gehouden bij het ontbijt (terwijl het de avond daarvoor slechts heel kort ter sprake was gekomen).

De kamers zijn prachtig en compleet ingericht, bedden heerlijk, badkamer zeer ruim met een hele prettige douche. 's nachts zijn er geen omgevingsgeluiden, waardoor er zeer goed geslapen kan worden.

Conclusie: Wij kunnen deze B&B niet anders beoordelen dan met een dikke 10!

Gereisd familie in maart 2017

Super verblijf en overheerlijke maaltijden.

De Wolf, 26-3-2017

Het huisje was geweldig, schoon en smaakvol ingericht. Het ontbijt was uitgebreid en het diner zeer smakelijk . De eigenaars, Jeannette en Reinder, zijn gastvrij en bijzonder vriendelijk. Wij hebben genoten van ons verblijf hier en komen zeker terug.
Gereisd met partner in maart 2017

Een heerlijke belevenis

Ineke Philipsen, 9-3-2017

Omdat ik een 5-daagse cursus in Dalen volgde, heb ik voor overnachtingen gekozen voor de Aquamarijn in Stieltjeskanaal.

Het was een heerlijke tijd. Lekker rustig, voortreffelijk ontbijt, en s'avonds de mogelijkheid voor een heerlijke uitgebreide maaltijd.

De gastvrijheid van Jeanette en Reinder was zeer warm. De accomodatie was heerlijk. Fris en schoon en van alle gemakken voorzien.

Kortom echt een aanrader.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

fantastisch

ja.wegkamp, 13-2-2017

we komen er graag ( van goede kwaliteit ) goede ligging voor diverse uitstapjes
Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Aquamarijn in Stieltjeskanaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Aquamarijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Aquamarijn scoort een 9.66 uit 10 op basis van 120 reviews.