Camping Pieterom

Zoover award

65 reviews over Camping Pieterom in het Nederlands

een warm bad

Gerrit Louwsma, 31-8-2017

Voor het derde jaar op rij een week met een tentje op Pieterom. Rustige camping, fijne beheerders die niet 'moeilijk' doen en gehannes met wc-papier of wisselgeld voor de douche, het is allemaal inbegrepen. Hoewel? Op sommige campings betaal je méér stageld en komt het voorgaande nog voor eigen rekening. Ik ga volgend jaar weer!
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Goed verzorgde camping !

Wiebke van Amersfoort - Klein, 21-7-2017

Camping Pieterom , een heerlijke camping waar we 2 weken gekampeerd hebben. Een nette / goed verzorgde camping . Ruime plaatsen , gastvrije behulpzame camping eigenaren. En het dorpje Sleen , ik zou er zo willen wonen ! Er hangt een fijne sfeer. En de omgeving is prachtig ! Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Een pracht van een minicamping.

K.G.Enters, 15-7-2017

Ruime plaatsen. Brandschoon sanitair. Sleen ligt op de Drentse zandgronden, dus veel oeroude dorpen in de omgeving op fietsafstand.

Geen minpunten

Gereisd met partner in juni 2017

Wil zeker nog eens terug

Anjo, 30-6-2017

Wij verbleven 14 dagen in het keurig verzorgde appartement. Ook met heel hete dagen blijft de slaapkamer lekker koel.

We hebben heerlijk kunnen fietsen door prachtige dorpjes.

De zon draait tegen de middag op het terras. Kunt dus lang buiten zitten.

Gereisd met partner in juni 2017

Ruime plaatsen, schoon sanitair en vriendelijk.

Koos Heitkönig, 30-6-2017

Camping is op loopafstand van het dorp Sleen, nabij Emmen en Coevorden, landelijk gelegen met mooie rietgedekte boerderijen. Bij aankomst krijg je een tas met informatie over de omgeving. Het sanitair is schoon en wordt goed onderhouden. Voor afwassen is het water heet genoeg. Eieren en jam zijn verkrijgbaar. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De camping is een goede uitvalbasis voor wandel- en fietstochten.

Wat niet goed is zou ik niet weten. Ik mis hooguit de mogelijkheid om groenafval te scheiden.

Gereisd met partner in juni 2017

Een plek om naar terug te gaan

Wendy Rijshouwer, 17-6-2017

Voor de 2e keer hebben wij op Camping Pieterom gestaan. Wat weer opviel zijn de heel grote staanplaatsen, het zeer schone sanitair, het goed onderhouden kampeerterrein én de vriendelijkheid van de eigenaren. We voelden ons erg welkom. De wifi is veel beter dan 2 jaar geleden en je kunt een digitenne huren (wel zelf tv meenemen).

In het dorp zit een Albert Heijn, een goede warme bakker en een drogist. Ook zit er een "VVV". Op woensdag staat er een geel goede visboer op het parkeerterrein bij de drogist (Hollandse Nieuwe was erg lekker), het is er elke keer druk!

In het dorp zit oa een snackbar en een Pizzaria, maar op advies van Klaas hebben wij Chinees gehaald 10 minuten rijden van de camping.

Wij willen volgend jaar weer een weekje kamperen op Pieterom!

Wendy en Olav

Gereisd met vrienden in juni 2017

2 nachten pieterwagen

Sandra warmerdam, 17-6-2017

Een arragement geboekt omdat we pieterpad lopen. Werden in coevorden opgehaald door de eigenaar in een oldtimer. Netjes op tijd stond ie te wachten. Pieterwagen schoon en voorzien van alle gemakken. Sanitair hygienisch schoon en heerlijke douches. En geen muntjes. Douchen met muziek want door hele sanitair gebouw zijn speakers aangebracht. Leuke kleine kinderboerderij. Winkels op loopafstand en voor een klein dorp veel winkels aanwezig

Een aanrader voor pieterpadlopers en fietsers of eigenlijk iedereen. Rustige camping voor ouderen of gezinnen met jonge kinderen. Prijs kwaliteit verhouding heel erg goed.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtige camping

Fam. Verduin, 11-6-2017

Wij zijn hier slechts 1 nachtje geweest omdat we bij familie in Emmen moesten zijn, maar wat een heerlijke camping. Wat een ruimte en wat een fijne plek. Sanitair heel netjes en zo leuk dat je zelfgemaakte jam kan kopen. Geld doe je in een potje en je kiest wat uit. Zeker voor herhaling vatbaar en dan wat langer.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Supercamping, mooi terrein, zeer schoon sanitair!

Teriena, 13-5-2017

Fijne eigenaar. Camping rustig gelegen, ruime plaatsen, wandel- en fietsroutes vanaf de camping. Voor jong en oud van alles te zien en te beleven in de omgeving.
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk nazomeren in oktober.

Veenhuijsen, 17-10-2016

Wederom heerlijk gekampeerd en genoten van de rust en vriendelijkheid van de eigenaren. Genoeg walnoten en appels die van de bomen afvielen en heerlijk waren.

Karel en Max hebben weer veel beweging gekregen van de kleine amazones...

Klaas en Tia, tot volgend jaar!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pieterom in Sleen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pieterom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pieterom scoort een 9.62 uit 10 op basis van 65 reviews.