6,6

Heerlijk rustig gelegen

Eising, 5-8-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Mooie schone, complete vakantiewoning. Kinderbedje en fietsen stonden al voor ons klaar. Heerlijke grote volledig omheinde tuin, waardoor ook onze blinde hond echt buiten kon genieten. Helaas geen wifi, maar even een weekje zonder internet is ook wel eens goed:-)

Woning is prachtig gelegen in het bos met voldoende privacy.

We werden zeer gastvrij ontvangen en zijn ook zeker van plan om nog eens terug te gaan. Manege Rijmaaran ligt aan de overkant. Hier kunnen heerlijke buitenritten gemaakt worden, of een huifkar gehuurd worden. Echt de moeite waard.

Er was geen zwembad op het park, maar we mochten gebruik maken van het zwembad bij het Kuierpad. Dit is slechts 2.5 km rijden.

Gereisd familie in juli 2016

viel tegen

essen, 24-7-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Huisje was eenvoudig.

Er waren verschillende dingen aan vervanging toe.

Helaas was het huisje smoezelig en vies.

Rullen hondehaar op de plinten.

Ook in de keuken verschillende dingen vies!We hebben dagen in de stank gezeten.

Wij zijn 2x met een klacht naar de eigenaar gegaan,bij de tweede x waren wij maar klagers.

Bij het weggaan aangegeven dat we niet tevreden waren over het huisje,hier werd niet op gereageerd.

Ook op de mail werd niet meer gereageerd.Terwijl we met boeken binnen 10 minuten reactie hadden.

Voor ons geen schoonoord meer.

Gereisd met partner in juni 2016

Rustig in het bos gelegen bungalows

Henk, 9-9-2013
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Weer zeer na onze zin gehad.

Uitstapjes naar Coevorden,Slagharen.Nordhorn(D).Meppen(D).Ellert en brammert.Orvelte

Allemaal op zn hoogst half uurtje rijden.Nordhorn 50 minuutjes.

Natuurzwembad de Kibbelkoele zeer aangenaam ook voor kleine kinderen.

Lekker eten voor bij Restaurant Lambik wat ook leuk voor de kinderen is(spelletjes bios en noem maar op die vervelen zich er nooit.

Gereisd familie in juli 2013

Steeds weer een GEWELDIG MOOIE VAKANTIE

Binkemans, 9-8-2011
  • Onderkomen8

Wij komen reeds enkele jaren bij de Fam. Tabak en het is er echt heerlijk.

Vriendelijke mensen die er alles voor doen om je een zorgeloze vakantie te bezorgen. De bungalows zijn ietwat gedateerd maar allemaal erg comfortabel,schoon en compleet ingericht. Je zit op een ruime kavel met eigen parkeerplek, midden in de bossen. Voor rustzoekers is het hier ideaal, ook leuk voor uitstapjes, alles is binnen handbereik. Reken daar bij nog eens de vriendelijke prijzen en je weet hier kom ik vaker. Met huisdieren is het helemaal een genot zo midden in het bos.

Onze mening ? TOPPIE

Gereisd met partner in juli 2011

Leuke woningen,in een prachtige omgeving!

Inge, 27-7-2010
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Mooie maar simpele woningen,in een prachtige omgeving.Vanuit de woning kun je meteen het bos in,wat zeker heerlijk is als je een hond hebt.De ven achter het park is werkelijk prachtig,en in de omgeving mooite fiets en wandelgelegenheden in natuurgebied.(staatsbosbeheer).Ook de Kibbelkoele is erg mooi om te bezoeken en een te zwemmen met warm weer.
Gereisd met vrienden in maart 2009

Eenvoudig maar gezellig

Martin, 23-12-2008

Eenvoudige maar gezellige bungalows in een schitterende omgeving. Goede locatie voor hondenbezitters, door het direct aan het park grenzende bos met ven.
Gereisd met vrienden in mei 2008

Een aanrader

Hans en Gina Volmer, 28-9-2008
  • Onderkomen8

Goed verzorgde bungalo leuke ontvangst,gemoedelijk.

Alles aanwezig en leuke omgeving goed voor te fietsen en te wandelen een goedkopen en leuke vakantie gehad voor herhaling vatbaar.

Fam Volmer

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wico in Schoonoord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Wico scoort een 6.63 uit 10 op basis van 7 reviews.