Hotel Herberg De Loohoeve *****

Hotel Herberg De Loohoeve
Herberg De Loohoeve
7,3

27 reviews over Hotel Herberg De Loohoeve in het Nederlands

Heerlijke kamer en mooie plek

Geert, 16-8-2016

Voor ons, Pieterpad wandelaars, was dit hotel een ideale plek tussen Rolde en Sleen. De ontvangst was vriendelijk en de kamer zoals gewenst en beloofd.

De fout die wij wel maakten was dat wij zonder ons eerst te oriënteren een tafel in het restaurant gereserveerd hadden. Na een traject Pieterpad wil je graag een 'maaltijd'. De keuze was tussen meergangen verrassing menu's of losse hoofdgerechten. Daar werd echter wel bij gezegd dat als wij voor een hoofdgerecht kozen dat we er wel een paar moesten bestellen omdat de porties érg klein waren.

We kozen maar het verrassingsmenu van, overigens héérlijke, nouveau cuisine 'hapjes'. Er was wel twee en een half uur voor nodig om het menu af te ronden.

Wij hadden beter op tijd naar overbuurman Cafe-restaurant Hegeman kunnen gaan voor een vóedzame maaltijd.

Het ontbijt stak jammergenoeg wel heel schril af bij de 'cuisine' van de avond daarvoor. Menig B&B heeft ons een mooier ontbijt voorgeschoteld.

Gereisd met partner in augustus 2016

Om hier te overnachten zeker nooit meer

Liesbeth van Dorsselaer, 10-9-2015

Matige kamers zonder verduisterende gordijnen, airco vlakbij de kamers, dichtbij doorgaande weg. Personeel vooral gericht op restaurant, weinig gastvrij voor hotelgasten. Eten was goed, maar komen zeker niet meer terug.
Gereisd met partner in augustus 2015

Weinig gastvrij

Yootje65, 7-5-2015

Wij,pieterpad lopers kwamen moe aan,maar geen vriendelijke ontvangst,geen kopje koffie zoals bij al die andere wel.

We werden direct naar het voorste huis/kamer gedelegeerd sleutel in ons handen gedrukt ..en zoek het maar uit.Er zou wiffi zijn maar dat was er niet,althans het deed het niet en was daar ook niet erg behulpzaam mee vertelde alleen dat het steeds een beetje raar ging met internet op de een of andere manier en daar moesten wij het mee doen.

Terwijl wij bij het daar tegenover gelegen eetcafe waar we een hapje gingen eten allervriendelijkst werden geholpen en uit eindelijk hun eigen wachtwoord mochten gebruiken.

Maar goed..kamer was vies,er stond een waterkoker daar kon je Nescafé mee maken maar de cupjes melk die we er in deden waren zuur.

Bij het ontbijt werd er niets uitgelegd bv waar we de eieren konden vinden,,kortom voor ons nooit geen loohoeve meer ongastvrij stel wat daar werkt,het lijkt echt of ze daar met tegenzin hun werk moeten doen.

Gereisd met partner in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Herberg De Loohoeve bij:

Heerlijke plek na een Pieterpad wandeldag!

jam jonker, 20-4-2015

We hadden een standaardkamer geboekt maar kregen ongevraagd een upgrade, dus een prachtige kamer. We konden het brasserie menu eten in het restaurant waar we ook de heerlijke amuses kregen.Ook nog een goed ontbijt en zelf een lunchpakket maken voor 5 euro. Wij vonden het veel waar voor je geld!
Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijke plek na Pieterpad wandeling

Diane, 6-10-2013

De kamers waren schoon, het personeel behulpzaam. Toen we zondags na uitchecktijd wilden douchen werd ons een kamer ter beschikking gesteld met schone handdoeken. Erg vriendelijk. Zaterdag 3 gangenmenu gegeten in de Brasserie, de kwaliteit was erg goed.

´s avonds konden we lekker op ons eigen terrasje buiten zitten. We vonden het te warm om binnen bij de open haard te zitten.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

goede plek voor overnachting pieterpad

nhbosboom, 10-7-2013

Het heet een herberg, maar is eigenlijk een klein hotel vanwege de luxe en het restaurant. Prima verblijf voor een overnachting bij het wandelen van het pieterpad. Eerlijke en heerlijke gerechten en goed ontbijt.
Gereisd met partner in mei 2013

Geen aanrader

Michel Kappenberg, 17-6-2013

Door een overboeking bij een ander hotel kwamen wij hier terecht. In eerste instantie ziet het er van buiten goed uit. Onze kamer 12 had prima bedden en een minder fris tapijt. Er waren veel vliegjes/muggen tegen het plafond dood geslagen, niet erg fris. De kamer is zeer gehorig. Het slechtst is de badkamer. Achter het toilet ziet het er niet schoon uit en in de douchehoek is bijna geen schimmelvrije voeg te ontdekken. Een douchegordijn is in een kleine ruimte nooit praktisch. Ook het ontbijt gaf ons weinig reden tot enthousiasme. Als je om 9:00 uur gaat ontbijten verwacht je niet dat veel al op is. Uiteindelijk kwamen ze wel aanvullen. Als er 20 gasten zitten en je brengt 2 croissants, 4 mini broodjes en 2 eieren dan moet je er wel erg snel bij zijn. De verse jus d'orange die ze aan tafel brengen smaakte goed. Met deze ervaring komen wij hier niet snel terug. Het herhaaldelijk aanspreken als de mensen van de overboeking komt niet erg gastvrij over.
Gereisd met partner in juni 2013

Prachtig en ontspannen weekend gehad

robin, 2-3-2013

Afgelopen weekend een heerlijk ontspannen weekend genoten in de Loohoeve! Een grote, nette, stijlvolle kamer met een heerlijk liggende queen size bed. Hoogtepunt was het 6 gangen diner de volgende avond.

De amuses (waaronder marshmallow van Jasmijn, en zalm met een crème van paling en kuit van haring) waren smaakvol en zeer verschillend van structuur. De daarop volgende zes gangen bestonden uit mooie smaakcombinaties die gezamenlijk tot een zeer volledig en mooi pallet kwamen. Hoogtepunten voor mij waren de combinatie van Skrei met citrus, venusschelp en gepofte varkenshuid (met een prachtige Riesling) en de Terrine van kalfswang met ganzenlever, linzen, truffelsaus en een crème van knolselderij (geserveerd met een soepele Dornfelder).

Ontbijt smorgens met lokale heerlijkheden (de handgeschreven ettiketjes op de jampotjes). Nette, correcte bejegening in een warme omgeving. Dit gaan we van de zomer nog eens herhalen. Rob, Jeroen, Rob en de andere; bedankt voor een heerlijk weekend.

Gereisd met partner in februari 2013

zeer zeker de moeite waard

marianne, 25-7-2012

Ze zijn zeer gast vrij.Mooie schone en ruime kamer met terras.Ontbijt was heerlijk.Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2012

Een herberg dat geen herberg is

Lydia, 28-4-2012

De ontvangst was vriendelijk. We hadden een eenvoudige kamer, maar die was heel stoffig, het beddengoed was niet hygiënisch en ventilatie kan ook beter. De douchedeur moesten we open laten staan bij het douchen. De bovenverdieping was erg gehoorlijk, we dachten dat ze door het plafond naar beneden kwamen. We hadden bij de brasserie besproken om een hapje te komen eten en dat was goed. Alles was mogelijk zeiden ze, maar later bleek dat het niet zo te zijn. We konden geen simpele stevige maaltijd krijgen. We werden verzocht om ergens anders te gaan eten. Wij liepen het Pieterpad en we waren nat geregend, maar toen de man van de brasserie onze jas aannam keek hij met een vies gezicht. En hij was er ook niet van gecharmeerd dat wij in gewone outfit de brasserie binnen kwamen. Als je het Pieterpad loopt, heb je geen gardarobekast bij je. Al om al is het dus geen aanrader voor Pieterpadlopers die wandelkleding bij zich hebben. Het ontbijt was wel goed verzorgd.
Gereisd met partner in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Herberg De Loohoeve bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg De Loohoeve in Schoonloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg De Loohoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herberg De Loohoeve scoort een 7.26 uit 10 op basis van 27 reviews.