7,5

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Tien Heugten**** bij :

250 reviews over Camping De Tien Heugten in het Nederlands

Leuke camping

famillie moes, 11-6-2017

we vonden de camping leuk aangelegd

veel te doen voor de kinderen kunnen zich daar goed vermaken

ze kunnen zelf overal naar toe

behulpzame beheerders echtpaar

en er rijd ook een leuk treintje rond voor de kinderen

overal op een veldje kunnen ze spelen zijn speeltoestellen aanwezig

de kinderen wouden niet terug naar huis daarom gaan we in de grote vakantie weer bij boeken .

Gereisd familie in juni 2017
Hendrik Russchen,
Wij danken u hartelijk voor uw vriendelijke beoordeling.

Mooie camping en goed onderhouden en netjes

Famillie zijlstra, 11-6-2017

het is een hele mooie camping alles wordt netjes bij gehouden er is net een nieuwe toilet gebouw gekomen .

de kinderen kunnen zich goed vermaken er is speeltuin en ze kunnen lekker zwemmen en twee keer per dag een rondje met de trein

de kinderen en wij waren vonden het heel leuk dat we in de zomervakantie weer heen gaan en de personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam en de beheerder staat gelijk voor je klaar als er wat is .Toppie

Gereisd familie in juni 2017

Fijne Pinksteren gehad

Dirk, 11-6-2017

Vriendelijk ontvangst bij aankomst en duidelijke uitleg. Mooi park en omgeving. Zwembad leuk voor kinderen maar ons nog te koud. Chalet netjes en schoon. In de omgeving zijn leuke dingen te doen. We hebben veel gefietst.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi park

Betsie, 11-6-2017

Voor de 2e keer hier geweest en weer goed bevallen. Het toiletgebouw is veel beter dan de vorige (niet nieuw maar wel veranderd en stukken ruimer). Mooie ruime plaatsen en ontzettend gezellig.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Wij vonden de camping mooi en goed onderhouden.

C.Frerejean, 5-6-2017

Mooie grote plekken..vriendelijk personeel maar jammer dat je muntjes nodig hebt om te douchen en dat er geen WIFI beschikbaar is.Je bent buiten de prijs voor je plek veel extra kosten kwijt aan parkenlasten..€5 voor de slagboom die je niet terug krijgt en de douche en warmwater munten.
Gereisd met partner in mei 2017

Prima camping die veel onderhoud nodig heeft

Gunnar, 29-5-2017

Op zich een leuke camping. Het veldje waar we stonden was goed onderhouden. Mooie plek en veldje stond vol. Sanitaire voorziening bij ons veld was slecht. Alle dagen steenkoud water en niet goed schoon gehouden. Alle gasten op ons veld hebben hier dagelijks melding van gemaakt, een monteur is langs geweest, maar probleem werd niet verholpen. Gelukkig werd bij de receptie vriendelijk gereageerd en kregen we muntjes mee voor een ander sanitair gebouw. Speeltoestellen hebben hun beste tijd gehad en dat is te zien en te merken. Zwembad is ook steenkoud. Neem een oude zwembroek mee, want na een ritje van de glijbaan blijft van je zwembroek niet meer dan een string over. Door de stroefheid van de glijbaan heb je het idee dat je van een stuk schuurpapier naar beneden glijdt. Horecagelegenheid aan de voorzijde is goed betaalbaar en personeel vriendelijk. Ook hier ziet alles er oud uit en lijkt zijn beste tijd gehad te hebben.
Gereisd familie in mei 2017

Beste familie Gunnar,

Wij hebben op uw aanraden maatregelen getroffen om de glijbaan te verbeteren. Doormiddel van een nieuwe zware waterpomp glijdt er meer water door de glijbaan en zal het een stuk aangenamer zijn.

Een heerlijk ruim en schoon park.

Alie, 21-9-2016

Zeer ruime campingplaatsen, schoon en erg netjes park. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Dichtbij Duitse grens en vele mogelijkheden voor uitstapjes in de naaste omgeving. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel op het park.
Gereisd met partner in augustus 2016
Hendrik Russchen,
Wij danken u hartelijk voor uw vriendelijke beoordeling.

super genoten en rust

twan en tini, 21-9-2016

Een super mooie camping en veel plaats mooi en schoon

zeer vriendelijk en behulp saam

Gereisd met partner in september 2016

Fijne camping

Janny webbink, 29-8-2016

Het was er goed ruime plekken alleen jammer dat er geen WiFi op de plaats is
Gereisd met partner in augustus 2016

aanrader

gerard koster, 28-8-2016

leuk en erg gezellige kampeer plaatsen .

Kids hebben een prachtige tijd gehad, ook met slecht weer. animatie team heeft goed ze best gedaan.

sanitair was netjes en schoon . camping eigenaar / personeel waren erg behulpzaam.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Tien Heugten in Schoonloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Tien Heugten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Tien Heugten scoort een 7.52 uit 10 op basis van 250 reviews.