Camping De Vledders ****

Camping De Vledders
De Vledders
8,2

71 reviews over Camping De Vledders in het Nederlands

Ontzettend prettig verblijf gehad !!

de Best, 2-9-2017

14 dagen verbleven op de camping in een hippe stakip en opa en oma in een hippe kip.

We hebben ons verblijf als heel prettig ervaren er was veel te doen voor jong en oud en heel fijn niets was verplicht.

Omgeving nodigd uit om heerlijk te wandelen of hard te lopen, direct vanaf de camping ben je meteen in de natuur.

Sanitair was schoon en verzorgd en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Er wordt tevens veel zorg en aandacht besteed aan het onderhoud van het strand. Wij zijn heel tevreden gasten !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig leuke camping met lieve eigenaars

A.Voogt, 25-8-2017

ruime kampeerplaatsen. wij stonden vlakbij het meertje. superleuk om in te varen, te vissen en zwemmen. schoon sanitair, veel activiteiten voor kinderen, leuke dingen, creatief, met natuur en ook een superspannende spooktocht. buitenritjes op ponys. in naaste omgeving echt prachtig, kano op de drenthse AA, wandelen, fietsen. en van de autoweg langs de camping hadden we echt nauwelijks last.

Fantastische camping

Rika Pathuis, 20-8-2017

Van maandag 14 t/m vrijdag 18 augustus met camper + tent en 5 kinderen (9 t/m15 jr) gekampeerd.

Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Kindvriendelijk. Activiteiten voor kinderen en pubers gevarieerd en van goede kwaliteit. Natuurlijke zwemplas met mooi zandstrand.

Ruime kampeerplaatsen.

Prima sanitaire voorzieningen.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijke 2 weken gehad op deze super fijne campin

Familie van Dongen, 19-8-2017

Top camping (prachtig gelegen, goed onderhouden, zeer schoon sanitair met heerlijke douches) waar wij helemaal tot rust zijn gekomen en de kinderen (8 en 9 jaar oud) zich uitstekend vermaakt hebben (lekker spelen, zwemmen, vissen en een diversiteit aan activiteiten die het animatieteam aanbood).

We hebben ook wat dagen gehad met minder weer & ook dan hoef je je op en rondom de camping niet te vervelen (aanrader: met kortingkaartjes vanuit de camping naar het nabij gelegen overdekte zwembad).

In het bijzonder willen wij nog vermelden dat wij de eigenaren juist als zeer gastvrij en behulpzaam hebben ervaren (in tegenstelling tot sommige andere berichten hieronder).

Mooie camping

Ja wind, 12-8-2017

Mooie goed onderhouden camping en heel kind vriendelijk. Enigste minpuntje is het warm water bij het afwassen. Dat moet je bij een apparte kraan pakken. Waarom niet gewoon warm en koud water bij de afwas plekken?
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad☺

Fam Odding, 10-8-2017

Heel fijn welkom gehad.

Heerlijk plekje bij zwem meertje en strandje.

De kinderen hebben het zeer goed naar de zin gehad!

Animatie was aanwezig.

Sanitair was goed schoon zelfs ik ging douchen nou dat zegt wat. (Ben erg kritisch)

Prachtige omgeving, mooi startpunt voor verschillende activiteiten.

Honden welkom we hadden er twee bij ons.

Gelijk van de camping af losloop gebied ook heel fijn.

Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Sobere, maar degelijke camping

Hennier, 5-8-2017

Kleine, familiaire camping met een mooi zwemmeer, inclusief strand. Kleine velden met redelijk ruime staanplaatsen. Wordt goed onderhouden, behalve houtwallen, op onze plek groeiden de struiken een meter over de plaats, dus een stuk kleiner.

Sanitaire gebouwen zijn zeer degelijk, gemetseld, tegels aan de muren, houten deuren, dus geen kunststof. Geen heet water tappunten bij de afwas, warm (wel heet) water moet ernaast gehaald worden, maar je mag er niet spoelen. Worden goed schoon gehouden.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam.

Omgeving nodigt uit tot wandelen en fietsen.

Is een aanrader, maar verwacht geen luxe.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Niet meer

Hoogstra, 1-8-2017

Redelijk groot terrein, veel bos en strandje erbij. Water schoon, bodem voelt vies aan. Komen ook honden ondanks verbod. Animatie team leuk en doet hun best. Gaat hele dag door. Sportmogelijkheden ouderwets; voetbaldoelen zijn oude ijzeren palen zonder netten, belachelijk. In deze tijd hoort een pannakooi zodat je ook kunt basketballen. Staan baskets maar is op gras dus heb je niets aan. Eigenaar is arrogant en gasten lijken wel te min. Personeel verder aardig maar eigenaar en familie zeer afstandelijk en niet gastvrij. Voor ons niet meer hierheen.

Onrustige plek

Simon Frank, 25-7-2017

Duur zeer onpersoonlijk en luidruchtig door provinciale weg er langs
Gereisd met partner in januari 2017

Oh,oh,wat een super camping!

D.R.Dantuma, 19-7-2017

In een prachtige natuur gelegen.

Oh zo schoon sanitair!

Vriendelijke receptie en behulpzaam.

Animatie elke dag ( behalve zondag) voor jongere kinderen.

Grote speelvijver en strand.( aan de camping gelegen)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vledders in Schipborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vledders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vledders scoort een 8.15 uit 10 op basis van 71 reviews.