Vakantiehuis Opa's Huisje ****

9,5

45 reviews over Vakantiehuis Opa's Huisje in het Nederlands

Fijn huisje,mooie locatie

Marlies van der Veer, 5-5-2016

Een verblijf in Opa's huisje is een prima manier om te onthaasten.Door Karin en Jeroen wordt je gastvrij ontvangen met koffie.Het huisje zelf is van alle gemakken voorzien en heeft een prachtige tuin.In de omgeving is genoeg te doen.Een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2016

Anja Selman, 3-5-2016

Ga vooral genieten! Karin en Jeroen laten je echt welkom voelen. Het ontbijt is ruim voldoende en zeer gevarieerd. Het bed in Opa's Huisje ligt ontzettend lekker. Je kunt hier echt even tot rust komen.
    Gereisd met partner in april 2016

Mooie plek en een prachtige omgeving

G.oostrom, 18-7-2015

Het huisje was erg mooi en gezellig. Onze gast vrouw en heer zeer vriendelijke mensen. Wij hebben hier erg genoten van de omgeving en het uitzicht en wat een prachtige verzorgde tuin .

We hebben heerlijke fietst tochten gemaakt in de omgeving.Al met al genoten en tot rust gekomen.

Gereisd met partner in juli 2015

Opa's Huisje, een plek om nooit te vergeten.

Bartha Schuiling, 13-7-2015

Opa's Huisje in Ruinerwold is een prachtige accomodatie, waar het je aan niets ontbreekt. Een welkom met koffie, thee en kruidkoek, door een hele vriendelijke gastvrouw en gastheer. In Opa's Huisje is het genieten; de smaakvolle inrichting, de mooie tuin, het uitzicht, het ooievaarsnest en de rust. Een plek die je zeker nogmaals gaat bezoeken.
    Gereisd met vrienden in juli 2015

Prachtige accommodatie

Greet en Ton Manders, 2-7-2015

Wat hebben we genoten van ons weekend in Opa's huisje. Ook voor tuinliefhebbers een waar paradijs. Gastvrij, klantgericht, heerlijk ontbijt, mooi uitzicht. Perfect!
    Gereisd met partner in juni 2015

Oase van rust

Els Merkies-van den Oetelaar, 14-6-2015

We hebben genoten van ons weekend in Opa's huisje. Aan alle details is gedacht om het de gasten zo comfortabel mogelijk te maken. We werden gastvrij ontvangen en het was een mooi uitgangspunt om de omgeving te verkennen. Karin's tuin is ook werkelijk een plaatje en gaf inspiratie om zelf weer nieuwe ideeen op te doen. Zeker een aanrader.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Paradijs in Drenthe

MM Bodewes, 9-6-2015

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Opoe's Huisje bij B&B De Heerlijkheid! Een heerlijk ruim, licht en goed onderhouden vakantiehuis in het voorhuis van een oude boerderij, met twee slaapkamers, twee badkamers en apart toilet. En niet te vergeten een mooi weids uitzicht. De boerderij is omgeven door een prachtige tuin.
    Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk rustpunt

René van Latum, 23-11-2014

Zeer vriendelijke en gastvrije locatie,compleet ingericht en erg ruim.

Alles is brandschoon,ontbijt is heerlijk en zeker aan te raden om dit erbij te boeken.

Kortom een heerlijk rustpunt.

Gereisd met partner in november 2014

Heerlijke rust bij vriendelijke gastheer en vrouw

theas_mail, 3-11-2014

Voor de 2e keer hebben wij in de Heerlijkheid Ruinerwold verbleven. Een prachtige plek in een rustige omgeving. Alles tip top.

Opa's huisje is van alle gemakken voorzien.

Aan te bevelen voor mensen die van rust en perfectie houden.

Gereisd met partner in september 2014

Een prima vakantieplek

Gerda Bos, 28-9-2014

Heerlijk genoten van de rust, het heerlijke ontbijt en de gastvrije ontvangst.
    Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Opa's Huisje in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Opa's Huisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Opa's Huisje scoort een 9.49 uit 10 op basis van 46 reviews.