Vakantiepark De Toffe Peer ***

Vakantiepark De Toffe Peer
De Toffe Peer

16 tips over De Toffe Peer

Ariadne Fischer, 26-5-2015
In de buurt ligt Oer, vlakbij loopt een grote schaapskudde. Er ligt een groot heidegebied, erg geschikt voor fietsers en wandelaars.
Laurens, 25-5-2015

Goede (afhaal)chinees in Ruinen.

Neem fietsen mee, (oplaadpunt voor elektrische fietsen en stalling aanwezig). Bezoek tuincentrumpje anex tuincafe "De Luie Tuinman", gelegen Gijselterweg vanaf Ruinen de N375 oversteken richting Fluitenberg.

cees, 19-5-2015
Lekker uit eten in Vledder Padjelanta is heel leuk, bootje in Giethoorn, recht tegenover de camping een heel grote speelboerderij voor kinderen, wij zijn er niet geweest maar zagen wel dat het druk bezocht werd en volgens omwonende moet het er erg leuk zijn.

Gort, 13-5-2015
Ga vooral zo door! Eén kleinigheidje wat we gemist hebben is een goed broodmes, maar dat is dan ook echt alles.
Angelique Schuurmans , 11-5-2015
Orvelte leuk om heen te gaan
Petra Beentjes, 24-1-2015

Een vriesvakje in de koelkast hebben we een beetje gemist maar gelukkig was daar Tineke met plek in de eigen vriezer!

Klein minpuntje was wel dat de om te bouwen bedbank, niet erg comfortabel lag...

A.Brouwer, 23-11-2014
Veenhuizen gevangenis museum.
Marije Brouwer, 10-7-2014
Het bezoekerscentrum in ruinen is een goede start voor een wandeling. Ze hebben veel tips voor wandelen met kleine kinderen en de locaties zelf heeft ook een leuk aanbod voor kinderen.
Doriene, 10-6-2014
De Drentse Koe, een ijs- en speelboerderij op loopafstand. Erg leuk met kinderen!
Jeanet van Oers, 10-6-2014
Meppel is een leuk gezellig stadje met de fiets naar Giethoorn is ook een aanrader!