Vakantiepark De Toffe Peer ***

De Toffe Peer

103 reviews over Vakantiepark De Toffe Peer in het Nederlands

Alweer 7 jaar op rij

Lilian, 25-8-2017

Dit jaar het 7de jaar vaste prik, een weekje in de Kleipeer bij onze gastvrouw en gastheer Tineke en Bert.

Elk jaar weer hebben onze twee kinderen het naar hun zin. Vaste prik is de geiten voeren en skelteren. En uiteraard een rondje op de maaimachine met Bert mee.

We genieten elk jaar weer van ons weekje en komen heerlijk uitgerust thuis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Drentse charme op een heerlijk terrein

Ellen, 5-8-2017

Drentse charme op een heerlijk terrein waar kinderen vrijuit kunnen spelen, de geiten kunnen aaien en op skelter rijden. Gastvrij, schoon, en mooie omgeving!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

De romantiek van vroeger met het comfort van nu.

Fam. Savelkoel, 4-8-2017

Er heerst een goede warme sfeer bij De Toffe Peer. Gastvrijheid zit de eigenaren in het bloed en dat merk je overal aan; hartelijke ontvangst, met zorg en aandacht voor details ingerichte accommodaties, het perfect onderhouden terrein en de weldadige rust.

Beslist een aanrader en om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2017

Wat leuk om een keer te doen, een Plaggenhut.

janerna_1, 30-7-2017

We waren op zoek naar een bijzondere logeerplek en zagen de Plaggenhut bij

De Toffe Peer, geweldig wat is dat leuk, slapen in de bedstee en ook het bankbed sliep prima, goed te doen met vier personen.

Alles is er gewoon, lekker knus en schoon, bijzonder vriendelijke eigenaren die je met raad en daad bij staan.

Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Uitstekende groepsaccommodatie op unieke plek

Koos en Simone, 18-6-2017

Het was de perfecte plek om samen met kinderen en kleinkinderen ons familieweekend te vieren. Prima bedden, schone ruimtes, leuk ingerichte huisjes, speelgelegenheid voor de kleintjes en heerlijk rustig. Je kunt er zelf koken in een professioneel uitgeruste keuken. Ook de eigenaren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Toffe Camping

Annemarie, 18-6-2017

Wij zijn met de caravan op de mini Camping geweest. Rustige camping , wij werden ontvangen door een super vriendelijke (vervangende) beheerdster! Leuke ligging op fiets afstand van Meppel en Giethoorn. Het super schone sanitair, de afwas gelegenheid en de douches allemaal top. Ik heb de eetgelegenheden niet beoordeeld omdat die er op de camping niet is. Wel zijn er voldoende winkels en restaurants in de omgeving.
Gereisd met partner in juni 2017

Super locatie

Nicole, 11-6-2017

We hebben afgelopen weekend echt een top familie weekend gehad. Zowel voor de volwassenen als voor de kids. De kids hebben zich super vermaakt met de skelters. De hele lieve geitjes die ze mochten verzorgen.

Echt een ideale en hele mooie accommodatie voor de hele familie of een keer met je gezin. Zeker een kijkje waard.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Bea, 1-6-2017

De grote groepsruimte en de verschillende huisjes waren goed schoon, gezellig ingericht en alles is aanwezig. Wat heel prettig is: de vaatwasser is met 1 minuut klaar! Héél fijn als je met een grote groep bent. We hadden super mooi weer en konden heerlijk buiten zitten: fijne stoelen en 3 grote picknicktafels. Echt overal is aan gedacht.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Peren gezellig!

Erik en Jasper, 12-5-2017

Mooie en schone huisjes. Leuke omgeving. Zeer geschikt voor grote groepen. Zeker een aanrader! We hebben een peren gezellig weekend gehad.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Leuke buitenplek :-)

Rosalinde Malaihollo-Sterk, 8-5-2017

Wij logeerden een midweek in het grote huis. Wat een zalig plekje! Lekker rustig, genoeg speelmogelijkheden voor de kinderen, fijne keuken en ruime leefruimte.

Een lekkere 'plofbank' en sfeerverlichting zou het verblijf (zeker als het weer niet zo heel zonnig/warm is) nog beter maken.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Toffe Peer in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Toffe Peer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Toffe Peer scoort een 8.98 uit 10 op basis van 103 reviews.