Uitstekend

102 reviews over Camping De Toffe Peer in het Nederlands

Geweldige camping!

Edwin de Grutter, 23-8-2011

Onze vakantie was super mooi op camping de Toffe Peer!
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Joeri, 22-8-2011

Wij zijn hier 4 dagen met onze vriendengroep geweest en het was echt een top vakantie om nooit meer te vergeten.

Het sanitair is brandschoon en de mensen zijn erg gastvrij.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Heerlijke vakantie in heerlijk huisje

Lilian, 5-8-2011

Voor het eerst op vakantie geweest met onze baby van 6 maanden. En wat ontspannen zijn we terug gekomen. We hebben 7 dagen in de Kleipeer gezeten. En dit huisje was ideaal voor ons als gezinnetje zo. Onze kleine heeft het ook naar d'r zin gehad. Lekker veel ruimte en wat heeft ze lekker geslapen. Ook voor ons was het heerlijk, van alle gemakken voorzien. Een mooi net huisje, overcompleet, echt van alle gemakken voorzien, van magnetron tot internet. Zelfs spul voor afwassen meenemen was niet nodig. En wat een kastruimte boven.

Een rustige omgeving en een gastvrij ontvangst.

Gereisd familie in juli 2011

De Toffe Peer is echt TOF!!

Familie Van Hoof, 29-7-2011

Wij hebben 11 nachtjes gelogeerd in De Kleipeer op De Toffe Peer. Van aankomst tot en met vertrek is het ons zeer goed bevallen. De boeking verliep goed en het verblijf was uitstekend! De voorzieningen in het huisje waren keurig, compleet en praktisch! Ook de camping zelf was erg schoon en prima voorzien (keurig sanitair en wasruimte, volledige info van omgeving, droge fietsenstalling). Met name de skelters, de speelhut en de twee geitjes die elke dag gevoerd mochten worden, vielen bij onze jongens (3 en 1 jr) in de smaak! Al met al een hele goede uitvalbasis voor een gevarieerde vakantie in zuidwest Drenthe! Complimenten en dank aan Bert en Tineke!
Gereisd familie in juli 2011

Heerlijke rustige camping

Henny, 18-7-2011

Het is echt genieten ,bijzonder schoon. Je kunt er heerlijk genieten van de natuur. Je fiets zo naar Ruinen Meppel Dwingeloo

Achter iedere Struik of boom is er wel weer een achter uitzicht.

Onze complimenten voor deze schone en rustige camping

Henny en Annemarie

Gereisd met partner in juli 2011

Toffe camping

Martin Zijlstra, 5-6-2011

Heerlijk rustige camping.Fantastisch sanitair.Vooral op het nieuwe gedeelte grotebplekken
Gereisd met vrienden in mei 2011

Uitstekende Vekabo camping

Martin Zijlstra, 5-6-2011

Heerlijk rustige camping.Zeer verzorgd.Vooral op het nieuwe gedeelte grote plekken.

Unieke plaggenhut te huur

Gereisd met vrienden in mei 2011

Heerlijk terug naar de roots, met modern comfort.

wichor bramer, 31-12-2010

We zijn een paar dagen tussen kerst en oud en nieuw in de plaggenhut op het terrein van de Toffe Peer geweest. het uiterlijk van de hut doet niet vermoeden dat het er binnen zo geriefelijk is. Er is nette douche en wc aanwezig, een prima uitgeruste keuken en het slapen in een bedstee maakt de overnachtingen wel heel bijzonder. De omgeving is heerlijk rustig, ideaal voor een jong gezin, ook vanwege de al eerder genoemde speelboerderij in de buurt. Voor ons zoontje werd in het portaaltje een kinderbedje opgezet, waardoor we zelf in de bedstee konden slapen. Anders is het voor ouders met kinderen eigenlijk alleen mogelijk de kinderen in de bedstee te leggen en zelf de zitbanken als slaapplaats te gebruiken, omdat je anders ´s avonds nergens meer kunt zitten. Vier personen is in principe mogelijk, maar dan heb je wel weinig privacy (maar dat kun je voor deze prima prijs ook niet eisen).
Gereisd familie in december 2010

Een gemoedelijke camping.

H.F. Koster, 18-8-2010

Mensen die, zoals wij, incidenteel een camping bezoeken en dan niet graag geconfronteerd worden met zaken als radio luid aan in de caravan met geopende deur, rumoer tot laat in de avond, smoezelig sanitair enzovoort, kunnen gerust een plekje reserveren op deze camping. De avondgeluiden zijn die van het platteland: een verre tractor, paardgeroffel op een belendend veldje, de schapen van de buur. Het sanitair is echt opvallend schoon, hulde! De gastheer en -vrouw zijn uitermate geschikt en geven je het gevoel alsof je elkaar al jaren kent.

Voor de kleine kinderen staat op termijn iets meer vertier op de planning, maar het rustige karakter van de camping blijft prioriteit houden. Tot die tijd kunnen de kleintjes naar hartelust skelteren, steppen, kikkertjes proberen te vangen (en weer vrij te laten) en uiteraard 's avonds even helpen met het voeren van de geiten en paardjes. Vlakbij is overigens een speelboerderij, mocht er wat meer actie nodig zijn.

Nou, echt een 'Toffe Peer'!

Gereisd familie in augustus 2010

Geweldige camping

Jan en Antje Akkerman, 18-8-2010

Op de camping voel je je bij aankomst gelijk thuis, de sfeer is heerlijk relaxed. De eigenaren zijn zeer hartelijk en willen het alle gasten naar de zin maken. De sanitaire voorzieningen zijn tiptop en worden elke dag schoongemaakt. Op de camping zijn de onderlinge contacten zeer positief en het maakt niet uit of je voor een weekendje komt of het gehele seizoen daar staat. Er is onder de seizoeners geen enkele "klitvorming". De campingplaatsen zijn gedeeltelijk verhard en de velden zijn zowel beschut als op open terrein. Veelal wordt er wekelijks gemaaid en het gras wordt opgevangen, dus geen rommel in de tent. Vanaf de camping kun je geweldige fietstochten maken, ook wordt er veel gewandeld en aan nordic walking gedaan. In de regio zijn in de vakantieperiode gevarieerde activiteiten en tegenover de camping valt er voor de jeugd heel veel te beleven.Vaste regel is: alles mag, niets moet!
Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Toffe Peer in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Toffe Peer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Toffe Peer scoort een 8.97 uit 10 op basis van 102 reviews.