Uitstekend

102 reviews over Camping De Toffe Peer in het Nederlands

Genoten in de groepsaccommodatie-vak.woningen

Janneke Doornbos, 6-5-2014

De groepsaccomodatie is echt top, heeft een hele snelle vaatwasser. Alle huisjes zijn leuk ingericht, netjes, goeie bedden en voor kinderen leuk met dieren, stelten, tafeltennis, skelters en ruimte om te voetballen (geen doeltjes).
Gereisd familie in mei 2014

Stilte en Rust

Desiree, 10-9-2013

Genoten van een week in de Pondspeer wonen, een luxe plaggenhut in stijl van de omgeving. Slapen in een bedstee maakt het helemaal af. We troffen het ook nog eens heel erg met het weer en het was net na de zomervakantie heerlijk rustig! In de directe omgeving genoeg te zien, te beleven en te bewegen (wandelen/fietsen). Gastvrije ontvangst en vriendelijke sfeer. De verse eieren en (nu) verse bramen op het terrein zijn een must! Wij hadden geen kinderen bij ons maar zeker weten dat die genieten van het (mee)verzorgen van de dieren, wij genoten mee van het kleine ventje die de kippen voerde...een aanrader!
Gereisd met partner in september 2013

rust en ruimte aandacht voor de kinderen

j.vriezekolk, 13-8-2013

Rustige camping. Veel recreatiemogelijkheden in de omgeving. huisje pondspeer is leuk aangekleed.
Gereisd familie in augustus 2013

Super camping!!

m lanooij, 12-8-2013

Wij hebben hier 2 wkn mogen vertoeven en we hebben het er reuze naar ons zin gehad,super schoon sanitair,vriendelijke eigenaren en alles word netjes onderhouden,vooral de geitjes,kippen en paarden waren favoriet bij onze kinderen,kortom echt een aanrader!!!
Gereisd familie in juli 2013

Een fijne camping, prachtig gelegen !

Rita en Henk van Bavel, 10-8-2013

Camping de Toffe peer, een ruime camping met mooie veldjes en superschoon sanitair. Heerlijke ruime douches en de afwasplaatsen zijn binnen.

Ook voor gezinnen mer kleine kinderen is deze camping heel geschikt: klein vee en voldoende speelruimte. Zeer geschikt voor fietstochten, vlak bij Meppel en Ruinen. De camping ligt aan een knooppuntenroute.

Vriendelijke eigenaren.

Ook met slecht weer is er een mooie accommodatie, het Klokhuis met t.v. en spelletjes.

Veel toeristische activiteiten in de omgeving.

Verse eieren elke ochtend beschikbaar, evenals de krant.

Een camping om naar terug te gaan!!!!

Gereisd met partner in augustus 2013

Mooie rustige plek met veel privacy.

Rijk van Essemn, 8-8-2013

De Toffe Peer is echt een "toffe"camping. Mooie ruime plaatsen met genoeg privacy. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Iedere morgen ligt er een krantje klaar om te lezen. Fantastisch! Camping ligt aan bestaande fietsroutenetwerk. Het uitzicht vanaf onze camping plaats was vooral s'avonds heel mooi. Een camping waar je weer naar toe gaat.
Gereisd met partner in juli 2013

Een fijne camping voor een korte vakantie

h.oosting, 6-8-2013

Een gastvrij onthaal op een schone plek!
Gereisd met partner in juli 2013

Super camping!

Rob, 5-8-2013

Wat hebben we genoten op deze mooie plek in Drenthe! Zeer beslist de moeite waard en voor ons weer een camping die zeker op ons lijstje van terugkomen komt!

Geweleldig! Voor groot en klein

Arjen, 3-8-2013

Gewoon top. Ik kan niet anders zeggen. Vriendelijke mensen en ruime plekken.
Gereisd familie in augustus 2013

Supervakantie

van der Wiel, 30-7-2013

Wij zaten in het huisje " Juttepeer". Zag er keurig uit. Nette douche en toilet. Huisje was netjes schoon. Durfden onze dochter gerust over de grond te laten kruipen. Heerlijk rustig. Leuke tuin om het huisje. Onze oudste dochter heeft zich prima vermaakt met step, skelter en zandbak. Ook het speeltuintje was een succes. En natuurlijk de absolute topper: het voeren van de beesten.

Bert en Tineke zijn hele lieve mensen. Bedankt voor de heerlijke week!

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Toffe Peer in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Toffe Peer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Toffe Peer scoort een 8.97 uit 10 op basis van 102 reviews.