Uitstekend

102 reviews over Camping De Toffe Peer in het Nederlands

Complete woonboerderij

a.kamphuis, 19-10-2014

Hele mooie woonboerderij vooral voor familiegroepen.alles meer dan kompleet, ziet er netjes en schoon uit.enige punt van verbetering:toilet op bovenverdieping.
Gereisd familie in oktober 2014

Prachtige plek voor familieweekend

hans, 22-9-2014

Groepsaccommodatie is zeer geschikt voor een familieweekend.

Ieder z'n eigen huisje, maar wel een compleet ingerichte groepsruimte.

Jammer dat je niet een dorpje op loopafstand hebt.

Alles zag er schoon en netjes uit. Tuin ideaal voor kleine kinderen, geheel omheind. De afwasmachine is geweldig...in een paar minuten is alles weer schoon.

Het buffet van slager Ard is een aanrader. Heel lekker en voldoende!

Gereisd met vrienden in september 2014

Goede en rustige camping

Rob, 16-8-2014

Gestaan tijdens hemelvaartdag en Pinkesteren. Ondanks dat de ondergrond door de regen behoorlijk drassig was, Prima gestaan. Heerlijk rustige camping, prima sanitair wat goed werd schoongehouden. Prima uitval basis voor fietstochten. Kan de camping prima aanbevelen voor fietstochten en als men rust zoekt.
Gereisd met partner in juni 2014

Fantastische groepsaccomodatie

H.Vos, 5-8-2014

Wij zaten in de uutloper met 11 personen. Zeer nette accomodatie met ruime tuin.

Ook voor de kinderen skelters, zandbak en speelhuis aanwezig.

'S avonds de dieren helpen voeren.

Buiten de camping niet direct per voet activiteiten. Fiets of auto noodzakelijk.

Bert en Tineke zijn zeer goede gastheer/vrouw.

Aanrader!

Gereisd familie in juli 2014

Heerlijke plek, mooie accomodatie

Marije Brouwer, 10-7-2014

Camping de toffe peer is zeer geschikt voor mensen die van rust en ruimte houden, als ook voor gezinnen met jonge kinderen, die het heerlijk vinden om lekker buiten te spelen, de dieren te voeren en te genieten van de mooie omgeving
Gereisd familie in juli 2014

Prima camping

Doriene, 10-6-2014

Met Pinksteren zijn we naar de Toffe Peer geweest. We mochten zelf een met grind verharde plek uitzoeken. Ideaal gezien de regen van de dagen ervoor! Het sanitair was brandschoon, wel misten we een washokje en leek het ons wat weinig voor 40 plekken... Misschien is er meer? Onze jongens hebben zich prima vermaakt met de skelters en het plaggenhutje. Opvallend dat de camping niet voller was...
Gereisd familie in juni 2014

Prachtige camping

Gea, 10-6-2014

Hele mooie, kleine en rustige camping, leuke veldjes, niet gewoon allemaal op 1 rij!
Gereisd met partner in juni 2014

Super groepsaccomodatie!

Marcel Burger, 10-6-2014

Wij waren hier met 13 volwassenen en 12 kinderen. De combinatie van een grote groepsruimte met een aantal aparte, kleinere huisjes werkte voor ons perfect. De eigenaar denkt graag mee, is gastvrij en alles was perfect in orde. De grote ruimte is in april 2014 nieuw geopend. Veel mogelijkheden voor sport, spel en ontspanning (wandeling met boswachter, zeilen, fietsen.)
Gereisd met vrienden in mei 2014

Goede rustige nette camping

JHvD, 10-5-2014

Goed onderhouden rustige camping met ruime plaatsen (deels verhard) en mooi sanitair. Beheerders zijn vriendelijk, terrein wordt goed onderhouden en het sanitair goed schoongemaakt.

Heerlijk ven bijkomen en bij goed weer lekker fietsen of naar Giethoorn.

Voor oudere kinderen is er niet zo veel te doen. Wel goede Wifi op de camping.

Gereisd familie in april 2014

Super accommodatie

Jasper, 7-5-2014

We hebben een heerlijk weekend had in de groepsaccommodatie van ''De Toffe Peer''. Nieuwe accommodatie die van alle gemakken is voorzien. Eigen tuin met veel privacy. Mooie professionele keuken wat ideaal is als je voor 25 personen moet koken.

Al met al een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Toffe Peer in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Toffe Peer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Toffe Peer scoort een 8.97 uit 10 op basis van 102 reviews.