Uitstekend

102 reviews over Camping De Toffe Peer in het Nederlands

Super mini camping

Ariadne Fischer, 26-5-2015

Niet al te grote camping in landelijke omgeving. je wordt wakker en ziet de schapen en paarden in een aangrenzend weiland lopen. Ruimte genoeg voor kinderen om te spelen, met een grote schommel waar ze met zn vieren op kunnen. Grote plaatsen, alles keurig onderhouden, sanitair is schoon. En voor slecht weer is er een ruimte met een tv waar je kunt zitten en iets drinken. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Prachtig gebied om te fietsen, met voldoende cafeetjes en restaurants. Meppel ligt niet ver weg, kun je met de fiets naartoe.

Wij hebben het er heerlijk gehad!

Gereisd familie in mei 2015

Groene oase voor rustzoekers

Laurens, 25-5-2015

We zijn nu voor de 2e keer drie nachten bij camping Toffe Peer geweest, 1x in het na- en voorseizoen. Oase van rust, de vogeltjes vallen letterlijk uit de bomen. In der verte zie je schapen, koeien en pony's lopen, heerlijke rustgevende omgeving. Brandschoon sanitair en heerlijke verse eitjes te koop. Vriendelijk beheerdersechtpaar. We komen beslist terug. Bedankt voor jullie gastvrijheid.
Gereisd met partner in mei 2015

Oase van rust

cees, 19-5-2015

In het naseizoen 2014 en in het voorseizoen 2015 op deze camping gestaan met onze caravan.

Camping is een oase van rust,het is heerlijk om vanaf deze camping met de fiets binnendoor dorpjes als Havelte, Vledder, Giethoorn te bezoeken,

Meppel ligt op pakweg 5 Km heb je en stad(je) ga je 5 km de andere kant oprichting Vledder dan zit je in het bos.

Camping is keurig, mooie ruime plaatsen super schoon sanitair kortom wat ons aangaat een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2015

Mooie vakantieplek

Femke, 16-5-2015

We zaten in accomodatie de Kleipeer. We hebben een goede week gehad. De toffe peer is een goede plek voor kinderen. De nieuwe schommel vonden onze jongens een groot succes! Ons huisje was keurig schoon en alles wat je nodig hebt is ruim aanwezig. Het trapje naar boven zeer steil! Een lakenpakket kun je huren en ligt keurig klaar.
Gereisd familie in januari 2015

Mooie camping met vriendelijke eigenaar

Roger, 14-5-2015

Mooie, ruime plekken op een rustige kleine camping.
Gereisd familie in april 2015

Fantastisch locatie met alles erop en eraan

Gort, 13-5-2015

Heel fijn huis, lekker ruim en echt alles is aanwezig, het ontbreekt je aan niets. Ook een lekkere tuin en bij de groepsaccommodatie een overdekte speelruimte. Heerlijke boxspring bedden en sympathieke eigenaren.

De locatie is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2015

knusse camping ideaal voor kinderen

Angelique Schuurmans , 11-5-2015

Ruim huisje ziet er keurig uit.

alleen matrassen waren minder.

landelijke omgeving. Personeel erg vriendelijk. Prijs kwaliteit goed. Kinderen eigen kamer. Ook leuk dat de kinderen konden tafeltennissen en tafelvoetballen. Dit hoorde eigenlijk bij de groepsaccomodatie maar hier mochten onze kinderen gebruik van maken.

Gereisd familie in mei 2015

Ontzettend gastvrij en mooie plek!

Petra Beentjes, 24-1-2015

In de zomervakantie met onze twee meiden met de fietsen in de trein naar Meppel gegaan. Vanuit daar mooi stuk gefietst naar Ruinerwold.

Het huisje "de Pondspeer" is zeer mooi ingericht! Een ware lust om in de bedstee te mogen slapen.

Voor de kinderen skelters, een mini-plaggenhut om in te spelen en de geiten en kippen voeren met Tineke was te gek!

Gereisd familie in augustus 2014

Geweldig weekend met familie

A.Brouwer, 23-11-2014

Geweldige accommodatie en huisjes, waren met 24 personen, geweldig weekend gehad.

Ook de keuken was zeer geschikt, vooral de spoelmachine was super.

Verder de tennistafel een uitkomst voor de grotere jeugd.

De plaggenhut was net wat verder dan we hadden gedacht.

Gereisd met vrienden in november 2014

Geweldige plek en mooie huizen

Anouk van erk, 28-10-2014

Toplocatie, de huizen zijn "af" oog voor deta en erg schoon, vriendelijke, behulpzame eigenaren, was zn geld meer dan waard
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Toffe Peer in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Toffe Peer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Toffe Peer scoort een 8.97 uit 10 op basis van 102 reviews.