Uitstekend

102 reviews over Camping De Toffe Peer in het Nederlands

Ideale accomodatie voor een familie weekend

Breur, 10-4-2016

De combinatie van een grote groepsruimte en verschillende huisjes is geweldig. Alles even smaakvol en compleet.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Mooie groepsaccommodatie

Bertie, 29-1-2016

Ziet er super mooi uit, alles is aanwezig en heerlijk schoon. We hadden ons vooraf niet gerealiseerd dat de accommodatie uit meerder huizen bestond met een centrale ruimte waar je met iedereen kunt zijn. Waarschijnlijk zelf niet goed genoeg gekeken. We waren met een groep jongeren in de leeftijd van 16 tot 20 jaar, dat ging helemaal goed en hebben een goed weekend gehad met elkaar!
Gereisd met vrienden in januari 2016

Geweldige plek om met familie te verblijven

gh, 9-1-2016

De foto's op de website geven een vertekenend beeld, in werkelijkheid is het nog veel mooier . Zo schoon en mooi het lijkt wel nieuw. Alles is aanwezig en het ontbreekt je er aan niets. Wij waren met 5 gezinnen met kinderen van 4 t/m 15 jaar.
Gereisd familie in december 2015

Geweldige groepsaccommodatie!

Annelien, 4-1-2016

Wij waren heel blij met deze accommodatie. Zowel het grote huis als de bijgebouwen waren heerlijk, luxe, schoon en gezellig. We waren met een grote groep, verschillende stellen met en zonder kleine kinderen. Iedereen blij! Lekker met z'n allen in de Uutloper eten en spelletjes doen en je rustig met de kleintjes terug trekken in de kleinere huisjes. Wij waren er in de winter, maar kan me voorstellen dat het in de zomer ook heerlijk is daar.

Kan niks negatiefs verzinnen, enige wat wellicht leuk zou zijn voor gezinnen met kleine kinderen, is als er in een van de huizen een bad zou zijn.

Gereisd met vrienden in december 2015

Fam Ligtenberg

M Ligtenberg, 28-12-2015

4 Familie verdeeld over 4 huizen eten en drinken in het grote huis met elkaar alles is keurig onderhouden en heel gaaf opgezet ook voor kinderen met het helpen voeren van de dieren
Gereisd met vrienden in december 2015

Tof!

Fan Visscher, 2-10-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij de Toffe peer. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt en vonden het zelfs jammer als we op pad gingen! Er is in de omgeving ook genoeg te doen, speelboerderij De Drentse Koe ligt tegenover de camping en ook in Havelte is een theehuis met hele leuke speeltuin..

De accommodatie was ook netjes en ruim, prima vertoeven hier!

Gereisd familie in juli 2015

Geweldig mooi.

Jan en dicky, 1-8-2015

Een geweldige plek.mooi omgeving.vriendelijke gastheer/vrouw.

Bij geen mooie weer kan je ook heerlijk tot rust komen.

Bij aankomst theedoek handdoek vaatdoek closetpapier was aanwezig.

Die kleine puntjes doen een groot plezier.

Kunnen nog een hoop mensen aan tippen.

En mooie prijs.

We hebben genoten t,was toppie een dikke pluim voor de toffe peer.

Gereisd met partner in juli 2015

Bijzonder fraaie minicamping

frans krips, 14-7-2015

Mooie locatie, vriendelijke gastheer, prachtige plekken met mooi uitzicht. Sanitair brandschoon. Leuke gemeenschappelijke ruimte. Kortom: fantastische minicamping!
    Gereisd met partner in juli 2015

Mooi in de omgeving van Ruinen, Ruinerwold, Havelte en Meppel

Gereisd met partner in januari 2015

Super schoon!

Kees en Marion voor den Dag, 29-5-2015

wat een fantastisch schoon sanitair! Zo perfect verzorgd!..

Kleine, rustige camping! Midden tussen de schapen, paarden, koeien. Er is altijd wat te zien! Top!!

Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Toffe Peer in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Toffe Peer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Toffe Peer scoort een 8.97 uit 10 op basis van 102 reviews.