Uitstekend

99 reviews over Camping De Toffe Peer in het Nederlands

Fantastisch sfeervolle locatie!

Fam van Hout, 5-9-2016

Heel erg sfeervol. Genoeg ruimte voor 24 personen. Ruime tuin en voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen. De professionele keuken was ideaal om voor grotere groepen eten klaar te maken.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Gezellig en van alle gemakken voorzien.

Bart Sprangers, 17-8-2016

De Pondspeer 4 persoons uitvoering

Vriendelijke eigenaren, prima ligging, veel privacy, prima matras in bedstee, warme douche.

Leuke zithoek, keuken ook goed voorzien van pannen en servies.

Maar helaas ook een minpuntje: ontbrekende koffielepeltjes, en de zithoek dient tevens als slaapbank.

Leuk timmerwerk maar best wel pittig om er een bed van te maken. Na een driedaags verblijf krijg je er handigheid in.

Een paar wielen eronder en probleem opgelost, wel met een rem erop anders word je s'ochtends wakker in de keuken.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

leuke camping zeker voor mensen met kinderen

Vera, 14-8-2016

Sanitair is 100% prima. Gemengde toiletten zal niet voor iedereen fijn zijn maar oke. Jongere kinderen hebben ruimte met skelters , het Klokhuus en speelhuisje en mogen helpen met de geitjes.

Ontvangst was vriendelijk.

Leuk is dat de hele weg vol perenbomen staat.

Helaas tijdens ons verblijf veel wespen maar daar is weinig aan te doen.

Wifi te ontvangen op de plek (binnen binnen maar dat is ook haast niet te doen)

Heerlijke eieren van eigen kippen

Gereisd met partner in augustus 2016

Fijne vakantie op een mooie plek

Familie van der Linden, 13-8-2016

De Toffe Peer is een nette, mooie camping met voor de kinderen leuke dingen om te ontdekken.

Mijn dochter vond de geitjes voeren, samen met de andere aanwezige kinderen erg leuk

Het huisje waar we in zaten (De Kleipeer) was mooi, het huisje was mooi afgewerkt en comfortabel.

De camping is een mooie uitvalbasis om Drenthe te verkennen. Voor kleine kinderen is de Drentse Koe een aanrader, deze ligt dicht bij de Toffe Peer.

Gereisd familie in augustus 2016

Erg prettig verblijf gehad in huisje de Pondspeer.

Jan en Carla, 16-7-2016

Bijzondere sfeer, prettige mix van authentieke en moderne elementen. Het huisje lijkt klein, maar voelt zeker niet klein aan voor twee mensen met hond. Veel inventieve en praktische oplossingen, er is goed nagedacht over hoe gasten de ruimte ervaren.
Gereisd met partner in juli 2016

Uitmuntend

Henk Veld, 4-7-2016

Prachtig kleinschalig recreatie bedrijf met perfecte aandacht voor de gasten. Wij hebben op de camping gestaan, bijna overal goede stevige plaatsen voorzien van een grint bodem. Het sanitair is prachtig en goed verzorgd.

Leuk was het ooievaarsnest met 2 jongen, deze zijn online te bekijken op de website.

De verhuur accomodaties zijn ook bijzonder en van een hoog niveau.

In de omgeving zijn veel mogelijkheden om te fietsen.

Wij komen zeker weer terug voor een aantal mooie dagen.

Gereisd familie in mei 2016

Super mooie groepsaccommoratie!

AL, 5-5-2016

Een echte aanrader. Wat een fantastische accommodatie voor groepen. Wij waren met familie en hebben een waanzinnig leuk weekend gehad.
Gereisd met vrienden in april 2016

Ideale accomodatie voor een familie weekend

Breur, 10-4-2016

De combinatie van een grote groepsruimte en verschillende huisjes is geweldig. Alles even smaakvol en compleet.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Mooie groepsaccommodatie

Bertie, 29-1-2016

Ziet er super mooi uit, alles is aanwezig en heerlijk schoon. We hadden ons vooraf niet gerealiseerd dat de accommodatie uit meerder huizen bestond met een centrale ruimte waar je met iedereen kunt zijn. Waarschijnlijk zelf niet goed genoeg gekeken. We waren met een groep jongeren in de leeftijd van 16 tot 20 jaar, dat ging helemaal goed en hebben een goed weekend gehad met elkaar!
Gereisd met vrienden in januari 2016

Geweldige plek om met familie te verblijven

gh, 9-1-2016

De foto's op de website geven een vertekenend beeld, in werkelijkheid is het nog veel mooier . Zo schoon en mooi het lijkt wel nieuw. Alles is aanwezig en het ontbreekt je er aan niets. Wij waren met 5 gezinnen met kinderen van 4 t/m 15 jaar.
Gereisd familie in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Toffe Peer in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Toffe Peer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Toffe Peer scoort een 8.95 uit 10 op basis van 99 reviews.