Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold *****

Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold
De Heerlijkheid Ruinerwold
9,5

162 reviews over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in het Nederlands

Het is en blijft geweldig!

Michiel en Harriët, 25-8-2017

We waren hier nu voor de 5e keer. Wanneer ga je nu 5x terug naar een vakantiebestemming? Als het er geweldig toeven is. 's Ochtends onthaald met een heerlijk (met liefde klaargemaakt) ontbijt. Ze weten je elke keer weer te verrassen (na zoveel keer geweest te zijn). Het is er heerlijk ontspannen na een drukke werkperiode. Je hebt aan het einde van een kort verblijf het idee dat je er heel lang uit bent geweest. De alleraardigste gastheer en gastvrouw, de geweldige kamer met jacuzzi, de prachtige tuin, de leuke eenden, de lieve hond, het prachtige Drenthe maken dit alles tot een supervakantie! We kunnen niet wachten om weer te gaan.
Gereisd met partner in augustus 2017

zalige plek om tot rust te komen.

paulrotteveel, 30-6-2017

Een fantastische plek waar ontzettend veel aandacht is besteed aan de B&B maar zeker ook aan de tuin en alles wat uit de tuin komt. Zeer vriendelijke eigenaren die het naar je zin maken zonder overdreven aanwezig te zijn Veel persoonlijke aandacht bij ontbijt maar ook bij tuinrondleiding of wat je ook maar wilt horen
Gereisd met partner in juni 2017

Hele aardige mensen en rustige ligging van de B&B

Carla en Albert Snoei, 10-11-2016

We zijn er eind oktober geweest van maandag tot vrijdag en geen spijt van gehad. Het was tot in de puntjes verzorgd. We hebben er vier keer ontbeten en ze zeiden dat dat een hele uitdaging zou zijn om iedere ochtend weer wat origineels te verzinnen. Maar dat is ze prima gelukt!. Wat een variatie, super! De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen. Negatieve dingen kunnen wij niet verzinnen. Dus een aanrader! Karin en Jeroen, hartstikke bedankt!
Gereisd met partner in oktober 2016

Gastvrij

Ria, 7-10-2016

Ontvangst met koffie/thee.

Veel aandacht en zorg voor gast en het verblijf.

Sfeervol ingerichte schone kamer met bloemen uit eigen tuin.

Voortreffelijk ontbijt met uitleg van gastheer/vrouw wat het allemaal is.

Veel zelfgemaakte producten uit eigen tuin.

Prachtig aangelegde tuin.

Veel kijkplezier beleefd tijdens het ontbijt aan de Indische loopeenden in en rond de vijver.

Kortom: TOP!

Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijk

Spil, 15-9-2016

Heerlijk genoten van gastvrijheid, rust, serice en vooral een heel erg lekker ontbijt
Gereisd met partner in september 2016

Adres met een "Wauw"-gevoel!

E. van Eersel, 3-9-2016

b&b de Heerlijkheid is een prachtige locatie om een paar dagen weg te zijn. De gastvrijheid voor de gasten is geweldig. Het ontbijt wordt met uiterste zorg bereid met producten uit eigen tuin of van locale boerderijen en gevarieerd op tafel geserveerd voorzien van uitgebreide uitleg. Wij hebben 5 dagen/4 nachten genoten!
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Theo en Jolanda van der Fluit-Stam, 19-8-2016

Je word hier heerlijk in de watten gelegd maar toch geheel vrij gelaten. Jeroen en Karin hebben precies de mensenkennis om dit perfect aan te voelen. Prachtige tuin,mooie kamer met alle gemakken die je nodig hebt tijdens je vakantie. Wij hebben alle dagen gefietst met gelukkig prachtig weer. De yacuzzi die bij onze kamer hoorde was heerlijk ontspannend. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2016

Een heerlijke plek om tot rust te komen

Michiel en Harriët, 26-7-2016

B&B de Heerlijkheid heeft alles op het gebied van rust, ruimte, gezelligheid, sfeer, kwaliteit en gastvrijheid. Wat is er heerlijker om de dag te beginnen met een heerlijk ontbijt met verse producten? Vers gebakken brood en een heerlijk sapje met uitzicht op de fantastische tuin.

Wij hadden de kamer met een privé jacuzzi. Een uurtje in de jacuzzi en je voelt je weer een ander mens.

Voor ons een plek om naar terug te gaan en dat doen we dan ook eind augustus.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk!

maaike gruijs, 16-7-2016

Lekker rustig, lieve eigenaars. Wij gaan zeker weer eens terug
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Fantastisch plek en superlieve eigenaren

moniquediender@live.nl, 15-7-2016

Hoe ontzettend je tot rust komt...
Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Heerlijkheid Ruinerwold bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold scoort een 9.46 uit 10 op basis van 162 reviews.