Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve

Groepsaccommodatie Niezinghoeve

10 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve in het Nederlands

Ruim appartement,mooi verbouwd

Janneke, 27-8-2017

Gastvrije beheerders,mooie omgeving,heerlijk om te wandelen en te fietsen
Gereisd met partner in augustus 2017

Vriendenweekend

Martijn Veenkamp, 1-5-2017

Mooi gerenoveerde vakantiewoning, vriendelijke eigenaren, leuke plek om te zijn!
Gereisd met vrienden in april 2017

Hallo Martijn,

Dank voor je positieve reactie.

Elke keer doen we ons best het de gasten naar hun zin te maken.

Heel ontspannend en gezellig, fijne boerderij.

Jamilla Zegers, 11-10-2016

We werden hartelijk ontvangen, lieve mensen(Hanneke en Dick). We voelden ons meteen thuis in de boerderij. De kinderen van 1, 3 en 7 jaar gingen meteen spelen. We mochten, na overleg, zelfs 'n springkussen opzetten.De boerderij heeft alles wat je nodig hebt, maar is niet modern qua styling. Maar daardoor is de Niezinghoeve betaalbaar.

Op de weg waaraan de boerderij ligt is nauwelijks verkeer, We hadden 2 honden bij ons, die overigens zonder meer welkom waren; zij konden los langs de weg lopen; we hebben 6 auto's gezien, in 3 dagen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Hallo Jamila,

Het is alweer even geleden dat je op de Niezinghoeve bent geweest.

Inmiddels heeft een verbouwing plaatsgevonden.

Dat betekent dat de accommodatie geheel gemoderniseerd is. Zo ook ruimer opgezet, waarmee we meer comfort voor onze gasten hebben gerealiseerd.

Daar komt bij dat we ook mensen met een zorgvraag - in welke vorm dan ook - een fijn verblijf willen bieden.

Hartelijke groet

Geweldige mini camping

H.S. van der Galiën, 6-9-2016

Goed verzorgde minicamping, ruime plaatsen van alle gemakken voorzien. Buitengewoon attente en gastvrije eigenaars met veel zorg voor hun gasten. Rustig en toch ook voor jonge kinderen heel leuk. Goede sanitaire voorzieningen.
    Gereisd met partner in augustus 2016
    Dick en Hanneke, campingbeheerder, 19-5-2017

Dank je wel voor je positieve reactie.

Het is al even geleden. Misschien reden om weer eens een paar dagen te komen?

Van harte uitgenodigd!

Voor mij nooit meer.

Evertdina Bijl, 24-8-2016

Fijne camping als je geen honden hebt. We stonden op een lege camping. De honden hebben even wat van zich laten horen en dat werd direct als storend opgevat. Daarna hebben de eigenaren niets meer gehoord maar was voor mij genoeg reden om hier niet meer naar toe te gaan.
    Gereisd met partner in juni 2015
    GR., campingbeheerder, 19-5-2017

Ook op deze review zal ik reageren.

Grotere hondenliefhebbers dan wij ( Dick en Hanneke ) zijn er niet, maar we gunnen onze gasten ook de rust waar ze voor naar Drenthe komen.

Onze camping is klein en besloten. Dan valt een blaffende hond al snel op.

Doorgaans hoeven we niet in te grijpen, omdat de gasten zich zelf verantwoordelijk voelen voor geluidsoverlast.

Altijd gaat het goed. nu even niet en dat vinden wij nog steeds jammer.

prettig verblijf, ruim huis,terras, mooie omgeving

Janneke Stoffels, 23-7-2016

Het appartement is ruim, niet luxe, maar voorzien van alles wat nodig is voor een fijne vakantie. Zes slaapkamers, met elk een eigen thema. Een groot eigen terras met gezellige zitjes en parasols.

De bijbehorende camping ziet er gezellig en verzorgd uit.

De eigenaars zijn heel gastvrij en behulpzaam.

In de omgeving kun je mooie fiets- en wandeltochten maken. In de omliggende steden/dorpen worden 's zomers allerlei activiteiten georganiseerd.

Een prima plek voor een familiereünie of een verblijf samen met kinderen en kleinkinderen.

Gereisd met partner in juli 2016
    Dick en Hanneke, campingbeheerder, 19-5-2017

Dank je wel voor jullie positieve reactie!

Inmiddels is de groepsaccommodatie verbouwd.

We hopen jullie zeker een volgende vakantie te ontvangen.

Hartelijke groet,

Gastvrije accommodatie in een prachtige omgeving

Susan van Bemmel en familie, 20-6-2016

Voor alles een met zorg vormgegeven accommodatie in een prachtige, rustige omgeving. Weliswaar een sobere inrichting, maar erg schoon en verzorgd.

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Hallo Susan,

Het is al even geleden, maar we waarderen je review.

De groepsaccommodatie is verbouwd, en daarmee gemoderniseerd en verruimd.

wie weet, mogen we je nog eens verwelkomen!

Mooie plek in Ruinen

Ida en Lody, 5-2-2015

Mooie locatie voor een weekend of vakantie. De themakamers zijn leuk ingericht. De gastheer en gastvrouw zijn bevlogen en ze hebben maar één doel en dat is de gasten het naar de zin te maken. De solex rit in de omgeving is leuk om te doen. Dagje Meppel is ook een aanrader. Er zijn allerlei mogelijkheden om iets te ondernemen in de omgeving. Kortom; Een plek om terug te komen.
    Gereisd met partner in november 2013
    Dick en Hanneke, campingbeheerder, 19-5-2017

Pas nu een reactie, maar niet minder gemeend: dank je wel!

Kom eens naar onze groepsaccommodatie terug: gemoderniseerd, en daarmee verruimd en comfortabeler geworden.

Tot ziens!

mooiste plekje in drente

ernst jan beijer, 4-2-2015

heerlijke plek om tot rust te komen. gezellige groepsaccommodatie voor de hele familie met heeel veeel speelruimte voor de kinderen. .leuke kleine camping, de tent staat voor je klaar,of natuurlijk met eigen caravan of tent! gezellige eigenaren ,niets is te veel om het je naar de zin temaken. Een plek om steeds weer naar terug te komen.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Dank voor de review!

We doen ons best.

Ook dit jaar blijven we soep maken, of geven we een lkker bakje rabarber weg.

Tot ziens!

perfect

Freddy, 3-2-2015

prima vakantie locatie

als je van rust en ruimte houd

is dit een ideale voor u

dicht in de buurt van bos om wandelingen te maken

Gereisd anders in januari 2015
    Dick en Hanneke, campingbeheerder, 19-5-2017

We hopen jullie dit jaar weer te zien.

Plekje 4?

Hartelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve scoort een 8.02 uit 10 op basis van 10 reviews.