8,8

Uitstekend

321 reviews over Camping De Wiltzangh in het Nederlands

Rustgevend

Harmen Hart, 1-8-2017

Elk jaar komen mijn partner en ik uit de randstad naar de Wiltzangh om weer even tot rust te komen. Afgelopen week verbleven wij in een Boshut, eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. De lokatie van de Wiltzangh is uniek, je loopt zo de Dwingelose Hei op. De sfeer op de Wiltzangh is weldadig als je een beetje tot rust wil komen, personeel vriendelijk en behulpzaam en in het dorpje Ruinen lijkt de tijd stil te blijven staan (in positieve zin). We komen zeker weer terug
Gereisd met partner in juli 2017

Kamperen midden in de natuur.

Erwin Pronk, 29-7-2017

Vakantiepark ligt in een bos, op de rand van het Dwingelderveld en de Anserdennen. Kampeerplaatsen zijn allemaal van elkaar gescheiden met bosjes en stuiken zodat je je 'eigen' plek hebt. Geen auto op de plek dus geen verkeer op de camping.

Vakantiepark word nagenoeg alleen bezocht door jonge gezinnen en oudere stellen, dus geen overlast door jeugd.

Als je het park uitloopt sta je gelijk midden in de natuur. Perfect vertrekpunt voor fietstochten.

Ruinen is een gezellig brinkdorp met alle nodige winkels en horeca, voor meer is Hoogeveen en Meppel heel dichtbij.

Gereisd anders in juli 2017

Geweldig week gehad. Aan de rand van het bos

Buurman, 26-7-2017

De lodge was gezellig ingericht, vaatwasser, koffiezetter e.d aanwezig

Mooi terras met terrasverwarming.

Je keek zo de hei op waar 'savonds herten !iepen.

Helaas waren er geen horren aanwezig.

De lodge die wij hadden lag aan de bosrand. Waar het 'savonds erg donker was er stond geen lantaarnpaal.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Elk jaar weer!

C., 28-6-2017

We komen nu al een jaar of 14 op De Wiltzangh. We komen steeds weer terug, omdat het er zo mooi is, rustig, kindvriendelijk en zeer aardige en behulpzame eigenaren.

De mooiste plek van Drenthe, gelegen aan de rand van het Dwingelderveld.

De sanitairgebouwen zijn schoon! Er is een eenvoudige bibliotheek, waar men gratis boeken kan lenen. Tevens een prima ingerichte receptie met winkelvoorzieningen, fietsverhuur.

De midgetgolfbaan is aan vernieuwing toe, maar zeker nog bespeelbaar. De speeltuin is prima voor de jongere kinderen, het zwembad is fris, maar als je eenmaal 'door' bent is het er goed vertoeven.

Het restaurant heeft een niet al te uitgebreide kaart. Sinds dit jaar is er een nieuwe kok, het menu is aangepast t.o.v. voorgaande jaren.

Prijzen voor verblijf en voor de voorzieningen zijn zeer schappelijk.

Het camperpark is nieuw en zeer goed ingericht, écht een aanrader.

Gereisd familie in juni 2017

Een geweldige plek midden in het bos.

Dianne, 13-6-2017

Een hele fijne camping in de natuur. Zeer vriendelijke eigenaren en mooi schoon sanitair met gratis warme douche.In het restaurant, de Oele, kun je geweldig lekker eten.
Gereisd met partner in juni 2017

Top (hemelvaarts-)weekend

Roel, 30-5-2017

Prachtige boscamping , prima voorzieningen en een uitstekend restaurant
Gereisd met partner in mei 2017

Parel aan het Dwingelerveld.

Rob, 28-5-2017

Prachtige camping, zeer mooi gelegen voor rustzoekers, natuurgenieters en fietsers. Kampeerplekken liggen tegen het bos aan een zijn ruimvoldoende bemeten. Een tapkraan op de kampeerplaats zou alleen niet misstaan, idd zoals een ander in een review beschreef wordt het lopen met een gieter!! Er blijft echter meer positief te benoemen dan het gemis van een tapkraan. Natuur, rust, vriendelijkheid voor ieder wat wils. Zeer het aanbevelen waard, we hebben dan ook opnieuw in september geboekt. Prima sanitair, en voorzieningen. Hier kom je echt tot rust. 👍👍👍👍
Gereisd met partner in mei 2017

Sfeervol midden in de natuur en veel te doen! 😀

Amber de Wolf, 6-5-2017

Zweedse bungalow is ruim en gezellig. Privacy en prachtige natuur om je heen je kan er ook een kabouterwandeling doen (heel erg leuk!) En midgetgolfen, fiets huren en bij de receptie zijn ze heel vriendelijk en printen zo informatie voor je uit. Er is een restaurant maar die is alleen in het weekend open. Eigenlijk heb ik geen minpunt wij hebben het er heerlijk gehad.
Gereisd familie in mei 2017

Heerlijke week gehad in de Zweedsebungalow

Joop, 10-4-2017

We werden erg vriendelijk ontvangen. We hadden een huisje midden in het bos, met een houtkachel. Vanuit het huisje liepen we zo de natuur in. Doordat het nog niet zo druk was liepen er op een ochtend zomaar twee reeën naast ons huisje. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug. We willen de Heidelidge ook nog een keer proberen, wat een mooi ligging hebben die.
Gereisd met partner in april 2017

Ruuderhuisje: Rijp voor de sloop

jaja, 6-1-2017

Dit huisje is vies oud, muf donker , vochtig en kleine slaaphokken.

Te slecht voor woorden.

Gas geven en doorrijden naar een ander park.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wiltzangh in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wiltzangh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wiltzangh scoort een 8.78 uit 10 op basis van 323 reviews.