Hotel De Stobbe ***

WebsiteLink naar website

70 reviews over Hotel De Stobbe in het Nederlands

Een waardeloze ervaring

Anita, 17-8-2017

Mijn man had een arrangement geboekt voor mij als verrassing voor mijn verjaardag. Omdat ik glutenvrij eet had hij hier nog over gebeld, het was geen probleem. Hij had ook geregeld dat er bloemen, champagne en bonbons op de kamer zouden staan. Dit alles stond er niet bij aankomst. Nadat we even het dorp in geweest waren stond het er wel,en ja hoor, bonbons speciaal voor mij......met gluten. Het eten was echt waardeloos. Als toetje kon ik koffie met likeur krijgen. Terwijl de rest van het restaurant heerlijke toetjes zat te eten. Omdat ik zei geen likeur te drinken kreeg ik koffie met een bakje slagroom ernaast. De kamer was stikbenauwd, ik denk dat het 45 graden was en toen ik de gordijnen open schoof vielen ze naar beneden. Ze zaten met veiligheidsspelden vast..... Het personeel en de eigenaar reageerden onverschillig op onze klachten. We hadden 3 nachten geboekt maar zijn de volgende ochtend zonder ontbijt vertrokken.
Gereisd met partner in augustus 2016

Hr. Zand, 23-7-2017

Hotel de Stobbe is een fantastisch hotel

het personeel was erg vriendelijk , de kamers goed verzorgd en de keukenbrigade maakte er dagelijks een feestje van

want de diners waren om te smullen en het zag er steeds weer heerlijk uit.

Hartelijk dank voor het fijne verblijf en wij komen zeker bij jullie terug.

Groeten van fam. J. Zand uit Heemskerk

Gereisd met partner in juli 2017

In een woord geweldig.

Hans J., 21-7-2017

Grote kamer alles erop en eraan, prima bed, kraakhelder, ruime badkamer. Zeer gastvrij bediening en personeel. Ik voelde mij bij wijze van spreken opgenomen in de familie. Heerlijk ontbijt en diner, Knus huiskamer cafe. Kortom een aanrader.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Fantastisch familiehotel

Annemarie visser, 8-4-2017

Gemoedelijk, wellness, heerlijk eten, alle ingrediënten voor een goed verblijf
Gereisd met partner in april 2017

Een geweldig weekend gehad in een super hotel

Elizah, 5-3-2017

Hier wordt je echt in de watten gelegd, waren enigste gasten, maar ontbijt alsof het voor een hotel vol was. Avondeten perfect! Lekker zwembad, groot genoeg om baantjes te trekken.....
Gereisd met partner in januari 2016

Middelmatig

A, 2-11-2016

We waren iets te vroeg aangekomen maar werden ook niet verder geholpen.

Het was leuk geweest als de juffrouw aan de receptie uit zichzelf wat tips gaf voor alvast de omgeving te verkennen.

Maar helaas hebben we hier weinig enthousiasme gezien .

Toen we terug kwamen om in te checken kregen we brochure over de streek ....

Was beter geweest dat je deze al meekreeg bij het aankomen!

Je kan er iets verderop fietsen huren wat zeker een aanrader is!

Ook het hapje stapje arrangement was een heel gedoe voor dit geregeld kon worden.

Jammer dat het hotel dit niet kon bijfactureren zodat je het niet telefonisch moet boeken.

Het eten en ontbijt is goed en kamers verzorgd .

Bij het uitchecken werd ook niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest .

Het is zeker geen slecht hotel maar ook geen echte aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Heerlijk weekend voor het hele gezin

Bert & Marrit, 23-10-2016

Met drie kinderen in een hotel? Kan dat wel? Bij de Stobbe werd het gewoon geregeld! We hebben hier een heerlijk weekend gehad. De kinderen lekker spartelen in het overdekte zwembad. 's Avonds lekker aanschuiven in restaurant Vrouwe Swedera en 's ochtends staat er een uitgebreid Drents ontbijt voor je klaar. Heerlijke ruime kamer met ligbad! Verder een lekker gemoedelijk hotel voor jong en oud. Lekker gewoon, maar wel van alle gemakken voorzien.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Heerlijk hotel

De filosoof, 21-10-2016

In prachtig Drenthe was het verblijf in De Stobbe zeer aangenaam. Prettige kamers, heel schoon, goede keuken, aangenaam personeel. Sauna deed het niet, maar dat werd meer dan goedgemaakt door het heerlijke zwembad dat goed warme was en geen chloor bevat.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Geweldig hotel, een aanrader.

Carla Ruiter, 7-10-2016

Mooie ruime kamers, heerlijk eten. Aardig personeel, goede service.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

redelijk goed

fredriksen, 27-9-2016

alles was goed,diner kon beter
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Stobbe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Stobbe in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Stobbe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Stobbe scoort een 7.7 uit 10 op basis van 70 reviews.