Bed and Breakfast De Beddestee

Lekker ontbijt

Vriendelijk

Gastvrij

Rustig gelegen

Toch dicht bij het mooie dorpje Ruinen

Kortom echt de moeite waard

Gereisd met partner in september 2017

Warm welkom en zeer mooie accommodatie

Drents weekendje, 1-10-2017

Wij hebben het erg naar onze zin gehad en voelde ons erg welkom. De kamers zijn mooi, compleet en luxe. Het ontbijt erg goed verzorgd met streekproducten.
Gereisd met vrienden in september 2017

Superformiweldig

J. Kuijper-Japin, 26-9-2017

Een mooie kamer met een goed bed. Prachtig sanitair en een eigen terras. Op zich al een binnenkomer. Waar je als gast blij van wordt is de aandacht die je krijgt, de kleine dingen die het doen. Het mooie "Drentse" ontbijt, de eigen gebakken cake, koffie en thee, een flesje wijn bij aankomst met pinda's. Het contact van tevoren via mail en app. Dat maakt het helemaal af. Dit adres moet u beleefd hebben. Wij hopen terug te komen.
Gereisd met partner in september 2017

Beter kon niet!

Kenneth McDaniel, 17-9-2017

Ik moest vier dagen weg om te concentreren op een project. Ik had rust een een inspirerend plek nodig om te werken. Alles was perfect. Kamer netjes en schoon. Ontbijt stond klaar op afgesproken tijdstip. Eigenaresse vriendelijk maar niet te. Het kon echt niet beter.

Ik heb heel wat hotels en bed-en-breakfasts meegemaakt en er is altijd wat: Bijvoorbeeld de kamer of douche door amateur klussers afgewerkt. Hier niet. Ik had het gevoel ik in een vier ster hotel zat. Ik kan niets negatiefs vinden om over te klagen.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Heel goed

Aart, 17-9-2017

Super goed: warm welkom, ruime, schone kamers en sanitair, zeer comfortabel bed, mooie omgeving en uitzichten, gezellig prieeltje in de tuin, aandacht voor detail.

En nog steeds behoorlijk goed, maar kan nog iets beter: 1) De koffie; wel Senseo (vind ik niet lekker) en 'gewone' koffie bij het ontbijt, maar allebei niet erg naar mijn smaak. 2) Diversiteit bij het ontbijt: weliswaar diverse soorten brood en daarnaast zoete cruesli, maar geen écht volkoren brood en beperkte alternatieven voor wie (liever) geen brood / tarweproducten eet. Overigens wel een ei d'r bij, vers fruit enzovoorts, dus voor de 'gemiddelde mens' een uitstekend ontbijt. 3) Heel attent was er een half flesje wijn in elke kamer, maar die was kwalitatief niet zo goed. Tip: Cabernet Sauvignon van Casillero del Diablo (o.a. Albert Heijn) is er ook in halve flesjes en zal een wijnliefhebber meer plezier doen. Hiermee heb ik dan meer woorden besteed aan wat er volgens mij nog beter zou kunnen, maar dat neemt niet weg dat de Beddestee wat mij betreft in de categorie heel goed valt.

Gereisd met vrienden in september 2017

Ge-wel-di-ge B&B, sfeervol, supergastvrouw Ina.

Marianne, 23-8-2017

Als je houdt van comfort, een warm welkom, een eigen terras en een buitenveranda met banken.kussens, fleecedekens,heater, TV en uitzicht op een boomgaard met lichtjes erin moet je hier echt heen. Heerlijke bedden, ruime kamers, mooie omgeving. Uitgebreid ontbijt!
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

Maria, 21-8-2017

Prachtige kamers met heerlijke bedden, geweldige gastvrouw, mooie ligging, heerlijk ontbijt.
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super ontvangst

J.vd sluis, 17-8-2017

Hele etage voor jezelf, perfect ontbijt.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig, gastvrij verblijf gehad

Rini en Siena, 16-8-2017

We zijn heel gastvrij ontvangen.

Bij aankomst gezellig overal kaarsjes aan.

Flesje wijn erbij.

Alles super schoon .

heerlijke bedden.

Ontbijt was uitstekend

Gereisd met partner in augustus 2017

Aanrader voor iedereen.

M Lemmen, 11-8-2017

Prachtige en vriendelijke ontvangst, ruime kamer, mooie omgeving en lekker ontbijt. Kortom het is ons aan niets ontbroken de 5 dagen dat wij gebruik hebben gemaakt van de B&b. Nogmaals bedankt voor alles.
    Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Beddestee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Beddestee in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Beddestee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Beddestee scoort een 9.54 uit 10 op basis van 80 reviews.