Camping De Weyert ***

Camping De Weyert
De Weyert

84 reviews over Camping De Weyert in het Nederlands

Een goed verzorgde, aanbevelingswaardige camping.

JH te B, 23-8-2017

Camping met uitstekend en zeer schoon sanitair. Gunstig gelegen voor diverse fietstochten in de directe en verdere omgeving. Aan de rand van Rolde, dus vlakbij horeca, winkels en supermarkten. Zelf geen gebruik gemaakt van eetgelegenheden, maar volop de regio per fiets verkend.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige camping

Monique en Henry, 23-8-2017

Op deze camping is niets af te dingen. Vriendelijke en hulpvaardige beheerders, prachtige ruime plaatsen, heerlijk schoon sanitair. We zijn hier al een aantal keren geweest en het is altijd goed. Ons aanhangertje mag ook altijd mee, dat is nooit een probleem. Het dorp Rolde is gezellig en knus. Voor meer vertier of grotere winkels sta je zo in Assen. De Weyert is onze favoriete camping!
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige camping, we zaten in een hooiberghut

Fam. Kreijns, 5-8-2017

Zeer vriendelijke eigenaren, die niets wilden afraffelen. Tijd voor de gasten, Hooiberghut uitstekend, goede bedden en het mooie is dat je een eigen toilet hebt. De douches op de camping werken ook zeer goed, ruim en schoon.

Goede uitvalsbasis voor Drenthe.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk rustig - Prachtige Woodlodge

Ilse, 21-6-2017

We waren op zoek naar een slaappek vlak bij Assen en kwamen zo bij de Weyert terecht. We huurden een Woodlodge voor 1 nacht. Wat een superknusse hutjes met alles erop en eraan. We hebben genoten van de rust en het prachtige concert dat de vogels ons gunden.

De ontvangst was warm en hartelijk, onze accommodatie superschoon. Kortom het was geweldig. Een heerlijke mini-break.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Prima plek en groot voor een tent

Cees van Niel, 26-5-2017

Nette en vriendelijke ontvangst en een fantastisch rustpunt op onze fietstocht door Nederland.

De beheerder was erg behulpzaam bij de reparatie van 1 van onze fietstassen 👍

Gereisd met partner in mei 2017

Prima camping!

444, 3-5-2017

Ligging aan einde etappe 4 van het Pieterpad, aan de rand van het dorp Rokde, waar leuke eetgelegenheden zijn.

Hartelijke ontvangst en schoon sanitair!

Gereisd met partner in april 2017

prima camping met mooi sanitair

Leo, 6-9-2016

Ruime plaatsen op een rustige camping in de prachtige natuur, fijn om te fietsen en wandelen.

Prima geschikt voor ouderen (fitnessapparaten buiten)

Goede prijs/kwaliteit, al zou WiFi wel wat goedkoper moeten zijn ( bijvoorbeeld € 1,50 per dag of € 5,00 per week)

We komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2016

Gastvrije camping met keurig beheerders

Fam Stam, 25-8-2016

Voor de 2e keer op deze camping, zeer gastvrije beheerders echtpaarr en keurig onderhouden sanitair, ruime opzet.

Wij hadden telefonisch contact omtrent reservering, (ivm medische omstandigheden van mijn vrouw) is alles goed verlopen.

Wederom van deze camping genoten..

De camping staat in ieder geval bovenaan op ons verlanglijstje.

Fam Stam Velserbroek

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk verblijf

Joke, 17-7-2016

Wij waren voor een weekend weg in een hooiberghut. Echt een ideale overnachtingsplek: rustig, gezellig, leuke omgeving, zeer vriendelijke ontvangst en behulpzame eigenaren. Echt een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug!

Wij waren met onze hondjes en ook daar werd heel positief op gereageerd, dat maak je vaak anders mee. Een dikke pluim!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Een rustige nette gastvrije vriendelijke camping

Clara Diepenhorst, 11-7-2016

Het was echt alleen maar goed. De omgeving ook, om te wandelen.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Weyert in Rolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Weyert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Weyert scoort een 8.99 uit 10 op basis van 84 reviews.