Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold
Fletcher Hotel-Restaurant Langewold
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Langewold bij:

694 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold in het Nederlands

Boven verwachting goed

Danielle, 17-9-2017

Gezien sommige reviews hier over verouderde kamers had ik me in gesteld op het slechtste. Echter toen ik aan kwam en mijn kamer leeg toegewezen was ik aangenaam verrast! Een grote suite helemaal voor mij alleen! Inclusief sterrenhemel boven het bed, een afstandsbediening voor de gordijnen en een immens grote badkamer. Ontbijt was lekker, uitgebreid. Kortom, ik zou hier nogmaals verblijven. Fijn hotel!
Gereisd alleenreizend in september 2017

HEEL GOED

R Neef, 5-9-2017

DAT DE KWALITEIT PRIJSVERHOUDING GOED IS
Gereisd met partner in augustus 2017

Het hotel ligt mooi, vlakbij Rooden en wandelroute

Ellen, 30-8-2017

Het hotel heeft een ruim entree met een fijne plek om te zitten buiten het restaurant. Het hotel heeft prettige ruime kamers.

We misten een koelkast en een koffie/theehoek. Er was een uitgebreid ontbijtbuffet. Het diner vonden we qua prijs/kwaliteit tegenvallen. Er was iets van wellness & fitness wat geen naam mag hebben: klein, verouderd & slecht onderhouden.

We hebben genoten van ons verblijf en vooral van de omgeving die prachtig is en vlakbij de stad Groningen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Geweldige keuken

Carolien, 14-8-2017

Overnachting was prima, kamer was schoon en naar behoren. We hebben in het restaurant gegeten en dat was zalig, aanrader! Mooi centraal gelegen en Roden zelf heeft een leuk centrum.
Gereisd met partner in mei 2017

Grandioos

jaap.vroegop.sr@gmail.com, 13-8-2017

Pracht Hotel goede ligging voor fiets wandel tochten en bezoek Groningen stad en Assen keuke rustige omgeving

leuk voor 1 keer

dennis, 8-8-2017

we logeerden in de suite, grote ruime kamer met ruim balkon,fantastische badkamer met bubbelbad, kamer was op zicht wel schoon, maar als je goed kijkt zie je ook hier de veroudering toeslaan, gaten in gordijnen, verf die op sommige plekken van de muur afbladderd, en waarom er geen koelkast is op de kamer geen idee, dit was echt een gemis.bedden waren goed en lagen heerlijk, perfect geslapen! de tvs op de kamer hadden wel een maatje groter gekund, vanuit bed was het niet echt goed te zien allemaal, leuk voor een keertje dit hotel, maar er zullen ongetwijfeld betere zijn in deze prijsklasse

jammer

Jacomien van den Hoven, 6-8-2017

Beste mensen van Hotel Langewold,

Ik heb afgelopen nacht gebivakkeerd in kamer 134. Een ruime kamer, met een heerlijk bed.

Er was wel iets wat mij stoorde: de verlichting op de kamer. Alleen een sombere plafonniére, en een bedlampje. Eem boek lezen in een stoel, of aan het bureau de kaart bekijken, waar ik naar toe zou kunnen gaan, dat was onmogelijk toen de zon onder was gegaan. Nou ja, het had wel gekund in de badruimte, want die was overvloedig en overdreven verlicht. Het is toch van de zotte, dat je een stoel in de badcel moet zetten om een boek te kunnen lezen??

Ik geef het maar door, in de hoop dat jullie zelf eens om tien uur ’s avonds in kamer 134 zullen proberen een boek of de krant te lezen.

Met een hartelijke groet,

Jacomien van den Hoven

Deze mail heb ik op 6 juli naar het hotel gestuurd. Het is nu een maand verder. Nog steeds geen reactie ontvangen. Valt mij bar tegen. Dus twee keer in de fout.

Ik heb geen zin meer om daar te logeren.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

In eerste instantie een enorme tegenvaller!

Corry, 12-7-2017

De standaard kamer is Absoluut geen 4* waard, hooguit 2*. Zeer verouderd, verf bladdert af, geen airco waardoor het bloedheet op de kamer was. De zeer vriendelijke receptioniste heeft ons een upgrade naar de suite aangeboden. Top!!! Personeel verdient 5*, zeer gastvrij en vriendelijk.

Ontbijt is goed, voldoende keuze. Diner in restaurant was zeer goed. Erg lekker en zeer goed geprijsd. Restaurant en bar zijn wel 4* waard. Het hoofdkantoor van Fletcher moet hier heel snel gaan investeren in renovatie van de kamers. Veel gasten waren ontevreden en het personeel kan hier niets aan doen.

Gereisd met partner in juli 2017

Eenvoudig hotel, prima prijs/kwaliteit

Rowald, 9-6-2017

Hotel met prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Hotel is verouderd en doet in 1e instantie aan als een bejaardenhuis(is het volgens mij ook geweest...) kamers zijn netjes, bedden liggen redelijk. Personeel is erg vriendelijk, ontbijtbuffet is prima verzorgd.

Prima voor een enkele overnachting na, in ons geval een saunabezoek(Peize).

Gereisd met partner in juni 2017

gezellig maar wel oud

grosman, 25-5-2017

het is een leuk gezellig hotel met vriendelijk personeel. ook is het eten in het restaurant erg goed.

Echter zijn de kamers en de balie van de receptie wat verouderd en aan renovatie toe.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold in Roden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold scoort een 7.7 uit 10 op basis van 695 reviews.