Bed and Breakfast De Zulthe

9,9

4 reviews over Bed and Breakfast De Zulthe in het Nederlands

Waar dromen waar worden.

Sjef en Stef, 11-6-2014

Deze plek is een ode aan doe moeder van alle dichters en het huis ademt de geschiedenis uit, terwijl de gast alles mag inademen en meenemen tijdens het verblijf. De gastvrouw Tiny geeft je het gevoel thuis te zijn en alles in ere te houden wat dit huis en deze plek heeft meegemaakt; van herstellingsoord, woonhuis van Maria tot bed en breakfast. Wij voelde ons welkom en onze hond wilde niet meer weg. De inspiratie was groot en de liefde van de eigenaren voor wat zij doen groot. Dank jullie wel.

Ik wilde dat U nog langzamer leefde.

Dan had ik U hier op deze prachtige dag

een handvol bewondering willen geven.

De oude wijze, grijze vrouw.

Beschreven door en in het leven.

Het is een gift dat dit huis

U voor altijd bij de mensen

die hier mogen verblijven,

voort doet leven.

© Sjef

Gereisd met partner in juni 2014

Uitmuntend

ReijgersLaan, 14-10-2013

Nu drie keer geweest en telkens helemaal goed. Mooi gelegen met direct het bos in wandelen achter het huis, maar ook om tochtjes te maken (fiets en auto). En een bijzonder huis met geschiedenis, zeker voor liefhebbers van gedichten.
Gereisd met partner in januari 2013

Prachtige locatie en heerlijk ontbijt

Frans van Halen, 31-7-2013

Vanwege mijn werk samen met een collega op deze prachtige natuurlijke plek één nacht doorgebracht. Wij werden zeer gastvrij door de vriendelijke gastvrouw ontvangen. Net alsof ik thuiskwam. Heerlijk uitgebreid ontbijt gehad met verse producten. Badkamer zag er erg luxe uit en de kamer was lekker ruim. Tot slot was de beschikbaarheid van gratis WiFi erg prettig.
Gereisd zakelijk in juli 2013

Een ideale plek met zeer luxe badkamer!

Marianne en Piet, 25-1-2010

Een zeer gastvrije gastvrouw, die aan alle kleinigheden denkt. De badkamer is een vakantie op zich! Wilt u hier als enige gasten van genieten? De B&B heeft twee ruime kamers, maar tegen toeslag is het mogelijk dat de tweede kamer niet verhuurd wordt, zodat u de enige gast bent die van deze luxe badkamer kan genieten!

Wij waren hier twee dagen ivm onze stand op de Vrijbuiter beurs en voelden ons 's avonds op vakantie.

Uit eten? Het Balkanrestaurant in Roden is nog net zo goed als vorig jaar!

Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Zulthe in Roden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Zulthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Zulthe scoort een 9.91 uit 10 op basis van 4 reviews.