Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve
Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve
9,5

24 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve in het Nederlands

Mooie accomodatie voor een familieweekend

Peter Martens, 30-8-2017

Mooie accommodatie voor een gemengd gezelschap van stellen met en zonder kinderen (in ons geval 11 volwassenen en zes kinderen tot 7 jaar). Iedereen heeft zijn eigen privacy en ook gemeenschappelijke voorzieningen. Het overdekte terras met open haard en keuken (met dubbele koelkast) is echt mooi.

Van de A28 heb je geen last.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Uitstekend accommodatir

Yvonne Versteeg, 4-8-2017

Heerlijke week gehad met een groep internationale vrienden (families).
Gereisd met vrienden in juli 2017

fantastische accomodatie, ook voor kleine kinderen

M.G., 17-7-2017

Ruime kamers met modern sanitair en kitchenette, schoon en goed onderhouden. Gezellig ingerichte woonkamer en rijk toegeruste keuken. Terras en overdekte veranda om ook 's avonds buiten te zitten. ruime gazons en speelgelegenheid voor kinderen. Vriendelijke, meedenkende beheerders.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super nette accommodatie met mooie voorzieningen

Marielle Verbakel, 4-7-2017

De appartementen zijn keurig verzorgd, groot en voorzien van eigen sanitair en keukenblok. Daarnaast een grote woonkamer met keuken. Buiten op het terras staat een veranda met daaronder een bar, lange tafels om aan te zitten en een lounge hoek met open haard.

Achter de accommodatie ligt een groot speelveld voor de kinderen met een verkeersplein waar ze met skelters rond kunnen rijden. Ook zijn er twee speeltuintjes en lopen er wat gezelschapsdieren rond.

Er zijn meer dan genoeg voorzieningen om met een grote groep te verblijven. Een hele nette accommodatie van alle gemakken voorzien. Zeer geschikt en gezellig om met een grote groep te verblijven. Wij waren met een groep van 23 personen in de leeftijd van 2 tot 76 jaar en iedereen heeft zich uitstekend vermaakt.

Wij bevelen deze accommodatie ten zeerste aan!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Top locatie,

Sandra raven, 21-6-2017

Wennerhoeve is een top locatie waarvan we allemaal onwijs genoten hebben
Gereisd met vrienden in juni 2017

Wauw

Afien paans, 8-5-2017

Prachtig weekend gehad met onze familie van alle leeftijden. Iedereen kon zich hier prima vermaken . De waren heerlijk en de grote ruimtes ook! Beheerders zeer vriendelijk . 1klein minpuntje vonden we de keuken , het is niet makkelijk koken voor 24 personen. Maar ach de chinees is vlakbij!
Gereisd met vrienden in mei 2017
Herman en Renate, eigenaar, 13-5-2017

Goed om te lezen dat jullie terug kijken op een goed verblijf in De Wemmenhoeve. Jammer dat jullie wat minder enthousiast zijn over de keuken. De keuken heeft een royaal werkblad, is voorzien van 2 vaatwassers, 2 koelkasten en een grote 6-pits kookplaat. Daarnaast zijn 2 ovens aanwezig. Het keukengerei is gebaseerd op zo'n 30 personen. Wat betreft de uitvoering hebben we bewust de keuze gemaakt voor een landelijke, huiselijke sfeer passend bij De Wemmenhoeve.

Dank voor de recensie. Wie weet mogen we jullie nogmaals als gast ontvangen!

Enorm mooie en complete locatie met veel ruimte!

Bertus Beukens, 28-4-2017

We hebben met de hele familie een hele fijne week op deze locatie genoten!

ruime en complete 2 persoons- kamers/appartementen een leuke speelkamer voor de kleintjes fijne relax ruimte voor de volwassenen (sauna) zeer complete landkeuken en riante woonkamer maken het verblijf voor binnen een groot succes!!! buiten is er veel ruimte voor sport en spel en s'avonds heerlijk bij de openhaard tijd voor een versnapering!!! Kortom: Top locatie met veel mogelijkheden om je te vermaken in de Noordelijke Provincien!!!

Gereisd met vrienden in april 2017

Prachtig huis met een gezellige tuinkamer!

Patrick, 22-3-2017

Mooie woonkamer, gezellig en warm ingericht. Van de tuinkamer hebben we veel gebruik gemaakt! Gezellig om de open haard en aan de bar gezeten. Slaapkamers zijn netjes met goede bedden en prima badkamer!

Daarnaast is er buiten voldoende ruimte voor leuke activiteiten zoals een Segway clinic op de skelterbaan!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Heel fijne accommodatie

Wilma van Andel, 29-9-2016

Ideaal voor een vakantie met stellen en/of gezinnen: veel privacy en een mooie huiskamer en keuken en buiten is het ook erg mooi. Kinderen kunnen zich er heerlijk vermaken, volwassenen heerlijk relaxen of ook sportief bezig zijn. De tips voor activiteiten vooraf waren erg handig, om een leuk programma samen te stellen voor de familie. Het is wel een klein beetje gehorig en toen wij er waren, zaten er binnen veel vliegen, hopelijk gaan de eigenaren er iets op vinden om dat wat te verminderen.
Gereisd met vrienden in september 2016

zeer verzorgd

WTM Janssen, 5-9-2016

ideale plek voor een weekend met een groep volwssen vrienden. Alles nieuw, schoon, ruim . Zeer goede service van de beheerders.

fantastische omgeving om te fietsen of te wandelen. Fijn buitenterras.

In één woord geweldig. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve in Pesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve scoort een 9.51 uit 10 op basis van 24 reviews.