Camping De Goede Weide

8,9

20 reviews over Camping De Goede Weide in het Nederlands

Bijna Perfect

Willem, 14-5-2013

Mooie ruime plaatsen dicht bij de natuur, schone nette camping, Vriendelijke eigenaars die luisterden naar je als je een opmerking maakte over bepaalde onvolkomenheden( geen ernstige dingen trouwens).

Wij gaan er zeker nog eens naar toe.

Gereisd met partner in april 2013

Mooie rustig camping in schitterende natuur

Gertjan, 24-3-2013

Zeer mooie camping, mijn ouders hebben hier twee jaar gestaan 1x aantal weken en jaar later soort seizoensplaats.

Ik heb laatste jaar zwaar ongeluk gehad en ben paar dagen geweest, voor je herstel en rust om bij te komen echte aanrader top!

Gereisd met partner in juni 2011

Zeker voor herhaling vatbaar

Karel Anker., 27-11-2012

Wij hebben hier onze vakantie op en top doorgebracht, nadat we aangekomen waren met de caravan hebben we ons gemeld aan huis, meteen een lekker warm broodje aangeboden gekregen en toen we langs het Bed & Breakfast kwamen een rondleiding gehad, we vonden de eigengemaakte houten meubelen zo uniek dat we na onze vakantie daar ook nog een nachtje hebben doorgebracht.

In de omgeving waren prachtige fietsgelegenheden en de kinderen vonden de paarden en schapen helemaal geweldig, als je via de achterzijde de camping uit gaat sta je vrijwel meteen in het bos, nadat je door een stukje heide bent gekomen.

ook zijn er leuke speeltoestellen, zowel binnen als buiten.

eigenaar en eigenaresse met kinderen schromen niet om even een praatje te komen maken.

Het sanitair word elke dag zichtbaar gecontroleerd en schoongemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Prachtig!

Hans van den Boer, 27-11-2012

Ik heb hier gewoon geen woorden voor, het totale plaatje is gewoon prachtig.

De ligging zorgt voor mooie fiets gelegenheden en voor onze kids van 3 en 5 jaar oud was er op de camping genoeg vermaak. Ze konden de paarden/ponys voeren en er was een speeltuin. Het bos was op een steenworp afstand en konden zo een boswandeling maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Geweldige Camping

C.Wouters, 27-11-2012

Leuke camping op de perfecte plek mooi wijds uitzicht. Geweldige fietsmogelijkheden.

Leuke eigenaar altijd in voor een praatje.

Superschoon sanitair echt een aanrader.

gratis wi-fi zonder wachtwoord ideaal!!!

Kinderen konden pony rijden op bengel wat een schatje.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

heerlijke plek

tiggelman, 16-9-2012

een fijne camping we hadden een schitterend uitzicht en konden genieten van de langs lopende schotse hooglanders.

is zeker voor herhaling vatbaar.

vriendelijke beheerders en schoon sanitair

Gereisd met partner in september 2012

Deze camping niet meer

Eddy Hoogendorp, 6-9-2012

Eigenaresse totaal niet vriendelijk. Er zijn mensen geweest die hebben voor 14 dagen vooruit betaald maar moesten na 2 nachten weer naar huis ivm rugblessure. Aan geld terug geven deed men op deze camping niet.

Eigenaresse in 3 weken niet op camping geweest om een praatje te maken.

Gereisd met partner in juni 2012
    Aly Teunissen, eigenaar, 14-9-2012

Jammer dat jullie de vakantie zo ervaren hebben.

De gasten waar jullie het over hebben zijn idd naar huis gegaan maar de caravan heeft de plek wel bezet gehouden. Wij hebben nog aangeboden om dit seizoen of volgend seizoen te komen kamperen zonder kosten.

Bij reserveren raden wij iedereen aan een annuleringsverzekering af te sluiten. Wij zijn iedere dag aanwezig op de camping en het sanitair wordt dagelijks gereinigd in drukke tijden wel meerdere keren. Wij proberen het iedereen naar de zin te maken helaas is dat bij jullie niet gelukt.

fantastische plek

Marianne, 22-8-2012

Een rustige SVR camping. 25 plaatsen. Midden in de natuur met ooievaars en Schotse Hooglanders naast de camping. Fiets- en wandelroutes in bos- en heidegebied.

Mooie recreatie zwemplas in de buurt. De camping heeft geen restaurant (je kunt wel broodjes bestellen voor de volgende ochtend) maar er is op 1,5 km. een leuk restaurantje met speeltuin. Zandberg, schommels, skelters en trampoline voor kinderen aanwezig.

Gereisd met partner in januari 2012

Mooie camping

Hans, 9-10-2011

Een SVR camping direct tegen het natuurpark aan. Vanaf de camping loop je zo het park in. Vriendelijke ontvangst en fijne ruime plekken.
    Gereisd met partner in oktober 2011
    Aly Teunissen, eigenaar, 14-9-2012

Bedankt voor de reactie. Wij zijn ong. 1 maand geleden overgestapt naar de Vekabo omdat wij onze B&B/vakantiewoning daar ook onder konden brengen.

Iedereen blijft natuurlijk gewoon van harte welkom.

Rust overheerst in het ,,Drents-Friese Wold ''.

avdkooi, 7-9-2011

Een hele rustige camping, met veel beton fietspaden in de wijde omgeving.
    Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Goede Weide bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Goede Weide in Oude Willem (bij Diever), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Goede Weide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Goede Weide scoort een 8.87 uit 10 op basis van 20 reviews.