Bed and Breakfast Norgerstee

8,4

3 reviews over Bed and Breakfast Norgerstee in het Nederlands

Wil nog wel eens terug

Anruwe, 30-7-2017

+ gastvrijheid, lokatie, ruimte, fiets-wandelroute, restaurants op loopafstand. Schoon, toen ik iets liet vallen keek ik onder het bed, daar kon de stofzuiger kennelijk niet komen. Verse eitjes en koffiecups kan je pakken in de schuur en geld neerleggen.

- geen raam, (geen daglicht) naar buiten in de slaapkamer,thuis slaap ik nooit met een dicht raam, het raampje kwam uit in een schuur, daar stonden geen beesten, maar ook van de buren kwam het raampje in dezelfde ruimte uit, wat toch een minpuntje is. Wij hadden gelukkig rustige buren.

Wij waren er 3 nachten, geen tussentijdse schoonmaak of handdoekwissel, bij vraag aan de eigenaar kregen we wel direct schone handdoeken. Je huurt een appartement met mogelijkheid tot ontbijt.

Auto voor je deur van gasten die regelmatig weggaan is niet prettig vanwege de uitlaatgassen die, bij open deur, naar binnen blazen. Toch komen wij mogelijk nog eens terug, het positieve overheerst.

Gereisd met partner in juli 2017

Nostalgische details met de moderne dingen van nu

Jinny, 25-2-2017

leuk verblijf goed ligging vlakbij centrum met diverse restaurant en wandelroute staan duidelijk aangegeven was even zoeken naar het beginpunt. Daarna was het prima toeven in onze b& b heerlijk bed en prima ontbijt voor herhaling vatbaar. Voordeel je hebt een koelkast, koffie en thee faciliteiten en een kookplaatje.je kunt zelf ook nog wat klaar maken
Gereisd met partner in februari 2017

Zeer fraai en origineel appartement

catimmermans, 29-9-2014

B&B Norgerstee ligt in het dorp op loopafstand van winkels en diverse eet gelegenheden. De splinternieuwe 2 persoons appartementen maken deel uit van een omgebouwde stal, waarbij originele elementen opnieuw zijn gebruikt.

Bijzonder voor een B&B is dat je hier kan kiezen om geen gebruik te maken van het in het appartement geserveerde ontbijt.

Startpunten van diverse wandeltochten in de nabijheid te vinden.

De eigenaar is met alles zeer behulpzaam en en goede gastheer.

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Norgerstee in Norg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Norgerstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Norgerstee scoort een 8.39 uit 10 op basis van 3 reviews.