Norg

22 reviews over Hotel Norg in het Nederlands

Goed verzorgd, schoon

T.D, 13-8-2017

Vriendelijk personeel, ruime & schone kamer. Goed verzorgd ontbijt. Diner top

Minpuntje, wc zat erg hoog, we leken net kinderen die met hun benen wiebelden boven de grond

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima!

Fam. Rausch, 11-8-2017

De eigenaar was zeer vriendelijk, de kamer was ruim en schoon en de bedden waren goed. Je kon de ramen open zetten en in de kamer stond een waterkoker om koffie of thee mee te zetten. De douche was ook lekker ruim. Het ontbijt was uitgebreid en er was zelfs een bakplaatje waar je een eitje op kon bakken. Vooraf hadden wij aangegeven dat wij iets eerder dan de officiële inchecktijd wilden arriveren. Dat was geen probleem.
Gereisd met partner in augustus 2017

heel goed

fam van Drongelen, 30-6-2017

Vriendelijk welkom

Aardige eigenaar die interesse toont in zijn gasten

Mooie en ruime kamer die netjes en schoon is

Heerlijk eten in het inpandige restaurant

Gereisd met partner in juni 2017

Fijn verblijf

Frits, 1-2-2017

Gezellig dorpshotel, snappen hoe je als gast behandeld wilt worden. Kamer was schoon, vriendelijke benadering en relaxed ontbijten.
Gereisd met partner in januari 2017

Erg leuk kleinschalig hotel !

Rudy Johannes, 31-8-2016

Leuk hotel op een prima locatie. Erg makkelijk is het er naast gelegen restaurant Tafel20 waar je voor een hele redelijke prijs lekker kunt eten. Fijn dat er een prive parkeerplaats is voor de gasten. De eigenaar Arjen is een gezellige prater en doet alles om het naar je zin te maken. Het ontbijt was erg goed voorzien met een klein ontbijt buffet in het zelfde restaurant als het diner. Wij hadden een kamer met een geheel nieuw bed wat fantastisch was. Een aanrader om te verblijven !

Uitstekend

C van Dissel, 19-8-2016

Fijn hotel. Eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam. Fijne ruime kamer die uitstekend schoon was, en prima bedden had. Echt een hotel om nog eens terug te gaan.

uitstekend

sanja, 7-8-2016

Een prima kamer, uitstekende (lange) bedden, comfortabele badkamer, mogelijkheid om thee/koffie te zetten, een uiterst persoonlijke ontvangst door de eigenaar die je op alle fronten tegemoet wil komen. Eerder ontbijten? Geen probleem. We hebben ons hier enorm op ons gemak gevoeld door deze uiterst gastvrije ontvangst. Het restaurant was gesloten vanwege de feestweek in Norg. Geen probleem Het Italiaanse restaurant Monte Giove was een uitstekende suggestie.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heel goed hotel op alle fronten

Arie Broekhoff, 26-6-2016

Geen minpunten. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juni 2016

prettig ontspannen verblijf

Saskia, 15-6-2016

Ik heb diverse keren in hotel Norg overnacht en werd vriendelijk en gastvrij ontvangen. Wat ik persoonlijk belangrijk vind, zijn goede bedden en dat heeft dit hotel. Ik heb uitstekend geslapen! De kamers zijn schoon en ruim met een zitje, mogelijkheid om koffie en thee te zetten, tijdschriften en gratis wifi. Het ontbijt is heerlijk en voldoende. Verder kun je gratis parkeren voor het hotel of tegenover het hotel. Er is een mooi terras met schaduwplekken achter het hotel. Norg is een gezellig dorp met een typisch Drentse brink en tevens ideale uitvalsbasis voor een dagje Groningen of Assen of om te fietsen in de prachtige omgeving. Kortom een prettig ontspannen verblijf en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Gereisd alleenreizend in juni 2016

Niet onverdeeld positief.

Daniëlle van Riessen, 12-6-2016

Wij verbleven in de luxe kamer op de begane grond. Deze had geen airco en er kon alleen een bovenraampje open. Wel grote ramen op zonzijde, zodat het (ondanks gesloten gordijnen overdag) erg warm was. De kamer kijkt uit op een steegje met een ingang van een supermarkt recht tegenover. Om 5.00 uur 's morgens gewekt door laden en lossen van de supermarkt. Dat viel bij ons niet zo goed. Er wordt geadverteerd met een 'flatscreen tv'. Deze was erg klein (type computermonitor) wat tegenviel en de ontvangst op de tv was ook niet erg goed (beetje sneeuw). De bedden (twee eenpersoonsdekbedden en -matrassen) lagen erg lekker, maar waren volgens mij 2.00 m. lang en geen 2.10 zoals op de site vermeld. Badkamer met douche was prima. Het ontbijt was een standaard hotelontbijt. Niet bijzonder luxe.
Gereisd met partner in juni 2016
Arjan Van Son,

Zeer verbaasd over deze review: bij het vertrek werd desgevraagd aangegeven dat alles (behalve dat mevrouw het wat warm had gehad) prima in orde was. Gelet op hoe we –als altijd- hebben getracht om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, kunnen we het gegeven commentaar totaal niet plaatsen. Temeer daar we op een aantal punten zijn afgeweken van wat gebruikelijk is bij ons:

-Aangezien men incheckte na 21.00 uur (sluitingstijd keuken) werd er een uitzondering gemaakt door nog twee maaltijden te bereiden.

-Honden zijn enkel na overleg welkom en niet op de Luxe Kamers. Zonder navraag werd er een hond meegenomen. Aangezien verder alle kamers bezet waren, kon men ook geen andere kamer meer krijgen. Om de gasten niet teleur te stellen hebben we toch de hond in deze kamer toegestaan.

Van mensen die je telkens zo tegemoet bent gekomen, heerlijk buiten in het zonnetje hebben ontbeten, een compliment gaven over de bedden en schone badkamer, is een ‘6’ dan wel een erg mager cijfer...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Norg*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Norg in Norg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Norg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Norg scoort een 8.89 uit 10 op basis van 22 reviews.