Hotel Norg ***

8,7

24 reviews over Hotel Norg in het Nederlands

tegenvaller.

MH, 18-9-2017

kamer schoon, maar ouderwets. voor mij hoort bij een hotel ook een bar waar je wat kunt gebruiken. Restaurant is in beheer bij een derde. Zeer ontoegankelijk. Wil liever met zijn familie iets drinken, dan wat verdienen aan betalende gasten. Feitelijk dus geen hotel, maar een Bed and Breakfast.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig.

Theo en Rini, 6-9-2017

In een woord prettig hotel wat betreft ontvangst, kamer, ontbijt en de stalling voor de fietsen.

Geen minpunten.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed verzorgd, schoon

T.D, 13-8-2017

Vriendelijk personeel, ruime & schone kamer. Goed verzorgd ontbijt. Diner top

Minpuntje, wc zat erg hoog, we leken net kinderen die met hun benen wiebelden boven de grond

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima!

Fam. Rausch, 11-8-2017

De eigenaar was zeer vriendelijk, de kamer was ruim en schoon en de bedden waren goed. Je kon de ramen open zetten en in de kamer stond een waterkoker om koffie of thee mee te zetten. De douche was ook lekker ruim. Het ontbijt was uitgebreid en er was zelfs een bakplaatje waar je een eitje op kon bakken. Vooraf hadden wij aangegeven dat wij iets eerder dan de officiële inchecktijd wilden arriveren. Dat was geen probleem.
Gereisd met partner in augustus 2017

heel goed

fam van Drongelen, 30-6-2017

Vriendelijk welkom

Aardige eigenaar die interesse toont in zijn gasten

Mooie en ruime kamer die netjes en schoon is

Heerlijk eten in het inpandige restaurant

Gereisd met partner in juni 2017

Fijn verblijf

Frits, 1-2-2017

Gezellig dorpshotel, snappen hoe je als gast behandeld wilt worden. Kamer was schoon, vriendelijke benadering en relaxed ontbijten.
Gereisd met partner in januari 2017

Erg leuk kleinschalig hotel !

Rudy Johannes, 31-8-2016

Leuk hotel op een prima locatie. Erg makkelijk is het er naast gelegen restaurant Tafel20 waar je voor een hele redelijke prijs lekker kunt eten. Fijn dat er een prive parkeerplaats is voor de gasten. De eigenaar Arjen is een gezellige prater en doet alles om het naar je zin te maken. Het ontbijt was erg goed voorzien met een klein ontbijt buffet in het zelfde restaurant als het diner. Wij hadden een kamer met een geheel nieuw bed wat fantastisch was. Een aanrader om te verblijven !

Uitstekend

C van Dissel, 19-8-2016

Fijn hotel. Eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam. Fijne ruime kamer die uitstekend schoon was, en prima bedden had. Echt een hotel om nog eens terug te gaan.

uitstekend

sanja, 7-8-2016

Een prima kamer, uitstekende (lange) bedden, comfortabele badkamer, mogelijkheid om thee/koffie te zetten, een uiterst persoonlijke ontvangst door de eigenaar die je op alle fronten tegemoet wil komen. Eerder ontbijten? Geen probleem. We hebben ons hier enorm op ons gemak gevoeld door deze uiterst gastvrije ontvangst. Het restaurant was gesloten vanwege de feestweek in Norg. Geen probleem Het Italiaanse restaurant Monte Giove was een uitstekende suggestie.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heel goed hotel op alle fronten

Arie Broekhoff, 26-6-2016

Geen minpunten. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Norg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Norg in Norg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Norg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Norg scoort een 8.74 uit 10 op basis van 24 reviews.