Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen *****

Zoover award

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,7

1620 reviews over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in het Nederlands

Net park in mooie omgeving

Marieke, 21-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Positief:

Mooie omgeving. Aanrader in de buurt is het Boomkroonpad van Staatsbosbeheer. Mooi stukje natuur op fietsafstand.

Vriendelijk personeel, graag bereid om mee te denken.

Mooi en schoon zwembad met leuke glijbanen en wildwaterbaan.

Leuke activiteiten voor kinderen in alle leeftijdscategorieën.

Mooie boerderijen met prima bedden (Wij verbleven in type 4CK).

Minder positief:

Schoonmaak van boerderij liet te wensen over (sanitair, rest boerderij was wel schoon).

Drukte in de hoofdgebouwen vanwege vakantieperiode. Activiteiten en restaurants snel volgeboekt.

Veel gasten laten hun auto bij de boerderij staan of rijden over het park rond ondanks verzoek auto's op het parkeerterrein te plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Zeker komen we terug!

Hetty klomp, 7-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Geweldig park, schoon, mooi zwembad, gezellig restaurant. Supermarkt is nogal prijzig.
Gereisd met vrienden in september 2017

Onderscheidend vakantiepark

de Jong, 25-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Dit park is iets heel anders dan de andere parken van ketens die we eerder bezocht hebben. Het is luxe! Mooi stijlvol hoofdgebouw, er hangt kunst aan de muren, personeel opvallend representatief en er staat een vleugel naast de receptie. Er was ook een hapje en drankje bij aankomst, klein gebaar maar toch erg gastvrij. Zelfde als de waterdispenser bij de fitness.

Ook het huisje was top! Wij hadden de 2L. Heel gezellig ingericht, heerlijke bank. We voelden ons er echt thuis. Bedden zijn ook goed.

En natuurlijk ook even de nieuwe waterglijbanen uitgetest. Vooral de bombo is echt leuk!! En wat ons ook opviel, het zwembad is ontzettend schoon. Erg fijn.

Voor het park zouden wij zo weer terug komen, alleen vonden wij de omgeving wat minder.Het is ook veelal hetzelfde wat je ziet als je in de auto zit; kleine dorpjes, weilanden en bossen. Alles lijkt op elkaar. En de dingen die te doen zijn trokken dan wel gezinnen met kleine kinderen of gepensioneerden. Maar voor die doelgroepen een aanrader dus!

Gereisd met partner in september 2017

Mogen we nog een keer?

TOP park!, 21-9-2017
  • Onderkomen10

Wauw wat een mooi park, hele mooie huisjes. Wij hadden met zijn drieën een zespersoons huisje wat erg goed is bevallen. We kozen voor de ruimte en die kregen we zeker. Ook de badkamer was super ruim wat echt een pluspunt was.

Helaas kregen wij een "pokke vakantie" doordat onze dochter op dag 3 de waterpokken kreeg. Wij hebben ons bad dus veelvuldig gebruikt met plezier zodat onze kleine toch kon zwemmen. ook het heeeeerlijke auping bed verdiend een dikke 10+.

Park is en wordt goed bijgehouden en er is heel veel te doen voor kinderen. Zwembad is erg leuk en in de harrewar kunnen de kinderen zeker goed hun energie kwijt. Ook de knutselcorner vonden wij een fantastisch idee.

Ook het grandcafe verdiend een pluim, zonder moeite maken ze een speciaal gerechtje voor onze dochter met een streng dieet.

Wij komen heeeeeel graag terug, Zonder waterpokken, zodat we volop gebruik kunnen maken van alle faciliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Fantastische vakantie gehad

Fam. Peters, 17-9-2017
  • Onderkomen10

Wij hebben de eerste twee weken van september een heerlijke vakantie gehad op Hof van Saksen. We hadden een kinderboerderij geboekt welke aan alle verwachtingen voldeed. Van alle gemakken voorzien voor de kids. Een kinderhoekje met leuke stoelen, speelgoed, voor onze jongste een ledikant met commode en aankleedkussen, een geweldig stapelbed voor de oudste en voor ons een heel fijn Auping bed. Daarnaast een ruime badkamer.

Het park zelf is heel mooi schoon en netjes verzorgd. De speelhal is geweldig voor de kinderen. Daarnaast kunnen de ouders er heerlijk zitten. En er is meer dan voldoende animatie voor de kids. Ook de vele trampolines vielen in de smaak. Wel jammer dat de speelhal door de weeks al om 18.00 uur dicht gaan. Ook het zwembad is geweldig. Voldoende omkleed hokjes met aankleedkussen voor de kleinste. Ideaal. De nieuwe glijbanen vielen erg in de smaak. Enig minpunt vinden wij dat er geen kinderdouches aanwezig zijn. Lange haren uitspoelen met een klein emmertje is best lastig.

Als de prijzen het toelaten, komen wij hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldig! Topplek bij slecht en goed weer.

Yvonne, 16-9-2017
  • Onderkomen9

Echte gastvrijheid en kindvriendelijkheid. Gericht op de gasten. Heb je een week lang regen, geen punt. In het zwembad, indoor speeltuin, mode-academie etc etc vermaak je je prima. En is het mooi weer, dan is het heerlijk op het strand terwijl de kidd zich met water en zand vermaken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Waanzinnig heerlijk weekend gehad met gezin

Erik, 14-9-2017
  • Onderkomen9

Die glijbanen zijn fantastisch en de bounchehal waren de toppers voor de kinderen. Heerlijk diner en lunch gehad. En personeel is oprecht, behulpzaam en zeer vriendelijk
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Amazing!

Fam witkamp, 7-9-2017
  • Onderkomen10

Dit park is echt geweldig!

Personeel vriendelijk! Zwembad netjes

Huisjes mooi en belangrijk, Schoon!

Wij hebben een heerlijke midweek gehad.

Gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Prachtig park

Raymond de graaf, 6-9-2017
  • Onderkomen9

Zeer mooi park ook de boerderijen zijn geweldig.alles wat je maar wenst.het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam,eindelijk nieuwe bedden(auping) leuk zembad maar restaurants wel erg prijzig.

Voor de derde keer geweest maar waarschijnlijk wel de laatste keer want wilde net boeken voor volgend jaar maar zie dat de prijzen BELACHELIJK zijn gestegen,honderden euros meer voor een week alleen maar door een paar glijbanen extra waar ik met klein kind toch geen gebruik van kan maken.zal ze een hoop klanten kosten ben ik bang.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi park, wel erg duur

E. Blok, 5-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het is een zeer kindvriendelijk park. Er is aan van alles gedacht om het de kinderen en ouders naar de zin te maken. Ook bij slecht weer is er genoeg te doen. En dat is wel fijn bij een vakantie in Nederland. Het park is wel erg prijzig. De accommodatie is duur maar ook de restaurants.Wat ik ook gemist heb is een animatieteam met bijvoorbeeld kinderdisco oid. Maar over het algemeen, top vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in Nooitgedacht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen scoort een 8.71 uit 10 op basis van 1621 reviews.