9,4

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Ysboudt & Bellefleur in het Nederlands

Een echte aanrader!

Marianne, 8-8-2015

Wat hebben we een heerlijke week gehad in Nijeveen! Een mooi huisje waar je direct thuis bent. Je hoeft echt niets van thuis mee te nemen alles staat voor je klaar! Wij zijn geweest met 2 kleine kinderen, genoeg te doen in de omgeving.

Kortom een echte aanrader!

Gereisd familie in augustus 2015

Super fijn en gezellig vakantiehuis

Piet van der Priem, 4-8-2014

Een heerlijk vakantiehuisje met een prachtige royale tuin met diverse zitjes. De woonkamer/keuken is dermate praktisch, verzorgd en gezellig ingericht, dat er echt niets ontbreekt. Eén en ander wordt gecompleteerd met een ruime badkamer en goede douche en de goede bedden op de slaapverdieping.

Aan alles merk je dat de gasten centraal staan en ingestoken wordt op een fijne vakantie in Ysboudt en Bellefleur.

De omgeving met de inkleuring van de vele diamantjes aan streekboerderijen, de meren en de linten ( de vaarten) in het landschap en de vele toeristische mogelijkheden nodigden ons steeds uit om erop uit te trekken met de fiets, wandelend of met de auto.Ons totale waarderingscijfer voor deze complete, fijne en gezellige woning is dan ook een 10.

Anke en Piet

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ysboudt & Bellefleur in Nijeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ysboudt & Bellefleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ysboudt & Bellefleur scoort een 9.44 uit 10 op basis van 2 reviews.