9,3

Uitstekend

41 reviews over Camping Het Heerenhof in het Nederlands

Gemoedelijk en sfeervol!

Kim, 20-8-2017

Het sanitair is enorm schoon.

Een kleine gemoedelijke camping.

We werden ontvangen alsof we familie waren. Erg leuke mensen en een aanrader om wat in de bar te drinken.

De kinderen hebben zich prima vermaakt.

Gereisd familie in augustus 2017

Super goed verzorgd en erg gastvrij. Veel ruimte.

José Lenders, 31-7-2017

De camping straalt rust uit en tegelijkertijd is er gelegenheid genoeg voor mijn kleinkind ( 9 jaar) om te spelen. De oudste (16 jaar) vond vooral de ruime douche en het heerlijke bed met zachte dekens fantastisch. We verbleven in de Pipowagen, met leuke kussentjes en vrolijk servies dat meteen tot de verbeelding van ieder sprak. Een eigen douche en wc, handdoeken, en een goed verzorgd interieur, alles was aanwezig. Bij aankomst konden we meteen de lievelingsthee van mijn kleinkind drinken, die stond klaar in de kast. Ik zou geen verbeterpunten weten Geniet ervan, aan de camping zal het niet liggen.
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische camping

Jakobs, 23-7-2017

Camping Heerenhof heeft ons aangenaam verrast. Het sanitair is superschoon. De douches gratis. Het kampeergras mooi en vlak. De eigenaren super vriendelijk. Leuke speeltoestellen en attributen voor de kinderen. Prijs / kwaliteit top!

We hebben een heerlijk weekend gehad.

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig mooie, nette camping

Dominique, 17-7-2017

Prettige dagen doorgdbracht in gehuurde caravan.

Het sanitair is netter dan thuis ☺

Hugo en Emmi ontvangingen ons alsof we vrienden waren. Erg leuke mensen en een aanrader om 's avonds wat in de bar te drinken.

Wij gaan nog eens terug !

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Jos Zeijlmans, 15-6-2017

Schitterende camping met veldjes groen als een biljartlaken en net zo vlak. Ideaal voor ouderen en gezinnen met kleine kinderen. Voor tieners minder geschikt. Prachtige fietsroutes en het bos naast de camping. Het centrum van Emmen en Klazienaveen op fietsafstand. De eigenaren doen wat ze kunnen om het je naar de zin te maken. Sanitair is perfect lekkere douches en alles is altijd blinkend schoon. We zullen hier nog regelmatig terugkomen.
Gereisd met partner in mei 2017

Een heerlijk weekend in de pipowagen

Arnold en Jessica, 12-6-2017

Een prima pipowagen op een mooi open grasveld. Bij de pipowagen zit een privé doucheruimte wat wel zo makkelijk is. Alles zit er op en er aan en met goed weer kun je heerlijk op het terras bij de pipowagen zitten. De camping is lekker rustig en zeker geschikt voor kleine kinderen. De eigenaren zijn vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen. Succes.
Gereisd met partner in juni 2017

prachtige compacte camping

Bozuwa, 7-6-2017

Wij hebben een heerlijk pinksterweekend gehad op Het Heerenhof. Het is een zeer nette , kindvriendelijke en overzichtelijke camping met ruime plekken.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en er is veel mogelijk in overleg.

Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd familie in juni 2017

Uitstekend!

Petra Wijnsma, 6-6-2017

Bij toeval via google in de pipowagen terecht gekomen. Wat een aangename verrassing deze camping! Pipowagen is compleet ingericht, je hoeft zelfs niets mee te nemen. Alles is brandschoon. Het schuurtje direct naast de pipowagen met eigen sanitair is helemaal ideaal. We waren met 2 kleine kinderen, voor hun was alle ruimte aanwezig om lekker te spelen. Skelters, fietsjes, trampoline, speelhuisje etc., dat allemaal in het gezichtsveld van de pipowagen. Ideaal! We hadden echt een vakantiegevoel. Heerlijk geslapen. De eigenaren zijn zeer relaxed, wij hadden echt ultiem gevoel van vrijheid. Voor een weekendje met jonge kinderen zeker een aanrader!
Gereisd familie in juni 2017

Prachtige camping!

Jenifer, 5-6-2017

Wij zijn vandaag teruggekomen van een mini vakantie, we hebben hier 2 nachtjes gelogeerd met onze vouwwagen.

Een ontzettend vriendelijk ontvangst en een prachtige groene en schone camping! Alles zag er piekfijn uit inclusief het sanitair.

Zaterdag happy hour van 16.00 tot 17.00 alle drankjes voor €1, gratis kaas met worst erbij, top!

We waren bang dat onze vouwwagen de bui niet zou houden en de eigenaar voor gelijk aan dat er plek was in de kantine of boven de receptie mocht het mis gaan, maar het ging gelukkig goed!

Gisteren zijn we naar Wildlands geweest dit lag 8km verderop, ook een fantastische beleving.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd familie in mei 2017

Gewoon prefect voor een mooie rutstige vakantie.

Bert, 5-6-2017

De uitstraling van de camping, alles netjes verzorgd en goed onderhouden. De eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Kleine supermarkt op loop afstand. Voor een snelle hap of ijsje is er zelfs een goed cafetaria tegenover de supermarkt. Emmen en Klazienaveen binnen fietsafstand. Een hele fijne plek om vanaf deze minicamping Drenthe te verkennen.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Heerenhof in Nieuw Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Heerenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Heerenhof scoort een 9.34 uit 10 op basis van 41 reviews.