Camping Erfgoed De Boemerang

Camping Erfgoed De Boemerang
Erfgoed De Boemerang
9,5

58 reviews over Camping Erfgoed De Boemerang in het Nederlands

Geweldig mooie Camping heerlijk rustig mooie plek

Thea Lammerts van Bueren, 20-9-2017

Het sanitair de gast vrijheid eigenlijk alles wat je nodig hebt om te genieten van de rust schoonheid van het landschap je kan er eigenlijk alles. wandelen fietsen .
Gereisd met partner in september 2017

Perfecte kleine camping, mooi gelegen, gastvrij

Chris en Nelly Bos, 16-9-2017

Ideaal voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Volop fiets- en wandelmogelijkheden. Niet zo geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.
Gereisd met partner in september 2017

uitstekend en super

H.Venema, 20-8-2017

Het ziet er allemaal heel goed uit. Overal gratis warm water en zeep. Heel schoon en hygienisch. En een winkeltje voor vergeten boodschappen, gescheiden afval.

zeer vriendelijk beheerders echtpaar, in één woord een fantastische camping met

mooie plaatsen met boswal beschutting en houten vlondertegels voor in de voortent, keurig netjes allemaal!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische belevenis

Fam. Groenewoud, 1-5-2017

Deze camping verdiend wat ons betreft een 11 met een griffel. Uiterst vriendelijke ontvangst, rust, natuur, sanitair waar wij thuis van dromen, brandschoon, diervriendelijk, en dit alles onder leiding van Tresia en Jan, de meest gepassioneerde camping eigenaren die wij ooit hebben ontmoet. Wat ons het meest opviel was dat alles wat hier gebeurt, gebeurt op basis van vertrouwen.Heel byzonder. Jan en Tresia, bedankt voor een fantastisch fijn lang week-end en tot september, want wij komen gegarandeerd terug, ook namens de hond en de papegaai. Tot dan.
Gereisd met partner in april 2017

Waren alle campings maar zo!

Fan. Veldhuijzen, 20-9-2016

Alles was uitstekend. Zowel afgebakende plaatsen als open plaatsen aan het water. Eersteklas sanitair, compleet met shampoo, douchegel en wc-papier. Bij elke plaats zijn vlonders die in goede staat zijn. De beheerders zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Bij warm weer delen ze ijsjes uit!

Negatief commentaar kunnen we niet bedenken.

Gereisd met partner in september 2016

Wat een super relaxte camping

Germa, 16-9-2016

Wat een geweldige camping! De gastvrijheid is zo groot dat er van de week zelfs ijsjes rondgebracht werden. Alles is schoon en heerlijk ruikend. Het terrein is goed onderhouden en mooi ingedeeld. Er was afwasmiddel, toiletpapier en doucheschuim aanwezig. De stapel doekjes in de doucheruimte zorgt ervoor dat je zelf even een doekje over de wastafel en kraan haalt na gebruik en alles is weer schoon voor de volgende gebruiker. We komen zeker terug!
Gereisd met partner in september 2016

Prachtige camping in natuurlijke omgeving.

Truus en John, 15-9-2016

Dit is een camping naar ons hart. Het terrein is zeer gevarieerd en heeft een prachtige natuurlijke uitstraling. Je kunt aan een vennetje met kikkers staan of met uitzicht op de schapenweide. Er zijn beschutte plaatsen en ook comfort plaatsen met een eigen waterkraantje met afvoer. Het is te zien dat het terrein met grote zorg in een natuurlijke staat wordt gehouden.

Maar het belangrijkste is dat we ons helemaal thuis voelen op Erfgoed de Boemerang door de hartelijkheid die de beheerders Jan en Tresia naar de campinggasten uitstralen. Ze doen alles om het iedereen naar de zin te maken en ze hebben echt een luisterend oor voor als er toch even iets niet goed gaat.

Daarom komen we regelmatig terug naar deze camping, omdat we hier helemaal tot rust komen.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldige camping met een kanttekening

Hennie Eerhart, 12-9-2016

Al het positieve wat voor ons is geschreven kan ik goeddeels onderstrepen. De camping is een aaneenschakeling van kleine veldjes. Heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. Als je net zoals wij de afgelopen week buren links en rechts naast je hebt die doen alsof je lucht bent en waar geen goedemorgen of goedenavond over hun lippen komt, dan verhoogt dat de feestvreugde niet. En als je als buurman niet tegen de aanwezigheid van een hond kunt, die wel eens reageert op de op het terrein loslopende kippen, ga dan naar een camping waar honden niet zijn toegestaan.

Aan de eigenaren heb ik een gratis advies: volg eens een cursus klantbejegening. De ontvangst van mijn schoonzusje en nicht die het weekend ook kwamen kamperen verliep niet prettig. Deze verdiende niet de prijs voor een vriendelijke en hartelijke ontvangst. Zeker niet door de discussie die daarop volgde en de bijna schoolse corrigerende opmerkingen die daarop volgden. Ook al denk je gelijk te hebben en in je recht te staan, behandel een klant altijd met respect en geef je ongelijk of een fout in je handelen ook toe. Door dit soort discussies aan te gaan schaadt je uiteindelijk je eigen reputatie want de klant behoudt een nare nasmaak. Doe je voordeel met deze feedback

Fantastisch!

DesireeHoudijk, 13-8-2016

Er is niks over te zeggen zo hoort een camping te zijn,vriendelijk, gastvrij,ruime plaatsen,mooi aangelegd en ligging en mooi en schoon sanitair alles er op en er aan!!!
Gereisd met partner in mei 2016

prachtige, goed verzorgde camping

Anneke, 18-7-2016

goed onderhouden, vriendelijke eigenaars, veel informatie beschikbaar, enig minpuntje: een eind lopen voor water.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erfgoed De Boemerang in Meppen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erfgoed De Boemerang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erfgoed De Boemerang scoort een 9.46 uit 10 op basis van 58 reviews.