9,5

Uitstekend

2 reviews over Chalet Meerzicht in het Nederlands

gh westerbeek, 23-5-2008

Wij verbleven van 3 tot 10 mei in dit chalet met het mooiste weer van de wereld.(2008).

Werden hartelijk ontvangen en van wat je kon lezen en zien op de site was geen woord, foto, gelogen.

Terras aan het water ook ontzettend leuk.

Een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2008

de Vries, 7-6-2007

Van te voren onze boodschappenlijst gemailt en bij aankomst stond ons wijntje, kratje bier en de rest koud, een heerlijk begin van ons weekje vakantie.

Mooi het meer op met het aanwezige motorbootje om te vissen en de prachtige ongerepte natuur te bekijken.

Het park was zeer rustig en autovrij dus we hebben heerlijk gerelaxt bij de houtkachel en op het terras.

De verderop gelegen camping met terras aan het water was de hele week geopend, hier konden we ook met ons bootje meedoen aan de viswedstrijd die elke week gehouden word.

We zijn er niet aan toegekomen , de klaverjas, poker en sjoel liefhebbers kunnen hier ook gewoon meedoen.

Wij waren de tweede huurders, het chalet was net volledig herbouwd en vrijwel alles was nieuw, de mensen waren spontaan en we voelden ons direct thuis.

Kortom we kwamen heerlijk uitgerust thuis en zullen deze korte vakantie niet gauw meer vergeten.

Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Meerzicht in Matsloot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Meerzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Meerzicht scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.