9,4

Uitstekend

35 reviews over Camping Voscheheugte in het Nederlands

Sprookje in het groen

Jonna Winkler, 29-6-2017

Op de Dag van de Kampvuurmuzikant genoten we op het terras van Vosscheheugte van een waanzinnige bbq van chefkok Ruben. Chantal schonk een Drents bittertje. En op de klanken van gitaren, viool, zang en trommels waanden we ons in een sprookje. Wat een cadeau, en de camping was al een cadeautje. Groen, vriendelijk, rustig en zo schoon. We bleven maar één nachtje, maar we komen heel graag terug voor langer!
Gereisd familie in juni 2017

Oase in Drenthe

Doets, 28-6-2017

De Voscheheugte is net als een sprookjesboek! Het prachtige knusse eethuisje met een (h)eerlijke keuken, bestel de bitterballen!!!!. Wij hebben gelogeerd in één van de 4 trekkershutten die met alle basis behoeften was voorzien en perfect liggen op het terrein. De volgende ochtend wakker geworden met opkomende zon en uitzicht over het Drenthese landschap. Fijne schone algemene douches, een gezellige gastenkamer aan de kleinste details is gedacht om het voor iedereeneen aangenaam verblijf te maken. Ons ontbijt stond op het afgesproken tijdstip klaar, vriendelijke en hulpzame bediening! Kortom een KEI goede plek om te genieten voor het hele gezin én hond!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke plek om tot rust te komen

KH, 28-6-2017

De Voscheheugte is een van die plekken waarvan je hoopt dat het een beetje onontdekt blijft. Een prachtige locatie midden in de natuur maar met voldoende faciliteiten om er een fijn verblijf te hebben. Het eethuisje is zeer charmant en je kan er echt lekker eten. De trekkershutten zijn een echte aanrader om in te overnachten maar ook de retro caravan's zijn heel erg leuk. Wij waren met vrienden en kleine kinderen die zich er altijd heel goed vermaken op de trampoline, schommel, skelters, hooibalen etc..Kortom, wij komen zeker weer terug!
Gereisd familie in juni 2017

Geweldig!

Karin, 20-6-2017

Heerlijk gegeten, wat een sfeervol terras, ongedwongen sfeer

Vriendelijke, hartelijke bediening! gewoon Goed!

Gereisd met partner in juni 2017

Marian Spier, 13-6-2017

Restaurant en de locatie.
    Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig

Marianne, 24-3-2017

We waren met onze 4 grote honden zeer welkom en hebben 2 avonden heerlijk gegeten (het verrassingsmenu). Een absolute aanrader! Het eten was heerlijk, goede wijn en een zeer gastvrije ontvangst. Als we weer in de omgeving zijn dan gaan we zeker terug.
    Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijk 'thuiskomen' op camping Voscheheugte

Albert Wieken, 21-3-2017

Na een tocht van 92 kilometer op mijn fiets droomde ik van een brandende openhaard. De laatste kilometers van mijn tocht begon het opnieuw te regenen (maart roerst zijn staart). Toen ik het eethuis binnenstapte brandde de openhard en ik werd hartelijk ontvangen door Chantal. Een betere ontvangst in een leuk eethuis kun je je bijna niet voorstellen. Het kampeerterrein was nog wel wat nat door het seizoen maar als enige kampeerder heb ik heerlijk geslapen onder de Drentse hemel. Voorzieningen waren prima evenals de maaltijd die Chantal mij 's avonds voorzette. Kortom een plek om nog eens terug te komen!!
    Gereisd alleenreizend in maart 2017

genieten!

Alma, 28-12-2016

Heerlijk kerstmaal en comfortabele luxe trekkershut met verwarming en alles er op en er aan. Mooi fiets en wandelgebied ook.

Camping sanitair ook top. We zagen ook slecht weer binnenruimte die er ook goed uitzag. Nu al zin weer terug te komen!

Gereisd met partner in december 2016

Fantastisch terrein, gastvrij onthaal, top

Harry Iwema, 26-10-2016

Mooi gelegen natuurterrein, met 3 trekkershutten.

De Drentse stilte is prachtig en in het restaurant is het goed eten.

Laat je culinair verrassen.

Met bovenal een zeer gastvrije onthaal door Chantal en Ruben.

Kindvriendelijkheid een 7 gegeven, het blijft een natuurterrein met enkele speeltoestellen en geen speelparadijs, dus eigenlijk zouden ze daar ook een 10 voor moeten hebben.

Gereisd met partner in oktober 2016

Ons pareltje in Drente

Vivian, 22-10-2016

Diversen keren geweest ,wat een ongedwongen warme sfeer.2 jonge mensen met liefde en passie voor hun vak.

Heerlijk gegeten en niet te vergeten de heerlijke high tea.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Voscheheugte in Mantinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Voscheheugte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Voscheheugte scoort een 9.42 uit 10 op basis van 35 reviews.