8,1

2 reviews over BedAndBreakfast Huize Welgelegen in het Nederlands

Heerlijke plek

Mini de Groot - Manting, 14-4-2017

Wij hebben een heerlijke nacht doorgebracht bij bed en breakfast Welgelegen in Koekange. Wij sliepen in het koetshuis, dat was een ruime kamer met een apart zitje en 2 heerlijke bedden (er stond ook nog een derde bed). De douche en toilet zag er als nieuw uit en was ook goed schoon. In het halletje stond een koelkast (voor mensen die langer blijven denk ik...) daar kon je ook koffiezetten of een kopje thee maken. In de kamer stond een fles rode wijn en 2 lekker bonbons op ons te wachten. Het ontbijt was heerlijk, eieren van de kippetjes die daar rondliepen, heerlijk brood, beschuit, crackers...je kon zo gek niet bedenken. Eigen gemaakte jam (verrukkelijk..!!) en eigen gebakken koek. Ook was er een ruimte en daarin had de eigenaresse een blikken museum waar ze ons smakelijk over vertelde, echt mooi om te bekijken.
    Gereisd met partner in april 2017

M. Maartens, 8-8-2007

Wát een vriendelijke mensen,

wát een leuke camping,

wát een leuk dorpje,

wát een schitterende paarden!

Als je in de buurt bent, is dit een dikke vette aanrader!

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Huize Welgelegen in Koekange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Huize Welgelegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Huize Welgelegen scoort een 8.13 uit 10 op basis van 2 reviews.