Vakantiehuis Hermelijn ***

Vakantiehuis Hermelijn
Hermelijn
9,4

31 reviews over Vakantiehuis Hermelijn in het Nederlands

Heerlijk huis, geweldige tuin, topplek

Francoise, 18-8-2017

Prima huis in een mega grote tuin, veel privacy. Niet op park, heerlijk groen. Genoeg te doen in en om het huis en de omgeving. Fietsen, wandelen, hardlopen, relaxen, open haard. Zeer compleet ingericht, je grijpt nooit mis. Complete keuken en heerlijke bedden. Zeker aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

top huisje en wat een tuin!

Jacomien, 16-8-2017

Het huisje heeft genoeg ruimte om elkaar niet in de weg te lopen. De tuin is gewoonweg fantastisch. Groot netjes veel zitplaatsen en heeel veel speeltoestellen en dingen voor de kinderen. Wij zijn gewend om op vakantie de omgeving te verkennen. Helaas ging dit niet omdat ik niet fit was, maar met dit huisje was dat niet erg. Op de skelter het bos in vonden we allemaal super en verder spelen bij huis. 's Avonds het vuur aan. Het was heerlijk ontspannen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek en fijne huisjes met veel ruimte

Elizabeth, 21-5-2017

Fluitende vogels, enorm veel ruimte buiten, rust en prachtige natuur in nabijheid.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Erg fijn huisje met fantastisch tuin voor kinderen

Eric Janssen, 4-5-2017

We zijn inmiddels een aantal keren in dit huisje geweest en elke keer was het erg fijn om hier te zijn. Vooral de ruimte in de tuin met de vele speeltoestellen is fantastisch en maakt dat wij en vooral de kinderen hier erg graag terugkomen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Super!

Annette, 19-3-2017

Hermelijn 2 is een heerlijk compact huisje van alle gemakken voorzien. Dankzij de vele bezienswaardigheden en fiets- & wandelroutes, spelletjes in het huisje en buiten open haard was er voor ieder wat wils. Niemand heeft zich een moment verveeld en het frisse weer weerhield ons er niet van om erop uit te trekken. Kortom: super! We hebben allemaal genoten, ook onze pubers en hun vriendjes (4 stuks!).
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Super verblijf!

Bart, 14-3-2017

Prachtige locatie, prima om tot rust te komen. Veel boswandelingen, fietstochten en locate excursies gemaakt.

Prima vakantiehuis, schoon, modern en compleet uitgerust. De tuin biedt veel ruimte en onze kids hebben genoten van het speelgoed en de trampoline.

Communicatie met de verhuurder ging zeer prettig. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Heerlijk

Marc Albert, 13-3-2017

Wat er op de website staat over Hermelijn klopt helemaal, het is een heerlijk plek, erg rustig, veel privacy en een grote tuin met rondom met veel groen. Ideaal om te ontspannen en uitstapjes te maken. Je zit midden in een bos, bent niet alleen maar je merkt niet veel van andere bewoners. Het huis is zeer compleet en smaakvol ingericht. Van alle gemakken voorzien. Een keer boodschappen doen en je hoeft eigenlijk niet meer weg als je niet wilt.
Gereisd met partner in februari 2017

Prachtige bungalow op een heerlijke plek

Ruud en Sandra Cardol, 22-10-2016

Heerlijk een weekje rust in de overcomplete bungalow. Echt alles is aanwezig en de omgeving is ook prachtig. Mooi bos achter de bungalow. Gewoon een heerlijke plek om een weekje te verblijven. Gaan we zeker nog eens doen.
Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijk tot rust komen

Marjan van Holten, 15-9-2016

Een weekend verblijven in Hermelijn 3 is werkelijk tot rust komen.

Echt een fantastische plek voor jong en oud. Kinderen die uren heerlijk in de enorm grote tuin kunnen spelen met de skelter, op de trampoline of met al het andere speelgoed. En dat terwijl de ouders heerlijk bijkomen op de veranda met in de avond een knapperend haardvuurtje.

Geweldig huisje en werkelijk zeer compleet. Heerlijke woonkamer, slaapkamers en een goed uitgeruste keuken.

Ook het contact met de verhuurders was echt heel goed. Deze mensen hebben echt hart voor hun medemens. Heel bijzonder.

Het was voor ons een weeekend om nooit meer te vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Heerlijk rustig!

mieke.van.oorschot@gmail.com, 27-7-2016

Wat een heerlijke locatie om even helemaal tot rust te komen. Vooral de grote tuin, volledig afgesloten, geeft een fijn gevoel om je (klein)kind ongestoord zijn gang te laten gaan. Heel veel geschommeld, op de trampoline gesprongen en in het zwembadje gelegen. Maar ook de omgeving is de moeite waard: leuke dorpjes en prachtige natuur.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hermelijn in Koekange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hermelijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hermelijn scoort een 9.43 uit 10 op basis van 32 reviews.