8,1

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand** bij :

421 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand in het Nederlands

Zeker nog een keer

Mw. Rosielle, 14-8-2017
  • Onderkomen9

Voor de 2e keer dit park bezocht van roompot. De omgeving is namelijk prachtig. Het huisje was geweldig, zelfs een zonnebank die we echt niet verwacht hadden. Mooi groot huisje, inrichting was huiselijk. Jammer dat 1 bierglas bij aankomst al stuk was. Zwembad was wat koud, ook het babybadje was niet echt warm maar de kinderen hebben lol gehad. We gaan zeker nog een keer dit park bezoeken in de toekomst.

Vervoer is handig ! De supermarkt in hooghalen heeft wel een assortiment maar niet echt variatie zoals je misschien gewend bent.

Gereisd familie in augustus 2017

heel mooi park en mooie bungelows

annie, 12-8-2017
  • Onderkomen9

alles was goed geregeld wij konden naar de receptie terug gaan om onze wiffi in te stellen daar namen ze de tijd ook voor
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fijn verblijf in leuke omgeving

Mirjam, 12-8-2017
  • Onderkomen8

Wij zaten in een chalet voor 6 personen. Over het algemeen netjes, met wat kleine minpuntjes als de werking van wifi en de kraan die loszat. Maar dat was dan ook echt het ergste. Voor onze kinderen van 4 en 8 was er genoeg vertier. Het personeel vonden wij vriendelijk.

Mooi park!

Bakker, 11-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Wat we niet goed vonden was de schoonmaak van ons huisje (nr 111) er lagen en zaten overal nog honden haren. Er lag zelfs glas in de woonkamer. Badkamers waren niet goed schoongemaakt, er zit oranje aanslag in de douches en in de douche boven ook schimmel. Wc boven was te goor om op te gaan zitten. Het servies was door de vorige bewoners vies in de kast gezet. Voor de rest is het huisje erg ruim. Nette meubels en bedden waren redelijk om in te slapen wel een beetje smal. Prachtige tuin.

Voor de rest , cafetaria en restaurant waren goed. Zwembad erg klein en vies. Winkeltje was echt heeeel klein. Voor boodschappen moet je naar Hooghalen (10 min. lopen ) Omgeving is prachtig en veel te doen. Junglebos is alleen aan te raden met kleding die gelijk de prullenbak in kunnen vooral als het dezelfde week nog geregent heeft. Personeel was vriendelijk. We hadden 1 klacht over vies beddengoed bij aankomst en werd gelijk opgelost. Voor kleine kinderen een leuk park.

Gereisd familie in augustus 2017

Prima park, mooie huisjes, voor herhaling vatbaar

Rob Laurens, 11-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Totale park is prima. Geen op of aanmerkingen.
Gereisd familie in augustus 2017

mooi rustig en natuurlijk aangelegd park

Josine Spruijt, Reeuwijk, 7-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Park voor rustzoekers mooi aangelegd met veel ruimte om de accommondatie centrale ligging voor uitstapjes.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Geweldig park

Tevreden, 7-8-2017
  • Onderkomen9

Alles prima in orde. Zag er netjes uit
Gereisd familie in juli 2017

zeer goed verblijf mooi park veel groen

hijzelendoorn, 5-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

meer geschikt voor ouderen .weinig te doen voor grote kinderen
Gereisd met partner in juni 2017

mooi rustig vakantiepark

judith, 5-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

De huisjes zijn up to date en netjes. Het zwembad is klein, maar met kleinere kinderen is dat niet zo erg.
Gereisd familie in juli 2017

mooi en schoon huis... schitterende omgeving....

anja, 4-8-2017
  • Onderkomen9

mooi en kindvriendelijk park... schoon huis.... alles aanwezig.... goede bedden en kussens.... mooie bosrijke omgeving
Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand in Hooghalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand scoort een 8.12 uit 10 op basis van 423 reviews.