Accommodaties Hooghalen

27 mei 2015

Hooghalen
7,9
72 beoordelingen
Wordt Hooghalen je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Hooghalen.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Hooghalen bij:

14 Accommodaties Nederland, Drenthe, Hooghalen

Alleen accommodaties in Hooghalen worden getoond
Je hebt gekozen Land
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Hooghalen Zoover Awards 2015
Zoover Award Bronze (2)
Type accommodatie
Appartementen in Hooghalen (1)
Campings in Hooghalen (3)
Hotels in Hooghalen (1)
Vakantiehuizen in Hooghalen (4)
Vakantieparken in Hooghalen (1)
Bed and Breakfasts in Hooghalen (2)
Landhuizen in Hooghalen (1)
Lodges in Hooghalen (1)
Inrichting (2)
Hoeveelheid ruimte (3)
Onderkomens (1)
Eetgelegenheden (2)
Staat van het sanitair (3)
Aantal sterren
4 sterren (1)
2 sterren (2)
Aanbieders
Tjingo (1)
Boek direct bij Zoover (1)
Booking.com (1)
Minimaal 1 (1)

8,2
294 beoordelingen
0,6 km tot centrum
zeer mooie bungalows in een prachtigé natuur!Prachtig park met ruime huisjes
9,2
13 beoordelingen
0,7 km tot centrum
Schattig huisje in een groene oaseHeerlijk verblijf gehad in Eliwolt
8,4
11 beoordelingen
2,8 km tot centrum
Mooie plek om te vertoevenWe komen steeds weer terug.
8,5
17 beoordelingen
1,4 km tot centrum
Familieweekend op de campingFantastische plek!
9,1
5 beoordelingen
0,6 km tot centrum
Zeer luxr B&BGeweldig goed!
2 beoordelingen
1 beoordeling
1,4 km tot centrum
Mooi plek om te zijn!

Hooghalen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 72 beoordelingen
Wordt Hooghalen je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Hooghalen. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Hooghalen. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Hooghalen. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Appartement, 3 Campings, 1 Hotel, 4 Vakantiehuizen, 1 Vakantiepark, 2 Bed and Breakfasts, 1 Landhuis en 1 Lodge in Hooghalen. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 45 vakantiefoto's van Hooghalen. Lees de 72 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Hooghalen. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Hooghalen. Bekijk ook andere accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe.