Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold ****

117 reviews over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in het Nederlands

Super

Haeije Bakker, 11-10-2017
  • Onderkomen9

Na een fantastisch ontvangst, hebben we twee prachtige dagen gehad in het verzorgde bungalowpark het Drentse Wold, we hebben genoten, bedankt!!!!
Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijk rustig en vriendelijk park

Fam. Verhoeve, 5-10-2017
  • Onderkomen8

Wij waren met ons gezin met twee jonge kinderen op zoek naar een rustig verblijf. Dat is hier uitstekend gelukt! Het huisje was erg groot, schoon en veel privacy. Enige nadeel vond ik de stijle trap naar boven ivm onze kinderen. Wel werd direct een traphekje geregeld toen we hier om vroegen. Heerlijk rustig park, o.a. doordat het autovrij was en ook fijn dat onze dochter van vier daardoor ongedwongen en veilig op het park kon spelen en fietsen. Op het park zelf genoeg speeltoestellen voor kleine kinderen. De oudste was weg van het springkussen. Tegenover het park gratis gebruik van gemeente zwembad en toegang tot faciliteiten en animatie op de camping daarnaast was ook erg leuk. Niet het lawaai, wel de mogelijkheid om het op te zoeken. Van ponyrijden op de manege daar tot ravotten in de indoor speeltuin of meedoen met de kinderbingo bij slecht weer, het kon allemaal.

Ook super dat je vanaf het park zo het bos in kon lopen. Tevens had de beheerder goede tips voor iets verder weg, zowel wandelend als op de fiets. Dagje een bakfiets daar gehuurd, de kinderen vonden het geweldig.

Tot slot uitstekende service! We waren zelfs iets vergeten mee te nemen vanuit het huisje bij vertrek en dit werd kosteloos naar ons opgestuurd!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goede accomodatie, mooie rustige omgeving!

M vd Zwan, 3-10-2017

Het huisje was voortreffelijk met alles erop en eraan! Mooi ingericht!

Televisie mocht iets groter zijn! Afvalcontainers iets te ver van de huisjes verwijderd.

Gereisd met vrienden in september 2017

rust en natuur

Blokland, 26-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

goed onderhouden park en huisjes aan de rand van het bos met wandel- en fietsroutes. Voor sommigen is een openhaard iets extra, voor ons hoeft de extra stank als je binnenkomt niet. Die brandlucht blijft hangen.

Verassend goed bevallen

E. vd L., 25-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

heerlijk (in deze tijd) rustig park, autovrij.

Nette gezellige huisjes. Prachtige omgeving!

Genóten van de rust!

Jantien, 25-9-2017
  • Onderkomen10

Een heerlijk rustig en bijzonder groen park. Bovendien energie vriendelijk wat betreft de verlichting en de zonnepanelen op de overdekte parkeerplaats.

Géén zwemparadijs, géén winkelcentrum, géén restaurant, géén auto's op het park en daardoor is het overal heerlijk rustig en stil.

Speciaal pinda's meegenomen voor de vogels, we hadden zicht op koolmeesjes, pimpelmeesjes, roodborstje en zelfs een boomklever. Eén koolmeesje meldde zich dagelijks door op het raam te tikken!

Er lopen ook eekhoorns, maar die kwamen helaas niet dichtbij.

Voor de hond lag er een groot kussen klaar. Hij kon veilig rond de bungalow scharrelen. Veel mooie wandelingen in de buurt gemaakt, ook zo vanuit het park het bos in.

Een keer gourmet laten komen en dat was uitstékend!! Echt een aanrader.

Rondom de bungalow voldoende privacy. We dachten dat we ongeveer de enige gasten waren, maar het park was vol....

De heren die het park runnen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben een 'groot hart voor de zaak'.

Ik kan echt niets negatiefs verzinnen, zelfs het weer was heerlijk!

rustige gezinscamping

Sib., 25-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Lekker rustig. Mooie speeltuin kids. Mooie omgeving. Parkeren kan niet bij huisje. Drie slaapkamers waarvan eentje beneden. Goede bedden. Huisje wel iets kleiner dan we gewend zijn.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

fantastisch!

Jessica, 11-8-2017
  • Onderkomen8

De beheerders van het park maken er iets speciaals van als je komt. Ze zijn bijzonder gastvrij en je voelt je echt op vakantie. Het park ziet er verzorgd uit en er worden vanuit de receptie allerlei tips gegeven om wat leuks te doen tijdens het verblijf. De jonge kinderen kunnen eindeloos spelen op dit autovrije park. Wij kijken weer uit naar ons volgende verblijf. Genoten van de rust en de mooie natuur die het Drents Friesche Wold te bieden heeft.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel mooi schoon huis en rustig park.

fam.Postmus, 7-8-2017
  • Onderkomen10

Net park, goed onderhouden. Vriendelijke mensen. Er staan zowel particuliere huizen en huurhuizen van Hogeboom. Mooie ruime huizen en modern ingericht en super schoon! er is een overdekte parkeerplaats met een dak van zonnepanelen, dus er is ook ruimte voor de elektrische auto.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch en snel weer

Daniëlle, 3-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het park is mooi, netjes en goed onderhouden.

De huisjes hebben een mooi bijtijds en sfeervolle inrichting.

Nette keuken met komplete keukeninventaris en slaapkamers met goede bedden.

Vriendelijk personeel! Komen zeker terug en kijken er alweer naar uit!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hogenboom Het Drentse Wold bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold scoort een 8.68 uit 10 op basis van 117 reviews.