8,2

68 reviews over Camping De Reeenwissel in het Nederlands

Superplek

René Mulder, 15-8-2017

Zeer ruime plekken, hele mooie omgeving voor wandelen, fietsen en natuur, zeker als je een paardenliefhebber bent, MAAR!!, dit is hier niet uniek, wat het hier helemaal leuk maakt is hoe hier wordt lesgegeven door Tjitske en Melissa, die 2 geven echt heel goed les, wat een ander in 1 jaar doet doen zij in 3 weken, dat is de reden waarom wij volgend jaar voor de 4de keer terugkomen, SUPERPLEK!!!
Gereisd familie in april 2017

Mooie, kindvriendelijke camping

Hendrik de Vries, 12-8-2017

Mooie, goed onderhouden camping gelegen aan de rand van een prachtig natuurgebied. Er worden voor jong en oud activiteiten georganiseerd door een enthousiast animatieteam. Tevens beschikt deze camping over een zeer nette eigen manege, waar je lessen voir zowel beginners als gevorderden kunt volgen. Ook worden er buitenritten georganiseerd.
Gereisd familie in juli 2017

Prachtige en schone camping.

Nelly& Ger Geefshuysen, 11-8-2017

Op de camping zijn veel activiteiten voor kinderen, en voor paarden liefhebbers. Het ligt in een mooie omgeving en je kan veel uitstapjes maken.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.Dus kan ik iedereen aan raden om er eens een vakantie door te brengen. Min puntjes heb ik niet kunnen ontdekken.

Gereisd familie in augustus 2017

Leuke camping

Klaver, 4-8-2017

Camping is leuk goede mogelijkheden voor fietsen, wandelen en paardrijden.

Sanitair wordt slecht en te weinig schoongemaakt.

Restaurant is goed voorzien.

Gereisd familie in juli 2017

heerlijk verblijf!

P.Y., 28-6-2017

Allereerst ben ik erg te spreken over de eigenaar. Ontzettend behulpzaam en aardig. Er werd tijd voor mij genomen en er was veel mogelijk. ik was bijvoorbeeld nog niet zeker over hoeveel dagen ik zou blijven en hoelang ik een fiets zou huren. Ze stelde zelf voor om gewoon achteraf te betalen, dan kon ik dit ter plekke nog beslissen.

De ligging van de camping is prachtig. Heerlijk rustig, terwijl je toch ook zomaar op drukkere plekken kunt zijn. Ook is het ontzettend handig dat je vanaf de camping zo het Drents-Friese wold in kon fietsen! Een prachtige omgeving met genoeg terrasjes of rustplekjes.

Ik zat in een stacaravan maar ik heb gedouched in het sanitairgebouw want hier had ik een stuk meer ruimte. De vloerverwarming was heerlijk! Op andere campings is het vaak ijskoud als je uit de douche stapt, hier niet! Het is ook ontzettend netjes en in nieuwe staat!

Ik kon ook gratis naar het zwembad op loopafstand, goed geregeld met een vrijwilliger, het water was alleen wel erg koud!

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Mooie omgeving

O klaassen, 5-6-2017

Op zich een mooi aangelegde camping. De hygiëne van de toiletgebouw viel ons tegen. Er werd maar 1 keer op een dag schoon gemaakt. De toiletten waren dan ook gauw smerig. De muren werden sowieso niet schoongemaakt. De animatie duurde vrij kort. De omgeving is prachtig.

Fantastisch Hemelvaartweekend gehad

Annet, 31-5-2017

We zijn net terug van een fantastisch Hemelvaartweekend. We hebben genoten met ons hele gezin (ouders met 2 kinderen van 5 en 7 jaar). Prima kampeerplaats, erg schoon sanitair, veel speelmogelijkheden voor de kids. We hebben heerlijke wandeltochten gemaakt in de mooie omgeving! En als je een paardenliefhebber bent, kan je vakantie echt niet meer stuk!

Geweldig genoten

Fam. Mollink, 28-5-2017

We hebben een fantastisch Hemelvaartweekend gehad bij camping de Reeenwissel. We zijn gastvrij ontvangen door vriendelijk personeel. Onze dochter heeft optimaal genoten van de mogelijkheid tot paardrijden. Ze heeft paar keer een les gevolgd en is tweemaal mee geweest op een buitenrit. De lessen werden op een hele positieve manier gegeven waarbij er persoonlijke aandacht was voor iedere ruiter.

Sanitair was netjes en schoon. Minpuntje dat er weinig douches waren in vergelijking tot de grootte van de camping.

Camping ligt prachtig aan de rand van het Drents Friese Wold, waardoor veel mogelijkheden tot wandelen.

Gereisd familie in mei 2017

Mooie camping, doen heel veel paardenliefhebbers

Julia, 17-5-2017

De campingbeheerders en sommige personeelsleden mogen wel vriendelijke zijn.

Heel stug, vooral de vrouwelijk campingbaas!

Heel duidelijk verschil of je wel of niet van paarden houd.

mooie camping

Jannie, 1-8-2016

Leuk voor kinderen en je kunt er paard rijden genoeg te doen mooie fiets omgeving
Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Reeenwissel in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Reeenwissel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Reeenwissel scoort een 8.23 uit 10 op basis van 68 reviews.