Camping De Reeenwissel *****

8,2

72 reviews over Camping De Reeenwissel in het Nederlands

Heerlijk.

allema, 25-8-2017

Mooie, fijne camping, grote plekken.

Iedereen is erg vriendelijk en groet altijd.

Minder was dat het sanitair soms erg stonk en niet helemaal schoon was.

De wifi werkt ook niet optimaal, terwijl je er best veel geld voor moet betalen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Aanrader. Oók als je de ruitersport niet beoefent.

G.J. Boswijk, 23-8-2017

Voor elk wat wils op deze camping, óók voor pubers! Campingeigenaren zijn vriendelijke mensen die ons meteen een thuisgevoel gaven. Leuk om ook als niet paardenliefhebber langs de manege te lopen en te genieten van dier en natuur, gezelligheid alom! Mooi natuurgebied, belevingspad is erg leuk voor kids, zowel voor jonge als oudere kids. Zwembad op loopafstand, jammer dat het niet verwarmd wordt, de zon moet dan echt zijn best doen! Wel mooi aangelegd en kids voelen die kou haast niet. Wij hadden een huurtent, prima bevallen, koude nachten maar superwarme dekbedden. Volgend jaar komen we zeker terug en dan langer.

Genieten met z'n vijven!

Fam de Man, 23-8-2017

De WiFi werkt niet geweldig, maar dat is dan ook ons enige minpunt.

Een fijne camping in een mooie omgeving met ruime plekken, autovrije velden, veel en leuke speelgelegenheden voor de kids en een relaxte sfeer! Vriendelijke en behulpzame medewerkers bij de receptie. Leuke activiteiten voor kinderen, maar de mountainbike-tocht voor jonge kinderen is toch wel erg gaaf!

Heerlijke familiecamping

Sikkes, 23-8-2017

Wij zijn hier geweest met ons gezin met drie kids (8,6,2)

Helaas hebben wij het niet getroffen met het weer, maar de kids hebben zich niet verveeld. Het animatieteam was super leuk. Ook hebben de kids zich vaak vermaakt op de speelzolder.

Het is een rustige overzichtelijke camping en het sanitair is schoon.

Vanaf de camping loop je zo het drents friese wold in waar het belevingspad te vinden is. Ook is de bonte wever in Assen en duine zathe in appelscha erg leuk om een dagje naar toe te gaan.

Superplek

René Mulder, 15-8-2017

Zeer ruime plekken, hele mooie omgeving voor wandelen, fietsen en natuur, zeker als je een paardenliefhebber bent, MAAR!!, dit is hier niet uniek, wat het hier helemaal leuk maakt is hoe hier wordt lesgegeven door Tjitske en Melissa, die 2 geven echt heel goed les, wat een ander in 1 jaar doet doen zij in 3 weken, dat is de reden waarom wij volgend jaar voor de 4de keer terugkomen, SUPERPLEK!!!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Mooie, kindvriendelijke camping

Hendrik de Vries, 12-8-2017

Mooie, goed onderhouden camping gelegen aan de rand van een prachtig natuurgebied. Er worden voor jong en oud activiteiten georganiseerd door een enthousiast animatieteam. Tevens beschikt deze camping over een zeer nette eigen manege, waar je lessen voir zowel beginners als gevorderden kunt volgen. Ook worden er buitenritten georganiseerd.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige en schone camping.

Nelly& Ger Geefshuysen, 11-8-2017

Op de camping zijn veel activiteiten voor kinderen, en voor paarden liefhebbers. Het ligt in een mooie omgeving en je kan veel uitstapjes maken.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.Dus kan ik iedereen aan raden om er eens een vakantie door te brengen. Min puntjes heb ik niet kunnen ontdekken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping

Klaver, 4-8-2017

Camping is leuk goede mogelijkheden voor fietsen, wandelen en paardrijden.

Sanitair wordt slecht en te weinig schoongemaakt.

Restaurant is goed voorzien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

heerlijk verblijf!

P.Y., 28-6-2017

Allereerst ben ik erg te spreken over de eigenaar. Ontzettend behulpzaam en aardig. Er werd tijd voor mij genomen en er was veel mogelijk. ik was bijvoorbeeld nog niet zeker over hoeveel dagen ik zou blijven en hoelang ik een fiets zou huren. Ze stelde zelf voor om gewoon achteraf te betalen, dan kon ik dit ter plekke nog beslissen.

De ligging van de camping is prachtig. Heerlijk rustig, terwijl je toch ook zomaar op drukkere plekken kunt zijn. Ook is het ontzettend handig dat je vanaf de camping zo het Drents-Friese wold in kon fietsen! Een prachtige omgeving met genoeg terrasjes of rustplekjes.

Ik zat in een stacaravan maar ik heb gedouched in het sanitairgebouw want hier had ik een stuk meer ruimte. De vloerverwarming was heerlijk! Op andere campings is het vaak ijskoud als je uit de douche stapt, hier niet! Het is ook ontzettend netjes en in nieuwe staat!

Ik kon ook gratis naar het zwembad op loopafstand, goed geregeld met een vrijwilliger, het water was alleen wel erg koud!

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Mooie omgeving

O klaassen, 5-6-2017

Op zich een mooi aangelegde camping. De hygiëne van de toiletgebouw viel ons tegen. Er werd maar 1 keer op een dag schoon gemaakt. De toiletten waren dan ook gauw smerig. De muren werden sowieso niet schoongemaakt. De animatie duurde vrij kort. De omgeving is prachtig.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Reeenwissel in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Reeenwissel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Reeenwissel scoort een 8.2 uit 10 op basis van 72 reviews.