Camping Tussen de Wieken ***

WebsiteLink naar website

17 reviews over Camping Tussen de Wieken in het Nederlands

geen goed gevoel

anoniem, 18-8-2016

Minpunten: geen receptie, geen winkel, heel weinig staanplaatsen, sanitair gebouw donker en vies, 50 cent betalen voor warm water/douche en afwas???!!!!

Allemaal vaste gasten die eigen stacaravan hebben, hierdoor geen goed gevoel.

animatie programma niks van gezien, er werd af en toe wat omgeroepen door luidsprekers?

Doordat vaste gasten de camping gewend zijn, wordt er niet nagedacht hoe het is om als nieuwe gast op de camping aan te komen. Iedereen kijkt op als er een tour-caravan tent of vouwwagen op camping aankomt..

Sfeer niet prettig. Weinig contact gemaakt in de week dat wij er stonden.

Pluspunten: prijs per nacht, zwembad schoon en verwarmd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

super

Tiedo, 16-8-2015

Camping`tussen de wieken`is een geweldige camping voor jong een oud.De gezelligheid straalt er van af,en de vaste gasten accepteren je direct.Ook de eigenaren Hester en Arjan zorgen ervoor dat je je er thuis voelt.Met een gezellige kantine waar veel word georganiseerd.Ook op de camping zelf word er voor de jeugd en voor de ouderen veel georganiseert zoals de militaire week,zeskamp,spooktochten,speurtochten,darten,spelletjes in het mooie zwembad enz enz.Met andere woorden gewoon boeken hier
Gereisd met partner in juli 2015

hele leuke camping

Berend Blaak, 6-3-2015

Hel leuke camping waar veel gedaan wordt voor en door de gasten.

Oa speurtocht,whats app tocht,6 kamp en leuke spelavonden in de kantine.

Er zijn veel vaste gasten maar die zijn heel toegankelijk voor nieuwkomers.

Ook de pubers hoeven zich niet te vervelen op deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Top camping

C.Blaak, 3-3-2015

Hele gezellige camping waar van alles georganiseerd wordt voor de kinderen maar waar ook zeker de iets oudere jeugd niet vergeten word.Leuke spelletjes avonden,militaire dag voor de jeugd.Whats app tocht en speurtocht,rondom een heel enthousiast recreatieteam.Iedereen wordt hartelijk verwelkomt en er is zeer zeker geen kliekjesvorming.

Wij staan nu al meerdere jaren op deze camping en nog steeds met heel veel plezier.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

grandiosche camping

Corrie Pietens, 23-2-2015

camping tussen de wieken is een echte familiecamping. Er is volop vertier voor jong en oud. Elke ochtend is er knippen en knutselen in de kantine voor de kids, klootschieten, bingo, disco voor jong en oud. Ook bij slecht weer wordt er van alles aan gedaan om het iedereen naar de zin te maken en is het erg warm dan is er de airco in de kantine tijdens de (kinder)bingo en het gezellige zwembad waar je even heerlijk verkoeling kunt zoeken. Het enige wat je hoeft te doen is een goed humeur mee nemen, dan heb je een top vakantie op Camping tussen de wieken.
    Gereisd anders in januari 2015

Echt een plek voor vakantie

RTeunisse, 14-2-2015

Een prettige camping, heel gastvrij.

Gezellige bar en je kan er lekker eten voor een goede prijs.

Gereisd met partner in januari 2015

super camping

rh_kleine, 10-2-2015

camping tussen de wieken is een prima plaats om te wezen vanaf pasen is er voor de kids al van alles te doen en in het hoogseizoen is het voor de kids van alles te doen en dat allemaal for free een prima zwembad en je kunt er heerlijk eten een frietje of heel uitgebreid het kan daar allemaal
    Gereisd anders in januari 2015

super camping

richard en sylvia, 10-2-2015

een super camping helemaal voor kinderen

ze helpen je altijd

en er word heel veel gedaan voor kinderen

als je je verveelt ligt dat geheel aan jezelf

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

in het voorseizoen is het niks

M.W, 2-7-2014

De ligging en de plek is mooi maar in het voorseizoen moet je hier niet zijn.De vaste bewooners zijn een kliek en moeten niks van buitenstaanders weten.wij hebben een stacaravan gehuurd maar dat is geen succes want de ramen sluiten niet goed af met gevolg dat al je kleren nat en kil worden
    Gereisd met partner in januari 2014
    Camping ussen de wieken, Eigenaar, 10-2-2015

helaas vind ik het jammer dat ik niet persoonlijk met u in contact kan komen wand ik had u graag persoonlijk te woord gestaan, wat kliek betreft klopt zeker niet, wand iedere andere huurder praat in tegendeel, maar hoe heeft u zich zelf opgesteld !!.

Wat de ramen van de huurcaravan betreft, weet niet welke caravan u heeft gehuurd maar vast niet van ons zelf.

En wat het zwembad betreft, wij zijn geen centerparks waar u me koud weer ook kunt zwemmen hij is wel verwarmd maar niet overdekt, dit wist u vast ook bij het bespreken van uw vakantie, wij kunnen het weer niet bepalen (helaas niet).

Ik vindt het nogmaals jammer dat het zo is verlopen voor u , maar als het nou zou zijn zoals u aangeeft waarom bent u dan niet bij ons gekomen, wand problemen zij er om opgelost te worden , als het klopt !!

Verder kan ik bij deze alleen vertellen aan onze nieuwe gasten ,kom het met eigen ogen bekijken dan zullen wij u het tegen deel bewijzen.

Heel vertrouwd en vriendelijk!

Melissa, 11-8-2009

Hier een week verbleven.Alles tot in de puntjes verzorgd.Arjan en Hester zijn harde werkers met altijd een glimlach op hun gezicht.Ook alle anderen mensen zeer vriendelijk.Sanitair is netjes en schoon,alleen wel wat krap en een douche erbij is misschien wel prettig.Maar heb het niet als een nadeel ondervonden!

De activiteiten zijn heel leuk verzorgd.En voor de kinderen worden heel veel leuke dingen georganiseerd.

Volgend jaar weer een weekje!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Tussen de Wieken bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tussen de Wieken in Hollandscheveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tussen de Wieken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tussen de Wieken scoort een 8.62 uit 10 op basis van 17 reviews.