Vakantiepark Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland

Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland
8,4

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland bij:

11 reviews over Vakantiepark Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland in het Nederlands

Heerlijk rustig park! Speeltuintje voor de kids.

Fam. W, 14-8-2017
  • Onderkomen10

Op het park staan nette en luxe huisjes. Verder geen faciliteiten. Je kunt er wel fietsen huren en een wasje draaien als het nodig is. Heerlijk rustig.

Geen minpunten.

Maar als je vermaak wilt hebben moet je ergens anders heen gaan en dat bedoel ik niet negatief. Wij vinden dit soort parken heerlijk. Lekker veel privacy en de kinderen spelen er heerlijk met elkaar, leren nieuwe vriendjes en vriendinnetjes kennen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfect

Gert-Jan, 18-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtig huisje,alleen een paar puntjes.Er zijn geen hang of legkasten voor je kleding.Verder de kranen voor de douche en bad zijn niet thermostatisch gevaarlijk voor kleine kinderen.Verder kan ik het iedereen aanbevelen.Mooie omgeving en heerlijk rustig.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooie nieuwe huisje op rustig park

Marloes, 3-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Nieuwe vakantiepark met ongeveer 20 huisjes. Rustige ligging tegenover bosgebied. Mooie omgeving. In Hollandscheveld zijn een aantal winkels waaronder 2 supermarkten ( 2 km. afstand).

Op het park zelf is alleen een speeltuintje. Maar dit wisten wij en vonden dit geen probleem.

Huisjes zijn netjes ingericht. Beneden 1 slaapkamer en badkamer met bad en boven 2 slaapkamers met badkamer met douche.

Verbeterpunten : ik miste een haakje in de keuken om hand/theedoek op te hangen. En (rol)gordijnen in de woonkamer.

Prima vakantie gehad. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Fijn huis op mooie plek

Jan, 7-12-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Schoon en nieuw. Mooie woningen met prima voorzieningen. Bij aankomst niemand aanwezig. Na telefoontje bleek sleutel bij woning aanwezig. Dit was via email gemeld maar hadden wij niet gezien. Bij binnenkomst waren er redelijk veel dode vliegen aanwezig maar dit werd door de dame van de schoonmaak snel verholpen. Kwam volgens haar door het oogsten van het mais vlakbij het park. Toen wij er waren vroor het flink en had de c.v. wat moeite om de temperatuur van 15 naar 22 gr te krijgen. Toen dit een aantal uren later zover was verder een heerlijk weekend gehad in dit fijne huis. (nr 11) Zeker voor herhaling vatbaar. Ook de omgeving is zeker de moeite waard met mooie bossen en vennen en leuke plaatsjes. Bakker, supermarkt, slager en alles wat verder nodig is aanwezig op 5 min in Hollandse Veld.
    Gereisd met partner in december 2016

Park ligt centraal

Reitsma, 20-8-2016
    • Activiteiten5
    • Onderkomen8

Park mooi centraal gelegen t.o.v. leuke plaatsen en fiets- en wandelroutes.

Mooie ruime villa's en heerlijk rustig.

Wellicht een parktip: meer kastruimte, raam voordeur afschermen en thermostaatkranen plaatsen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

We hebben genoten !!!

Robert, 20-8-2016
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Hier in Drenthe heerlijk genoten van de prachtige omgeving, van de mooie natuur! Huisjes staan vrij, zijn lekker ruim, schoon, modern en compleet ingericht!! Tuinen zullen straks door begroeiing nog meer privé zijn.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooi huisje en leuke speeltuin!

van der Wulp, 20-8-2016
    • Onderkomen9

We hebben genoten van een mooi huisje en een leuke speeltuin voor jonge kinderen. Heerlijk was het voor ons dat het een kleinschalig park is met veel privacy in en om het huisje, welke prachtig was.

Wellicht een tip voor de eigenaren om nog iets van folie op het raam bij de voordeur te plaatsen en een verduisterend gordijn op de slaapkamer beneden.

Maar dat is wellicht ook persoonlijk.

Het hoofdgebouw wordt nog gebouwd, daardoor weinig openingstijden van de receptie op dit moment.

We hebben genoten!!

Diane en Roeland, 20-8-2016
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Leuk nieuw park, leuke speeltuin en super dat er gratis WIFI is!

Woningen zijn mooi, ruim en goed uitgerust, alleen wellicht nog een kast op de slaapkamer beneden......

We hebben wat tips doorgegeven aan het beheer, zodat ze het nog mooier kunnen maken dan het al is.

Mooie huisjes

Boerhof, 20-8-2016
    • Onderkomen5

Mooie huisjes van buiten maar indeling en inrichting niet goed over na gedacht..... weinig kastruimte en niet alles werkt nog naar behoren
    Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima, nieuw vakantiepark

Kimberley, 13-8-2016
    • Activiteiten5
    • Onderkomen9

Prima vakantiepark, gloednieuw. Park bezocht met onze 2 hondjes. De receptie / hoofdgebouw is nog niet af, dus die is tijdelijk in een van de huisjes gevestigd. Receptie was enkel maandag/vrijdag open voor aankomt/vertrek. Bij ons bevonden zich in een van de slaapkamers boven nog geen gordijnen, maar wij waren toch maar met 4. Omgeving is prima, supermarkten in Hollandscheveld. Aan de overkant van het park een prachtig recreatiemeer. Hier starten ook 2 wandelroutes: blauw en groen. Beide vrij onbegaanbaar, zeker als het wat heeft geregend. Jammer. Wij zijn maar gaan wandelen bij Dwingelderveld. Aan de Spieregerweg bevind zich een bezoekerscentrum waar wandelroutes starten. Blauwe route is zeker aan te bevelen: verhard pad wat ook met slecht weer zeer goed begaanbaar is. Hondjes mogen er eventueel los. Veenpark is erg leuk om te bezoeken, vooral tijdens de compascumer dagen, honden zijn er toegestaan. Gratis WIFI in de huisjes. Dierenpark Nordhorn is ook leuk, ook hier zijn honden toegestaan.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland in Hollandscheveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland scoort een 8.36 uit 10 op basis van 11 reviews.