8,9

Uitstekend

WebsiteLink naar website

38 reviews over Camping De Eikenhof in het Nederlands

Ruime plaatsen en veel speeltjes voor de kinderen.

Jaap en Nel, 15-9-2016

De ligging van de camping is perfect. De speel attributen veel vertier ( o. a. knutselen, brood bakken bellen blazen vissen skelters enz. ) Een heel belangrijk is dat de camping op loop afstand van het centrum dorp. De camping is sinds een paar jaar in het bezit van een restaurant wat erg goed is.

Al met al een camping om heerlijk de vakantie door te brengen.

Op ongeveer 5 min reiden is er een grote plas waar de kinderen heerlijk kunnen spelen en de ouders kunnen een drankje je nemen in het restaurant.

Gereisd met partner in april 2016
\klaas Okken,
Jaap bedankt voor jouw mooi reactie op deze pagina gr Klaas

Erg leuke camping!

Familie Oudejans, 29-8-2016

Wij hebben ruim 1,5 week op deze camping gestaan afgelopen zomer. We hebben 2 kleine kinderen die zich super hebben vermaakt op de trampoline en met de aanwezige skelters/fietsjes/geitjes. Mooie overzichtelijke plek en prima sanitair! Wij houden deze camping zeker in onze gedachten als wij weer eens naar Drenthe gaan!
Gereisd familie in augustus 2016

mooi en rustig gelegen camping

Fam Venekamp, 25-8-2016

Deze camping zijn we voor 9 jaar geleden tegengekomen en staan er al 9 seizoenen lang met heel veel plezier

er is voor iedere wat te doen mits het weer goed is (zoals op Veel mini campings)

De eigenaars klaas en alie zijn vriendelijke en sociale mensen die graag een praatje maken als je ze tegen komt

helaas is de tijd voor ons gekomen om afscheid te nemen na 9 seizoenen omdat de kinderen nu een leeftijd hebben bereikt dat ze meer willen.

Wij zijn er beide overeens als de kids niet meer mee gaan we zeker trug gaan naar klaas en alie

wij willen hun dan ook via deze weg bedanken voor alles wat ze voor one en de kinderen hebben betekend de afgelopen 9 jaar

Klaas en Alie bedankt voor alles en we komen zeker trug

Gr Johan Jeanet Bridget en Brian

Gereisd familie in januari 2016

ons zien ze er niet meer

fam. van Veen, 22-8-2016

Wij hebben dit jaar een seizoensplek gehad. In het begin was het ook erg leuk en gezellig maar hoe langer we er waren kwamen we wel deze punten tegen:

We zijn bij deze camping gekomen via de site.

Op site beloven ze dit:

- Elke woensdag is knutselen voor jong en natuurlijk ook voor oud. Voor de grote mensen hebben wij div workshops bij voldoende aanmelding.

- Wie lust er nou niet van die heerlijke zelfgebakken broodjes met knakworst!

Iedere week bakken we met de kinderen en ouders broodjes bij het kampvuur, een erg gezellige activiteit!

-'s avonds na het eten gaat de bel tijd voor de bekende hollandsche kringspelletje vinden de kinderen op camping de Eikenhof helemaal geweldig, samen spelletjes doen op het veld o.a zakdoekje leggen, moeder hoe is het?, schipper mag ik overvaren en nog vele andere.

Deze bovenstaande activiteiten bieden ze aan.

Voor knutselen moet je per kind 1,50 euro betalen. Onze kinderen hebben van een rondje papier een medaille gemaakt samen met een paar bierdoppen. Toen ik had aangegeven bij de eigenaar dat ik de wel erg prijzig vond met wat ze maakte kregen we te horen dat ze de mat van de trampoline hebben vervangen de de skelters hebben na gekeken en dat ze geen geld bij het knutselen extra zelf willen neerleggen. En dat onze kinderen wel 1,30 uur vermaakt waren. Sinds dien dat we dat hadden aangegeven kregen we het gevoel dat wij niks meer goed konden doen. Onze party tent moest verplaatst worden terwijl die van de buren wel mocht blijven staan. Verder als andere ouders of opa's op de mammoet skelters gingen met de kinderen werd er niks van gezegd maar als wij dat deden kwam de eigenaar boos naar ons toe met de woorden: laatste waarschuwing.

Voor ons was het plezier toen wel weg en zijn dan ook eerder begonnen met opruimen.

Tevens werd een gedeelte van het kinderspeelgoed aan de ketting gelegd, onze zoon van 1 had geen loopauto meer om te spelen alles waren er skelters.

Verder de kringspelletjes werden 's avonds ook niet gedaan. De eerste keer moeten we nog meemaken.

Verder klemde een deur bij de dames wc's wat niet gemaakt werd.

En de douches stonden ook niet gelijk afgestemd. Je moet betalen voor het douchen, op zich zelf niet erg maar wel dat je bij de ene douche er lang onder kan staan en de douche met de losse douche kop dat je daar maar kort onder kunt terwijl dat het de enige douche is die je kunt gebruiken bij het vullen van een babybadje.

Gereisd familie in augustus 2016

gezellige camping met vriendelijke beheerders

Natasja, 20-8-2016

Seizoensplek gehad. Zeer zeker de moeite waard. Jammer van het weer maar desondanks hebben de kinderen en wij dus ook ons prima vermaakt.
Gereisd familie in april 2016

erg goed

A Verhorik, 19-8-2016

de sfeer is er goed mooi trekkerschalet
Gereisd met partner in augustus 2016

Super !

Mark Tuit, 18-8-2016

Drentse gastvrijheid in een unieke omgeving. De bossen en een prachtige zwemplas liggen vlakbij. Het winkelgebied van Hollandscheveld is op loopafstand. De eigenaren zijn enorm vriendelijk. Verder liggen bijvoorbeeld Plopsaland en Nationaal Park Dwingelderveld op steenworp afstand.

Heerlijk genieten!

Marieke, 4-8-2016

We voelen ons heel erg welkom op camping "De Eikenhof"! De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het dorp met verschillende winkels is op loop- en fietsafstand. De kinderen vermaken zich uitstekend met alle skelters, speelgelegenheden op de veldjes en de animatie/ activiteiten. We kijken nu alweer uit naar het pannenkoekenfeest!

Fantastische camping

Jenneke Botter, 1-8-2016

Mooie ligging en kind vriendelijk.
Gereisd familie in augustus 2016

Hier komen wij graag nog eens terug!

R. de Jong, 5-7-2016

Gastvrij, persoonlijk, kleinschalig, kindvriendelijk, rustig
Gereisd familie in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Eikenhof in Hollandscheveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Eikenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Eikenhof scoort een 8.9 uit 10 op basis van 39 reviews.